Projekt LZA-4045
#1

Lvovi autolaadurite tehasest väljunud kaunitar mida iga Nu pogodi multikaid vaadanud poisslaps vast endale mingil ajahetkel ihaldanud on...  Toungue

Toodetud siis Ukrainas Lvovi linnas (Львовский завод автопогрузчиков)

Tõstevõime 5 tonni(hetkel puudub tagaraskus), tõstekõrgus 4m, mootor gaz 51. Orginaalne.
Uksel veel Valga TTV kirjad, on mul õigus kui väidan et see oli siis algselt VALGA Teenindus Tootmis Valitsuse alla kuuluv masin? Minuni jõudis Kärknast.
Lihtsalt nii kena disainiga masin peab kollektsioonis olema... Vaja ilmselgelt väga pole aga mõnikord kannatab tõsta ikka. Sai muidu käima ka aetud kohe kui saabus, oli eelnevalt paar aastat seisnud.
                                           

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

No mida ta jälle... Aga asjalik asi- maksab vähe. Manitoust või Balkancarist hulga parem läbivus, võib teelt kõrvalegi pöörata.
Vasta
#3

(21-12-2020, 22:56 PM)pen.skar Kirjutas:  No mida ta jälle... Aga asjalik asi- maksab vähe. Manitoust või Balkancarist hulga parem läbivus, võib teelt kõrvalegi pöörata.

Ma kuulan huviga, milline Manitou mudel on šitema läbivusega, kui see autost aretet tõsteseade. Eeldusel, et mõlemal on võrdsed rehvid.

Luigele aga pikka iga ajaloolise mälu hoidmisel. Veel üks teema, mida jälgidaWink

Mille rõhku näitab kõige parempoolsem kell? Hüdraulika?
Vasta
#4

(21-12-2020, 23:04 PM)v6sa Kirjutas:  Luigele aga pikka iga ajaloolise mälu hoidmisel. Veel üks teema, mida jälgidaWink

Mille rõhku näitab kõige parempoolsem kell? Hüdraulika?

Hüdraulika rõhukell jah.  Täitsa töötab isegi. 
Jagaja tuleb korra maha võtta, vaakumkorrektori plaadil nõellaager läbi ja loperdab nagu jumal juhatab.  Olen neid kinni jootnud aga sellel võiks kas uue jagaja panna või vana korda teha. Mootorit vahetama arvatavasti ei hakka, selle mõne tunni aastas tiksub see ka kenasti ära.



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Selle mastiga on tõstekõrgus 2800mm.
АП-4045Р грузоподъемностью на вилах 5 т с высотой подъема груза 2800 мм.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#6

Võib nii olla küll, kuskilt lehelt vaatasin ilma kontrollimata.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

(21-12-2020, 23:04 PM)v6sa Kirjutas:  
(21-12-2020, 22:56 PM)pen.skar Kirjutas:  No mida ta jälle... Aga asjalik asi- maksab vähe. Manitoust või Balkancarist hulga parem läbivus, võib teelt kõrvalegi pöörata.

Ma kuulan huviga, milline Manitou mudel on šitema läbivusega, kui see autost aretet tõsteseade. Eeldusel, et mõlemal on võrdsed rehvid.
Mis läbivust te tõstukilt üldse ootate kui enamasti ongi nad projekteeritud töötama sileda  ja kõva pinnasega  laoplatsidel .Kõikide tõstukite häda / kui just tegemist pole maastikutõstukiga / on see kui sõita asfaldilt välja vajuvad väga kergesti maa sisse ära või jäävad masti tõstemasti alumise osaga ebatasasesse  pinnasesse kinni ja sealt enamasti  oma jõuga nad enam välja ei roni . Kui raha pole raisata kalliste maastikuvõimeliste tõstukite peale siis kannatab vene kaadervärgile alla panna sellised kõrged ja laiad baloonrehvid  ja siis võiks küll  pehmemal pinnasel ka sõita .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#8

Kas selle veljed on ZIL või GAZ?
Vasta
#9

Kui juba maastikuvõimekusele jutt läks.. mis veosild (ja differ) tal kasutusel on?
Vasta
#10

(23-12-2020, 01:20 AM)olli Kirjutas:  Kui juba maastikuvõimekusele jutt läks.. mis veosild (ja differ) tal kasutusel on?

Gaz 51 peaks olema, põhjalikult pole veel jõudnud süveneda aga korra nagu piilusin alla... Nimelt juhtus selline asi et peale piduri õli lisamist läks masin põlema...    Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Asi lihtne, kui õli sai lisatud liikus ka piduri konn aktiivsesse asendisse ja eks kuskil oli mingi lühis, kuna lüliti oli vist selles ahelas kõige nõrgem lüli läks see nii kuumaks, et õliga ülekallatuna otsustas süttida. Õnneks oli ämbritäis vett lähedal.   Toungue

Ühesõnaga piduritega peab tegelema, parem pool lekkis isuga.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

Vedav sild on Zil-164 tagasild. Vedava silla alla käivad 8 poldiga kinnitatavad Zil-i veljed. See on ka ainus sild, mis pidurdab. Pidurisüsteem on ümber ehitatud õli peale. Originaalis on sellel sillal õhuga pidurid.
Teine sild on mingi imelik.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#12

(23-12-2020, 04:06 AM)mlsluik Kirjutas:  
(23-12-2020, 01:20 AM)olli Kirjutas:  Kui juba maastikuvõimekusele jutt läks.. mis veosild (ja differ) tal kasutusel on?

Gaz 51 peaks olema, põhjalikult pole veel jõudnud süveneda aga korra nagu piilusin alla... Nimelt juhtus selline asi et peale piduri õli lisamist läks masin põlema...    Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Asi lihtne, kui õli sai lisatud liikus ka piduri konn aktiivsesse asendisse ja eks kuskil oli mingi lühis, kuna lüliti oli vist selles ahelas kõige nõrgem lüli läks see nii kuumaks, et õliga ülekallatuna otsustas süttida. Õnneks oli ämbritäis vett lähedal.   Toungue

Ühesõnaga piduritega peab tegelema, parem pool lekkis isuga.

Need vanad pidrunikonnad kipuvad lühisesse minema küll, ise olen suutnud mitmel autol need kärssama ajada, korra ka leekidega.

Üldjuhul on lüliti ise probleemide allikas, laseb plussi ja massi kokku. Võimalik, et pidurivedelik sööb aja jooksul mingi isolaatori ära. Volgal piisas mul konna vahetusest, Isuzul panin mehaanilise lüliti pedaalile, kuna sobiva keermega konna polnud võtta.
Vasta
#13

Järgmiseks aastaks on tegevust omajagu kogunenud, tuleb vaid loota et selleks aega jätkub. 
Varjualused ehk presentkattega kaarhallid said ka sügisel soetatud ja edaspidi enam lumehanges seisvaid masinaid loodetavasti ei näe minukäes. 
See talv tuleb veel leppida sellega...  Rolleyes

Hüva vana lõppu Teile kõigile ka minupoolt ja uuel aastal täis tempoga edasi!

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#14

Ca 15 aastat tagasi kahe taolisega kokku puutunud. Nõrgad kohad: reeverskast, roolivõimu täitevmehhanism ja tagaraskusega kaevas juhtsilla rattad murusse, et veorattad saaksid kohapeal ringi käia. See ehk tänu raskuse puudumisele liigub maastikul paremini. Sellevõrra tõstab vähem kilosid-tonne ja kõrgele tõstmisel võib ettepoole ümber minna. Vedav sild oli neil jah sahhaarilt. Ja juhtrattad kippusid piirajate puudumisel risti minema.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#15

Sai eile korra sellele surmale ja tuli mootorisse aetud, oli nii kenasti maasisse vajunud et omal jõul liikuma ei saanudki.  Vaja oleks veel uusi küünlajutmeid ja uut karburaatorit, see on seest suht oksüdeerunud.
Üleüldse gaasiku mootor mind ei vaimusta oluliselt ja kui kellegil t40 mootorile sobivaks tehtud gaasiku käigukasti või koda pakkuda, siis andke julgelt märku.


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#16

Mitte et oleks küsitut pakkuda, aga ideena, ühel tuttaval oli sinna pandud sõiduauto pealt mersu diisel koos automaat kastiga. Et kui juba aretama hakata siis miks mitte nii?
Vasta
#17

Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.

Kust sel hüdropump toite saab?
Vasta
#18

(17-03-2021, 17:58 PM)v6sa Kirjutas:  Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.

Kust sel hüdropump toite saab?
Kas mitte mootori otsast, otse vändalt?
Vasta
#19

Kas sellel aparaadil läheb kardaan otse käigukastist silda või on mingi aretus vahel?
Vasta
#20

(17-03-2021, 17:00 PM)Kult Kirjutas:  Mitte et oleks küsitut pakkuda, aga ideena, ühel tuttaval oli sinna pandud sõiduauto pealt mersu diisel koos automaat kastiga. Et kui juba aretama hakata siis miks mitte nii?

Kusjuures mersu reas viiene diisel koos autom kastiga on tegelikult isegi olemas ja ideel on jumet. Sinna vaja siis õlipump veel peale pista, rihmadega näiteks vedama. Mõtlen just seda et kui kaotaks selle NS 32 pumba ära ja paneks rihmaga maz-i roolivõimu pumba rakise sinna koos NS 10 pumbaga, kas jääb maru lahjaks või mitte. Kuna arvatavasti tagumist raskust siiski enam külge ei pane siis selle 2-3 tonni tõstab nii või teisiti üles, vähe aeglasemalt muidugi aga vaevalt üle paari tunni aastas sel tööd oleks kuna neid kahveltõstukeid on majapidamises teisigi. 

(17-03-2021, 17:58 PM)v6sa Kirjutas:  Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.

Kust sel hüdropump toite saab?
 Orginaalis on kardaaniga otse väntvõllilt, seal väike kiirendav reduktor ka vist vahel.

(17-03-2021, 18:09 PM)huvi5 Kirjutas:  
(17-03-2021, 17:58 PM)v6sa Kirjutas:  Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.

Kust sel hüdropump toite saab?
Kas mitte mootori otsast, otse vändalt?

Jep, täpselt nii.


(17-03-2021, 22:33 PM)Jahimees Kirjutas:  Kas sellel aparaadil läheb kardaan otse käigukastist silda või on mingi aretus vahel?
 
 Reeverskast on veel eraldi kabiini all. 

Eks neid mootori varjante on mitmeid, kui kellegil T40 mootorile gaaziku kast üle siis lihtne oleks T40 mootor peale pista, seal õlipump ja muud mured lahendatud. Samas ei võta palju aega mõni muu mootor parajaks teha.

Eranditult KÕIK gaaziku ja üleüldse nõuka aja bensiinimootorid tunduvad nii kuramuse mannetud hädapätakad et juba neile mõeldes läheb igasugune tuju ära Big Grin Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne