18-03-2021, 13:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2021, 13:41 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(17-03-2021, 16:00 PM)Kult Kirjutas: Mitte et oleks küsitut pakkuda, aga ideena, ühel tuttaval oli sinna pandud sõiduauto pealt mersu diisel koos automaat kastiga. Et kui juba aretama hakata siis miks mitte nii?
Kusjuures mersu reas viiene diisel koos autom kastiga on tegelikult isegi olemas ja ideel on jumet. Sinna vaja siis õlipump veel peale pista, rihmadega näiteks vedama. Mõtlen just seda et kui kaotaks selle NS 32 pumba ära ja paneks rihmaga maz-i roolivõimu pumba rakise sinna koos NS 10 pumbaga, kas jääb maru lahjaks või mitte. Kuna arvatavasti tagumist raskust siiski enam külge ei pane siis selle 2-3 tonni tõstab nii või teisiti üles, vähe aeglasemalt muidugi aga vaevalt üle paari tunni aastas sel tööd oleks kuna neid kahveltõstukeid on majapidamises teisigi.
(17-03-2021, 16:58 PM)v6sa Kirjutas: Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.Orginaalis on kardaaniga otse väntvõllilt, seal väike kiirendav reduktor ka vist vahel.
Kust sel hüdropump toite saab?
(17-03-2021, 17:09 PM)huvi5 Kirjutas:(17-03-2021, 16:58 PM)v6sa Kirjutas: Tjah, Luigel peaks bemme ju olema, kust vajaliku saaks.Kas mitte mootori otsast, otse vändalt?
Kust sel hüdropump toite saab?
Jep, täpselt nii.
(17-03-2021, 21:33 PM)Jahimees Kirjutas: Kas sellel aparaadil läheb kardaan otse käigukastist silda või on mingi aretus vahel?
Reeverskast on veel eraldi kabiini all.
Eks neid mootori varjante on mitmeid, kui kellegil T40 mootorile gaaziku kast üle siis lihtne oleks T40 mootor peale pista, seal õlipump ja muud mured lahendatud. Samas ei võta palju aega mõni muu mootor parajaks teha.
Eranditult KÕIK gaaziku ja üleüldse nõuka aja bensiinimootorid tunduvad nii kuramuse mannetud hädapätakad et juba neile mõeldes läheb igasugune tuju ära
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB