Postitused: 141
Teemad: 65
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Tere. Mure selline, et kui viskab paar miinuskraadi, siis ei jaksa starter ringi vedada. Selline mulje, et aku tühi. Aku igati OK. Täku juhtmed ka külge ühendatud aga teeb pool pööret. Rohkem jõudu pole. Esimestel külmadel täkuga käivitus ja kui korra mootor käivitunud, ei mingit probleemi. Hommikul korra käima saab, pole ka õhtul miskit probleemi käivitada. Tegemist siis Kia Carnivali 2,9 diisliga ja automaatlkastiga. Ei saa järgi ka vedada, et mootorit saaks ringi käima. keegi ehk juba selle reha otsas komistanud. :-(
Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Ma pakun, et starteri puksid on läbi ja need tuleb vahetada
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Kõik starteri tööd mõjutavad juhtmed vaata üle - mootori ja kerevaheline mass, akujuhtmed. Testriga kontrollitud ühenduse olemasolu ei garanteeri alati suurte voolude liikumist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
12-01-2021, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2021, 10:17 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Palju see "aku OK" voltides teeb käivitamise ajal? Soovitan mõõta nii aku klemmidelt otse kui kaablikingadelt kaabli väljaviigust. Vahel on üllatavalt suur erinevus, kuigi pealevaadates on klemmid puhtad ja kenad.
Aku miinuse ja mootori halja metalli vahele pandud hea käivituskaabel muudab midagi?
Kas starteri mootori klemmilt käivitamise ajal pinget mõõta annab? Palju seal on?
Kas peale käimawägistamist on kuum kogu starter, mingi koht starteri kestast (staatorimähisest) või ainult tõmberelee klemmideosa?
Kuigi tõenäoliselt on starteri puksid labaselt läbi. Starter kaotab tsentrist väljas rootori tõttu jõu, hakkab kuumenema ja edasine Hirošima on vältimatu.
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Tegelt sisse kusevad pihustid saavad ka täpselt sama asja teha.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Endal ka olnud pukside teema, on ka tõmberelee kontaktide plaat hukas olnud, et voolu pole piisavalt läbi läinud, kuid kõike saab kontrollida kus pingelang tekib-millisel klemmil. Kui harjad ka väga sitased võivad jama tekitada. Mäletan aega, kui osteti tööjuurde KIA kaubik (1995) oli uhke ja ilus aga kui läks temp alla -10 siis see pann enam käima ei läinud ka uuest peast. Tänapäeva KIA kvaliteet tolleajaga ikka öö ja päev.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
13-01-2021, 00:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2021, 00:09 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
(12-01-2021, 23:57 PM)Peter Kirjutas: Aku välistan.
Mille alusel? Eeldused peavad millelgi põhinema. Parem, kui mingile mõõduriistale.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 619
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Akule koormushark ja starter hooldeks maha.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(12-01-2021, 17:09 PM)muska71 Kirjutas: (12-01-2021, 16:52 PM)sturmbannführer Kirjutas: kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
korralik täkk aitab.
Kõige tavalisemate käivitusabijuhtmetega nagu 90% inimestel on, ei saa pehme akuga diislit käima.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
minul muidugi palju kogemusi diislitega pole.
mingi tühine poolteist milli versta vast ainult sellistega sõidetud veerand sajandi jooksul.
aga selle vähese pealt julgeks väita, et suurima tõenäosusega on starter otsas.
soojalt lõbusalt keriv ei tähenda korrasolekut.
teenusena mõnikümmend raha pukside vahetuse eest ja elu jälle lill.
Postitused: 94
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Mul lõppes kunagi bensiinika starter ära külmade saabudes. Soojadega käivitus hästi, tuli esimene külm ilm siis nagu poos kinni aga läks käima. Siis olid jälle mõnda aega soojad ilmad ja läks ilusasti käima.. läks uuesti krõbedaks ja 4 käivitust sain teha kuniks jäi alles ainult pendiksi plõks.. kus juures kõrvaga kuulda, et järjest haledamaks läks see käivitus.
Lahkus ühendus pendiksi ja starteri mootori vahel, see lihtsalt korrodeerus läbi.. ja eks külmadega suuremat voolu vaja, mis kiirendas protsessi. Aga kõik see kuuaega mis esimeste märkide ja lõpliku koolemise vahele jäi käis ilusasti.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-01-2021, 20:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2021, 20:26 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kui mingil masinal hakkab starterikepp pihta, siis olen pikemalt piinlemata reduktorstarteri hankinud. Saada igasugustele. Vaid Honekeri Multicaril ei aidanud ka see. Aga see-eest RS 09 sai tema vana starteri omale ja väga rahul sellega.
Minu kohta saab öelda- lõigatud laps kardab nuga. Pöidlaküüs hakkab tagasi kasvama, muu juba ok. T16m oli suvel kaua seisnud, sai aku peale pikendusjuhtmega täkust lisa üritatud. Jurakas käis, hea et silmi midagi ei tulnud.