19-04-2022, 08:06 AM
(19-04-2022, 07:49 AM)2715 Kirjutas:100% nõus ja tänu sellele nussile ei ole minu majapidamises ühtegi suuremat bensukat...Kõik diislid ja need tuleb korras hoida,siis käivituvad.(18-04-2022, 18:41 PM)hulgus Kirjutas: ....Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.Ma kategooriliselt vaidlen vastu et kui masinat korra aastas vaja on et siis on bensiinimootor millele kvaliteetset osa saada tahad pead kombineerima hea lahendus.
Olen teinud selle vea et tegin Uaziku mootoriga tõstuki mootorile remondi ja nüüd olen rahvavaenlane sest räägib nüüd taga et võttis kaua aega ja nii kalliks läks ning ikka ei tööta.
Mis siis patsienti vaevab?
Hakkab tema seda korra kuus käivitama siis ilmtingimata on miski kummitoru ära väsinud, bensiinipumba klapid ära oksüdeerunud ja ei saa bensiini üles, aegajalt ikaldub bensiinipumba membraan, kuna venelased pole neid teinud meie kütustele vastupidavaid.
Üle paari korra läheb ujukinõela kumm, siis jääb kiirenduspump kinni ja tühikäigudüüs oksüdeerub ära.
Kõik need hädad esinevad siis käid küll näitamas ja rääkimas mida ja kuidas vaadata aga kasu pole kui inimene pole selle kõige keskel alustanud.
Ikka kui ei käi tiritakse õhuklappi kinni ja õigel ajal tagasi ei lasta ning mootorit soojaks ka ei lasta ning siis lisandub vahekord küünaldega kui külma mootoriga kinnise õhuklapiga kiirenduspumba tööd kompenseeritakse.
Lähen siis kohale, vahetan küünlad töötavate vastu, ajan kiirenduspumba liikuma ja lasen mootori soojaks ilusti 80 kraadini ja kõik toimib kuni järgmise korrani.
Ei ole ju kannatust mootorit soojaks lasta ja tulevad probleemid küünaldega kohe.
Võtan sellesama asja kaasa puidutööstusesse kus tal päev läbi tööd on ja seal töötas ta 3 kuud ilma et keegi oleks kordagi mootorit vaadanudki, viid tagasi ja jamad hakkavad jälle...
Diisel on ikka kordi lihtsam perioodilise kasutamisega, kuna küünalde ja karburaatoriga pole pronleeme.
Samuti kummidetailid kestavad diiselkütet kordi kauem ning kui küünlad korras ja aku peal siis rohkem probleeme polegi kui jälgida vedelikke ja tarbida...