18-04-2022, 18:41 PM
(18-04-2022, 07:58 AM)GRAND Kirjutas: Tänud info eest, kõigile vastajatele!Olen ise sama isendiga 3a. asju liigutanud, pea 30aa. tagasi. Erandina oli mootor ainuke asi, mis seal korras oli ja millest mu aruraasuke jagu sai. Armeenia rahva kättemaks nõukogude rahvale. Siit ka vihje, mootori vahetus jäta viimaseks. Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.
Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet viga otsima hakata, vaid kohe panna teine mootor?
Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.
Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi, või on see ajaraisk?