04-02-2018, 15:39 PM
(04-02-2018, 14:45 PM)sfinks Kirjutas:Ikaruste miljonid kapremondita tulid Leedu ja Lenska bussiparkides tehtud remontide arvelt, mis sularahas remondimeestele kinni maksti. Nii vahetati sildasid, mootoreid, käigukaste ja muud vajalikku. Liinivaheajad andsid selleks piisava aja. Nii sündisid stahhaanovlased.(04-02-2018, 13:01 PM)Raivo Kirjutas:No see rohkem propaganda värk. See oli ikka kohutav läbiajamine noil aastatel, olematutel teedel. Ei tea kuna tal selleks kõigeks aega jätkus. Ega tolleaegsed kummid ka ei hiilanud suure vastupidavusega. Isegi 70-ndatel ei pidanud mu Mosse kummid rohkem vastu, kui 10 000 km. Mehhaanilised pidurid, pidev mootori, käigukasti ja tagasilla pesu. õlivahetused. Ega need vanad autod nii töökindlad ka .polnud, pidevalt olid käpad õlised.(03-02-2018, 23:39 PM)sfinks Kirjutas: Selle neil mootoritel oligi olemattu resurss, vist maksimaalselt 10 000 km.
Siin seltsimees räägib, kuidas ta 5e aastaga sõitis 300.000km ilma kapitaalremondita, säästes nii riigile 25.000 rubla.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.