04-04-2019, 11:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2019, 11:31 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(04-04-2019, 10:56 AM)Formika Kirjutas:Siis on selles suhtes jamasti. Mind ajendas kirjutama teadmine, et ksf. Valdo sai aastaid tagasi Läti muuseumides puukabiiniga GAZ 51 nii seest kui ka kapoti alt kokkuleppel pildistada: Üks masin, teine masin.(04-04-2019, 09:43 AM)mossepower Kirjutas:Muuseumi autodest küll abi ei ole. Sinna ei lasta ligi. Tavaliselt eeldab detailide mõõtmine ka näiteks millegi eemaldamist. Selleks pole vaja Gorkisse sõita, et 2m kauguselt autot imetleda, võib ka internetist detailseid pilte leida, mis kahjuks annavad ainult aimu, milline üks või teine detail välja näeb. Kahjuks pole ka see 100% kindel, sest tänapäevased USA renoveerimised on läinud suures enamuses kergemat teed ja tellinud fiiberist täis kere, mis näeb välja nagu originaal. Selline kere maksab 11 000.-$. Ja seda saab ka Faetonina tellida. Sellise komplektse auto hind on 45 000.-$. Tegelikult olen jälile saanud ainult ühele täiesti originaalselt taastatud 1931 a Ford Faetonile ja see müüdi eelmisel aastal oksjonil maha 78 000.-$ eest. Selle hind oleks Eestisse tooduna ja GAZ-ks ümber ehitatuna maksma läinud 100K(03-04-2019, 23:04 PM)Formika Kirjutas: Selliseid juppe tehakse Eests ka. Aga probleem selles, et ei tea, kuidas jupp välja peaks täpselt nägema. Eks tuleb asja võtta loogiliselt ja uurida fotosid ja lihtsalt sobitada paika.Nizhny Novgorodis GAZ tehase muuseumis asuvast reaalsest GAZ-A-st ei ole abi, et sellelt šnitti võtta? Või ei laste sellele piisavalt ligi?
Muidu kui õigesti mäletan siis neil konkreetne GAZ-A muuseumis alates 1966. aastast nii et võiks teoorias olla üsna originaalne kuna oli muuseumi ajaks maksimaalselt 34 aastat vana auto.
Samas nüüd reaalselt järelemõeldes pole GAZ ametlik tehasemuuseum mingite Läti "külamuuseumidega" eriti võrreldav.