06-05-2021, 09:02 AM
Tundub, et Fordi puhul A-16622-LS on nahast nurgakaitse ja A-16622-RS on kummist.
(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas: Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine. Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm.
Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval. Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.
(07-05-2021, 15:05 PM)speedsta Kirjutas: Nüüd võiks tulla moderaator virtuaalse luuaga
(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas: Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine. Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm.
Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval. Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.
(07-05-2021, 20:29 PM)kassitapp Kirjutas: Asi olegi selles, kuidas asjad olid. Asi on selles, kellel on suuremad munad, kes ennast paremini müüb, raffast ei huvita, kuidas asjad olid, tähtis on, et asjad näevad vaffad välja (ja seal ongi see moment, mis lollidele trollidele ei meeldi - nii hakatalsegi tegema ja nii "oligi, nii on õige". Tra, siin on mingi koledate vms teema, kas kõik teevad nagu neile meeldib ja kõik ainult naeravad, selmet, et keegi oleks taastanud mingi GBK A mudeli.... Lollakad, saage aru, et meil ei ole kahju, et on tehtud mingi 110 % taastatud masin, aga katsuge leida rohkem kinnitavat infot sellest, et ei olnud võimalik jne.. Toodetakse vooluliinil üliharuldasi asju, samas ei ole endal aru saamist, et nikkel ja kroom on erinevad materjalid ja pinnaketted. Vb keegi on perfektsionalist, aga mina isiklikult olen väga suurel määral pohhuist, ag oma asjade puhul olen ikkagi püüdnud õiget liini ajada.Härra Kassitapja, palun ärge erutuge, Minu eesmärk GAZ 31013 tegemisel polnud must number, sest sinna veel pikk maa minna. Tegin sellise nagu mulle meeldis. Vapi lasin nimelt suurema teha, et muidu see element lihtsalt ununeb tulevaste põlvede jaoks. Ja sellisena, uskuge mind meeldib ta väga paljudele. Kui minu poeg kunagi saab 60 aastaseks, siis see auto on täielik museaal ja kellelgi pole ei sooja ega külma kas selline värvikombinatsioon oli paar aastat varem või hiljem ja inimestel on huvitav vaadata kunagise jagamatu ja igavese vappi, millel ikka kirjad loetavad kõigis 15-s keeles. Mitte kriipsukesed nagu tookordsetel miilitsa autodel.
Ja kõigi karavanide ajajate, muidu tõemonopooli valdavate foorumlaste ning puhta lollide (st moderaatori) postituste peale - kui regulaarselt kustutatakse "valesid postitusi". siis arvate, et uputamisele määratud värdjatel on mingi huvi siia oma "hüper-super projektide" mittearenguid postitada?
Mõnusad mehed, ausõna...
Sa Meelis, arvad, et sa oled kõige õigem mees ja võid sõna võtta ka teemades, millest sa suurt midagi ei tea, paned asjad paika ja lähed edasi oma asjadega, milles sa tõesti kodus oled... solvad teisi lõdva randmega, sest nad ka ei tea seda, mida sa ei tea ja millest sul on pohhui... ma kirjutan, siin on selliseid mehi ka varem olnud, kes ei tea ja kellel on pohhui, aga mida nemad ei tea, see ongi pohhui, vahet pole. Loe foorum läbi ja siis hakka "paska ja ila jms jagama" "noormee suurte munade ja MB pussiga" Ja kui sulle jälle tundub, et kõik on mingi vigin ja hakake elama, siis oleks mõtekas esialgu psühholoogi poole, hiljem võime rääkida privas...
Ja kui keegi selle ära kustutab...siis see ei ole mingi ähvardus, siis ma väge kurvastan ja minu, kui üputamisele määratud isendi tegevused võivad olla väga ettearvamatud (st nei ei pruugi järgneda)
(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas: Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?Ei.
(07-05-2021, 22:50 PM)Raivo Kirjutas:Raivo, ma ei saa aru, mis paraleeli sa mõtled aga mul on all Hr. Sidorovi käest saadud GAZ A esisild.(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas: Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?Ei.
Üks on Moskva tehase Ford, teemakangelane aga Gorki tehase GAZ.
Veel üks pilt Fordist, mis silma jäi, kas paraleeli saab tõmmata, jätan arvamata.
(07-05-2021, 22:56 PM)Formika Kirjutas: Raivo, ma ei saa aru, mis paraleeli sa mõtled aga mul on all Hr. Sidorovi käest saadud GAZ A esisild.Mõtlen seda, kas 1 või teine sõlm on GAZ puhul samasuguse lahendusega, kui Fordil või suutsid venelased selle on tootmise ajaks juba muuta.
(07-05-2021, 19:50 PM)spitfire Kirjutas:(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas: Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine. Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm.
Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval. Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.
Formika ei ole mitte midagi ära põhjendanud. Ei ole ta põhjendanud seda miks ta värvib 1990 aasta mendi volga kollaseks ja siis unistab mustast numbrist.
Kui kaasfoorumlasele sobib põhjendus stiilis igameesvärvibomaautojustsedavärvikuitaisetahab, siis sorry aga, mendi auto puhul on reeglid ikka väga konkreetselt paigas, siin loomingulist vabadust pole. Miks on 1990 aasta mendikal pandud potid katusele raami peale ? Mees väidab, et lanžeroni vahelt leidis kollast värvi järelikult oli GAI mendikas. Katusel vilkurite auke ei leia, sest neid seal ei ole. Nüüd pani potid raami peale, kuigi on teda, et raamid kadusid 80-nendatel. Tuletan meelde, et jutt käib 1990 aasta autost. Kirjad ustel on vale šriftiga ja vale suurusega. Issanda päike läheb enne looja kui need vead seal üles saavad loetud, nagu ütlevad klassikud. Aga kuna neid puudusi ilma põhjaliku uurimiseta tavaline foorumi külastaja ei märka, (kui mitu kaasfoorumlast märkas, et mees värvib mendika valet värvi?) vaid eeldatakse, automaatselt, et kui asjal on Formika, siis notemajubateabraudpolt. Ei ole. Kõik võivad eksida ja paraku ka eksivad.
See ongi see point millele Kassitapp värvikalt viitas, kui keegi sellest veel aru ei saanud.
Kui mlsluik kunagi mõne musta numbri teeb siis ta saab paremini aru selle tegemise köögipoolest. Ma muidugi vaatan alt üles nendele tegelastele, kes kaks pleki tükki kokku oskavad keevitada, aga ma ei arva, et see mingeid eriõigusi annab.
(07-05-2021, 22:50 PM)Raivo Kirjutas:(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas: Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?Ei.
Üks on Moskva tehase Ford, teemakangelane aga Gorki tehase GAZ.
Veel üks pilt Fordist, mis silma jäi, kas paraleeli saab tõmmata, jätan arvamata.