Mulle tundmatud junnikujulised jupid
#1

   
Misasjad need on, kuna leidsin autokolakastist, siis oletan, et õige foorum? Väärtust nad ju ei oma?
Vasta
#2

Õlisurve andur. Väärtus tõuseb aastatega, pruugib oodata mingi 80 aastat ja saabki kasudega maha müüa. Hetke parima hinna pakub metalli kokkuost.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Õlianduril peaks kanalis traadijupp sees olema, mis edasitagasi loksub ja kanali lahti hoiab. Võimalik muidugi, et kõigil mudelitel ei pandud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Asju hindavad ikka need, kes neid vajavad. 59 aasta junnikesele leiad kosilase üsna kiiresti... Toungue 

T.
Vasta
#5

see pildil vasakpoolne junn keera lahti ja vaata, kas on määret täis.meenutab vanaaegset tavotiniplit. tööpõhimõte on, kui määret täis, siis aeg-ajal keerati peale vajaliku sõlme määrimiseks...
Vasta
#6

(05-08-2021, 22:56 PM)urmet48 Kirjutas:  see pildil vasakpoolne junn keera lahti ja vaata, kas on määret täis.meenutab vanaaegset tavotiniplit. tööpõhimõte on, kui määret täis, siis aeg-ajal keerati peale vajaliku sõlme määrimiseks...

Paraku peaks mõlemad junnid olema identsed ja üks on lihtsalt teist pidi pandud, et infot rohkem pildil oleks. Ja määret tõenäoliselt pole kumbaski, ma arvan...
Vasta
#7

(05-08-2021, 23:36 PM)kass Kirjutas:  
(05-08-2021, 22:56 PM)urmet48 Kirjutas:  see pildil vasakpoolne junn keera lahti ja vaata, kas on määret täis.meenutab vanaaegset tavotiniplit. tööpõhimõte on, kui määret täis, siis aeg-ajal keerati peale vajaliku sõlme määrimiseks...

Paraku peaks mõlemad junnid olema identsed ja üks on lihtsalt teist pidi pandud, et infot rohkem pildil oleks. Ja määret tõenäoliselt pole kumbaski, ma arvan...
Kui nüüd uuesti vaadata, siis võib sul õigus olla. mul riiulis selline määrdenippel jäi eile silma lihtsalt. Tundus kuidagi sarnane Smile
Vasta
#8

Õlirõhuandur kõlab loogiliselt, aga nüüd on mõtteharjutus, et miks ja kuidas järgida seda BEPX ehk verh ehk üles märki. A. Miks see on oluline (peab vist ühe pooleks saagima)? B. Kuidas seda paigaldada nii, et märk jääks üles, kas keermele takku vahele või mis?
Vasta
#9

Sellele tüübile/tööpõhimõttele on "BEPX" peale märgitud, et ta tulem oleks õige(m). Ehk siis raskusjõud ei mõjutaks bimetallplaadi liikumist. Praktilises elus valetasid nad kõik, asendis "BEPX" lihtsalt veidi vähem. Väike valenäit ei ole taolises näidikus kriitiline, pool atmosfääri on piisav täpsus. Näidik ei hiilga samuti oma täpsusega, seega tulem on talutav.
Kuidas "BEPX" ülespoole saaks, on paigaldaja vaimufantaasia teha. Tavaliselt murti jõuga veidi veel edasi, kui natuke puudu tuli või võeti laost teine andur, lootuses, et see sobib äkki paremini. Enamik paigaldajaid ei teadnud selle märgi olemasolust ja vajalikkusest mitte muhvigi. Panid nii, nagu juhtus.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

Too pleki kaan andis peoga keerata õigesse asendisse. See oli ehk ainult enda rahustamiseks.
Vasta
#11

Just nii, enda rahustamiseks. Bimetall plaat jääb keermega detaili suhtes paigale. Efekt sai olla ainult siis, kui kruviklemmi küljes olev juhe ära juhtus murduma. Efekti olemus - anduri sai ära visata, kuna ei töötanud ja laost anti uus.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

Ma tänan ammendavate selgituste eest! (Kogu maailm tundub jälle kuidagi loogilisem.)
Vasta
#13

(06-08-2021, 10:02 AM)karlarnold Kirjutas:  Õlirõhuandur kõlab loogiliselt, aga nüüd on mõtteharjutus, et miks ja kuidas järgida seda BEPX ehk verh ehk üles märki. A. Miks see on oluline (peab vist ühe pooleks saagima)? B. Kuidas seda paigaldada nii, et märk jääks üles, kas keermele takku vahele või mis?
https://www.drive2.ru/l/138102/ 
Seal üks võtab lahti ja remondib (puhastab kontaktid). Õppematerjal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#14

Need õlitaseme andurid on mõtetud junnid...tahad pommikindlat lahendust manomeeter armatuurile ja korras.Olen kunagi sellise perses anduri tõttu pidanud pool mootorit lahti kiskuma ja süüdlane lõouks see junn...
Vasta
#15

(07-08-2021, 09:26 AM)muska71 Kirjutas:  Need õlitaseme andurid on mõtetud junnid...tahad pommikindlat lahendust manomeeter armatuurile ja korras.Olen kunagi sellise perses anduri tõttu pidanud pool mootorit lahti kiskuma ja süüdlane lõouks see junn...
Algaja asi. Tavaliselt võetakse mehaaniline manomeeter ja kontrollitakse kõigepealt üle. Viga eeldatakse tavaliselt ikka ennem elektris, kui jämedates hammasratastes ja torudes.
Aga vaatamata sellele, et pool mootorit lahti võtsid, oled ikka tegija mees. Töö tegemine pole ju häbiasi!
Vasta
#16

Kas õlikanalis loksuvat traadijuppi on veel keegi näinud/mäletab?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(07-08-2021, 10:06 AM)Marko Kirjutas:  Kas õlikanalis loksuvat traadijuppi on veel keegi näinud/mäletab?
Jah, vanematel anduritel see tõesti oli nii
Vasta
#18

(07-08-2021, 09:33 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(07-08-2021, 09:26 AM)muska71 Kirjutas:  Need õlitaseme andurid on mõtetud junnid...tahad pommikindlat lahendust manomeeter armatuurile ja korras.Olen kunagi sellise perses anduri tõttu pidanud pool mootorit lahti kiskuma ja süüdlane lõouks see junn...
Algaja asi. Tavaliselt võetakse mehaaniline manomeeter ja kontrollitakse kõigepealt üle. Viga eeldatakse tavaliselt ikka ennem elektris, kui jämedates hammasratastes ja torudes.
Aga vaatamata sellele, et pool mootorit lahti võtsid, oled ikka tegija mees. Töö tegemine pole ju häbiasi!
Pool mootorit oli alumine pool,kaas maha ja see oli pea 20a tagasi kui noor ja rumal veel olin...
Vasta
#19

(07-08-2021, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  
(07-08-2021, 09:33 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(07-08-2021, 09:26 AM)muska71 Kirjutas:  Need õlitaseme andurid on mõtetud junnid...tahad pommikindlat lahendust manomeeter armatuurile ja korras.Olen kunagi sellise perses anduri tõttu pidanud pool mootorit lahti kiskuma ja süüdlane lõouks see junn...
Algaja asi. Tavaliselt võetakse mehaaniline manomeeter ja kontrollitakse kõigepealt üle. Viga eeldatakse tavaliselt ikka ennem elektris, kui jämedates hammasratastes ja torudes.
Aga vaatamata sellele, et pool mootorit lahti võtsid, oled ikka tegija mees. Töö tegemine pole ju häbiasi!
Pool mootorit oli alumine pool,kaas maha ja see oli pea 20a tagasi kui noor ja rumal veel olin...
Mulle noorena meeldis ka palju tööd teha. Big Grin
Vasta
#20

(05-08-2021, 15:19 PM)Marko Kirjutas:  Õlianduril peaks kanalis traadijupp sees olema, mis edasitagasi loksub ja kanali lahti hoiab. Võimalik muidugi, et kõigil mudelitel ei pandud.

Sellel väiksemamõõtmelisel anduril  MM9 pole traadijuppi kunagi olnud. Traat asub suurema mõõduga andurites, mälu järgi mark oli neil MM358 vist. Need olid kastuses näiteks GAZ tehase toodangul 24, 52, 53, 66.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne