03-06-2004, 15:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2004, 16:27 PM ja muutjaks oli vootele.)
Tegu on IZ- tehase krossirattaga, millele on (edit:oli) originaalmootori puudumisel (ajutiselt) peale pandud Minsk 125 kergelt tuunitud mootor. Originaalis käib peale 350cm3 IZ Planeta Sport mootor.
Ratas sai ostetud ühelt sugulaselt 500 krooniga täiesti uuena - ratas on vaid kuuri all seisnud, enamus detaile oli kaitsemäärde all veel. Ainult esiamordi torud olid kohati roostes. Originaalist erinevalt on sel taga CZ õhkamordid, ees on IZ omad (Spordi amordid aga pikema toruga).
Praegu on ratas niikaugel, et ootan uue tagumise hammaka (minski ketiga sobiva) valmimist, siis veel kett osta, elekter ära ühendada (süütepool ja elektroonika plokk on maal) ja põhimõtteliselt peaks sõitma.
Tulevikus on plaan Minskito maha monteerida (edit: minski mootor on koos minimopi-aretisega maha müüdud ja uue mootori otsingud käivad) ja asemele panna Jawa 638 mootor - see peaks juba tegema...kett sel ka sama mis Minskil. Teine variant, mis oleks ka lahe - mõni Lääne 4-taktiline ühe pütaga masin - kindlasti oleks parem töökindlus ja muidu ka mõnus sound jne...
Ratas sai ostetud ühelt sugulaselt 500 krooniga täiesti uuena - ratas on vaid kuuri all seisnud, enamus detaile oli kaitsemäärde all veel. Ainult esiamordi torud olid kohati roostes. Originaalist erinevalt on sel taga CZ õhkamordid, ees on IZ omad (Spordi amordid aga pikema toruga).
Praegu on ratas niikaugel, et ootan uue tagumise hammaka (minski ketiga sobiva) valmimist, siis veel kett osta, elekter ära ühendada (süütepool ja elektroonika plokk on maal) ja põhimõtteliselt peaks sõitma.
Tulevikus on plaan Minskito maha monteerida (edit: minski mootor on koos minimopi-aretisega maha müüdud ja uue mootori otsingud käivad) ja asemele panna Jawa 638 mootor - see peaks juba tegema...kett sel ka sama mis Minskil. Teine variant, mis oleks ka lahe - mõni Lääne 4-taktiline ühe pütaga masin - kindlasti oleks parem töökindlus ja muidu ka mõnus sound jne...