Pobeda mootoriga Volga.
#21

Andke mulle andeks mu otsekohene arvamus, aga kui autol kere vahetada, siis pole see enam sama auto. Tegu pigem replikaga.
Vasta
#22

(12-10-2021, 10:35 AM)Peeter2 Kirjutas:  Andke mulle andeks mu otsekohene arvamus, aga kui autol kere vahetada, siis pole see enam sama auto. Tegu pigem replikaga.
Igakord pole rahalises mõttes mõistlik algset kere taastada. Mul endal sama probleem hetkel, kas teha 401 algne kere või kasutada doonorit. Selle otsuse langetan siis, kui mõlemad kered töökojas kõrvuti on ja liivapritsitud.
Vasta
#23

(12-10-2021, 10:35 AM)Peeter2 Kirjutas:  Andke mulle andeks mu otsekohene arvamus, aga kui autol kere vahetada, siis pole see enam sama auto. Tegu pigem replikaga.
 Autode taastamisel on doonoreid kasutatud sama kaua, kui taastamist ennast. Tegu ju originaal varuosadega samast 1957 aastast, ainult aasta lõpust. 
Kui ma oleks jätnud originaalse nina ja katuse ning ülejäänud auto jumal teab millest kokku keevitanud, kas siis oleks originaalsem. Võta seda nii, et minu auto edeotsa külge keevitatakse teise auto tagaots, ah jaa unustasin, tagaots tuleb ka teiselt võtta, sest tuled on suuremad. Miks sai selline otsus vastu võetud - auto põhi ja pagasnik on ikka täiega pekkis, samuti karbid. Esi ja taga poritiivad tulevad nii kui nii uued. Need ka olemas.
Vasta
#24

Ma olen su jutuga täiesti nõus. Lihtsalt maailmavaate erinevus.
Vasta
#25

Kas tohib paluda pilti suurest ja väikeset tulest kõrvuti?
Vasta
#26

(12-10-2021, 10:35 AM)Peeter2 Kirjutas:  Andke mulle andeks mu otsekohene arvamus, aga kui autol kere vahetada, siis pole see enam sama auto. Tegu pigem replikaga.
Ää tõmba saagi käima... Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#27

(12-10-2021, 13:37 PM)Kadjakas Kirjutas:  Kas tohib paluda pilti suurest ja väikeset tulest kõrvuti?
Mul pole sellist pilti ja minu autol siit minnes olid küljes hoopis III seeria tagatuled.
   
Ennist oli juttu, et Ukrainas on originaalne M-21G olemas, siis poisid käisid seda vaatamas ja omanikuga vesteldes selgus kurb tõsiasi, et tagatuled on teised. Tal oli varuks ka õigete tulede raamid ja neid on vaja tagumise osa plekitöödel. Mis saab tule klaasidega on momendil väga hea küsimus.
Aga pildil ju raamid kõrvuti.
   
Vasta
#28

Tervist!

Kui Jaan ja Jüri haiglas käisid, siis ühel võeti midagi ära ja teisel pandi juurde. Haiglast tulid mõlemad rõõmsate nägudega tagasi. Täpselt samasugused mehed nagu ennemalt. Ehk siis midagi sellist?   Big Grin 

Aga auto ise on äge. Huvitav oleks muidugi teada, kuidas see mootor autot ka edasi jõuab vedada. Pobi mootori võimeid ma tean, aga selle variandi oma mitte. Kunagi käis mu käest ka läbi UAZ peal olnud suurte kolbidega mootor. Üksikuid osi olen ka leidnud, aga väga vähe liikuv kraam.

T.
Vasta
#29

Talupojal on õigus, ma kohe oskan endale probleeme ja kulusid tekitada. Mis puutub mootori võimekusse, kui ta suutis UAZ-i edasi viia, küll saab ka Volgaga hakkama. Nüüd siis lubatud pildid õigest karburaatorist.
   
   
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#30

70 aasta karburaator. Järelturu asi, liiga värske tundub? Kas  muidu GAZ-51 karburaatoriga kõrvutades on sama suur?

T.
Vasta
#31

(12-10-2021, 16:13 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  70 aasta karburaator. Järelturu asi, liiga värske tundub? Kas  muidu GAZ-51 karburaatoriga kõrvutades on sama suur?

T.
 Hea, et sellisegi sain. Jumala kasutamata. 65 aastast korralikku või uut leida on lootusetu. Mis tal vahet 51 omaga, ei oska öelda. Suurus peaks sama olema. Pole 51 oma, et võrrelda.
Vasta
#32

(12-10-2021, 14:50 PM)Formika Kirjutas:  
(12-10-2021, 13:37 PM)Kadjakas Kirjutas:  Kas tohib paluda pilti suurest ja väikeset tulest kõrvuti?
Mul pole sellist pilti ja minu autol siit minnes olid küljes hoopis III seeria tagatuled.

Ennist oli juttu, et Ukrainas on originaalne M-21G olemas, siis poisid käisid seda vaatamas ja omanikuga vesteldes selgus kurb tõsiasi, et tagatuled on teised. Tal oli varuks ka õigete tulede raamid ja neid on vaja tagumise osa plekitöödel. Mis saab tule klaasidega on momendil väga hea küsimus.
Aga pildil ju raamid kõrvuti.
Ahah, aitäh!  
Tegin garaages pildi eriti suurest tulest. Ja panen oma kolikad kaardile, mille peal on kirjas, et kõigi kujutatud raamide sisse sobivad teada-tuntud esimese (aga ka teise) seeria tuleklaasid. Kaasa-arvat see esimese seeria punane klaas, mille ülemineva pühapäe viie raha eest Kurtnast ära vedasin. A seda ma kõige suurema tule sisse ei pand vaid kinkisin sõbrale. Eriti suures tules on Venemaalt toodud novodell, mis imetabaselt heledalt ja violetselt kumab. 

[Pilt: IMG-20211012-160047.jpg]
Vasta
#33

(12-10-2021, 17:39 PM)Kadjakas Kirjutas:  Tegin garaages pildi eriti suurest tulest.

Ma ei suuda küll tabada, mis neil vahet on?
[Pilt: 217799256.jpg][Pilt: 217425337.jpg]
Vasta
#34

(12-10-2021, 21:53 PM)Raivo Kirjutas:  
(12-10-2021, 17:39 PM)Kadjakas Kirjutas:  Tegin garaages pildi eriti suurest tulest.

Ma ei suuda küll tabada, mis neil vahet on?
[Pilt: 217799256.jpg][Pilt: 217425337.jpg]
 Mina ka mitte, võibolla siis, kui autod kõrvuti seisaks. Eks kunagi saab see asi selgeks.
Vasta
#35

Jätkame siis erinevustega eel ja I seeria vahel. 
 Mõõteriistade paneelil on hirve kujutis. I seerial on sellest loobutud. Minu mäletamist mööda pole seal midagi.
   
 Ukse polstri tegumood on teine.
   
 Esi istme allalaskmise käepide on seljatoe keskel.
   
 Eks neid erisusi tuleb veel järjest juurde. Aga sellest edaspidi.
Vasta
#36

Volga suunatuled. Kas mitte punased? Millal üldse vane autodele kollased suunad tulid? 70-kümnendail oli neid punaseid veel hulgi liikvel. Kuidas nüüd lahendatud on, kas igaüks teeb nii nagu meeldib, mõni kollase pirniga, mõni kollase klaasiga?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#37

(16-10-2021, 11:51 AM)aavu Kirjutas:  Volga suunatuled. Kas mitte punased? Millal üldse vane autodele kollased suunad tulid? 70-kümnendail oli neid punaseid veel hulgi liikvel. Kuidas nüüd lahendatud on, kas igaüks teeb nii nagu meeldib, mõni kollase pirniga, mõni kollase klaasiga?
See alumine on tagurdustuli, ajaga ära koltunud. Gabariit-suund-pidur on kõik sõbralikult ühe punase klaasi taga nagu ameeriklastel kombeks (vt. ka lisatud piltiWink).
GAZ 21-le ei sunni keegi kollaseid suunatulesid tekitama.
Vasta
#38

Kapoti tööle saamisega tuleb hirmsasti vaeva näha. No mitte kuidagi see asi normaalselt käima hakata ei taha. Eks see on ka põhjus, miks sellest kiiresti loobuti ja 1957 aasta teisel poolel juba uut süsteemi rakendati. Aga mul pole valikut, olemasolev süsteem tuleb kuidagi tööle saada. Selleks tuleb kõik lõtkud kõrvaldada ja detailid taastada võimalikult algupäraselt. Selleks sai isegi joonised tellitud.
   
   
   
   
Sain ka originaalse 1957 aasta kanga salongi tegemiseks. Ja nagu alati on oodatud kõik asjalikud kommentaarid ja märkused, ehk kus viga näed laita seal (mitte tule ja aita) vaid juhi eksinud lambuke rajale tagasi.
   
Vasta
#39

Enne, kui istme katete kallale asuda tuleb nende raam ja vedrustus üle vaadata. Eks nende kallal on aeg ja sepad kõvasti tegutsenud. Momendil erilisi või silmatorkavaid erinevusi võrreldes I seeriaga tuvastanud ei ole, peale seljatoe allalaskmise mehhanismi, millest oli juttu juba eespool.
   
Pildil näha ka tükike originaalset istme riiet. Milline see välja nägi 65 aastat tagasi, seda näeb eelnevast postitusest.
   
   
Vasta
#40

Kõigi minu teiste projektidega võrreldes on see 21G projekt ikka nagu pühapäevane jalutuskäik laus sajuga küll aga siiski tiba lihtsam, kui meil oli automaatkastiga Volga taastamine. Mootor nüüd täielikult komplekteeritud, leidsime 1957 aasta töökorras geneka. Eks tuleb talle anda kaubanduslik välimus veel.
   
Originaalne esi poripõll ujus ka välja. See mure ka lahendatud.
   
Kogu kroom on juba eelnevalt kokku kogutud ja taastatud ja ootab oma aega. Puudu oli veel kapotil ilutsev põder aga see mure sai ka lahenduse. Nimelt ühel Võru mehel ilutses I seeria põder II seeria autol. Kuna mul oli täiskomplekt II seeria põdrast, siis läks asi vahetusse ja nüüd on mõlemad pettasaanud osapooled õnnelikud.
   
Eks edaspidi läheb selle ajaga veelgi kitsamaks, kuna möödunud kohalikel valimistel millegi pärast kogusin Rõuge vallas kõige suurema häälte saagi, siis tuleb vastu võtta valla volikogu esimehe koht ja pühenduda rohkem sellele, et koduvallas ka midagi ära teha. Tõenäoliselt annab see ka teatava tagasilöögi minu tegemistele autode taastamisel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne