Mul oli küll tehtud postitus, mis sisaldas nii eelnevat kui ka praegust postitust, kuid kuna selgus, et üle 20 pildi ühes postituses olla ei tohi, pidin selle pooleks tegema ning panen siis osad asjad siia.
Pidurid said värskenduskuuri, seda siis nii sadulate puhastamise-värvimise näol, käsipidurisüsteemi kõikide detailide vahetamise kui ka kõikide mansettide ja tolmukatete vahetuse näol. Olgu öeldud, et kuigi see kere jõudis minuni vaid sildadel veerevana, olid mul 540i pidurid juba varem valmis ostetud, seega ka need on õiged asjad.
Sumps sai alla:
Aga enne seda loomulikult ka käigukast ning ka sellest tuli pilti teha.
Differ oli mul juba selleks hetkeks küljes ning ka see läks hetkel Typ188, mis oli 530 all, samuti ka kardaan, mis sai ka eelnevalt korralikult ära puhastatud.
Mis puutub üldse sellesse, et algselt vahetas see auto käike ise ning nüüdses konditsioonis tuleb ise õli segada, oli see plaan mul juba algusest peale. Võimalik, et mingil hetkel katsun mingi kangema kompoti sinna sisse aretada, aga hetkel sidur töötab ja ei ole ju põhjust töötavat asja torkida.
Põhja alt sai vist nüüd enam-vähem tehtud, aga enne, kui auto alt välja tulla, otsustasin ühel hetkel ka igaks juhuks üle vaadata, mis karteris toimub. Ehk siis üle vaadata, kuidas nende V8 mootorite tüüpveaga- õlipumba poltidega lugu on. Ja lugu oli täitsa olemas.
Karteripõhjal oli kaks polti...
Ja mismoodi see üks seal veel püsis?
Õnneks ei olnud asi veel nii kaugel, et õlipump päris lahti oleks olnud. Poldid kinni-tagasi, karteripõhi puhtaks, uus tihend ja kokku tagasi.
Siis aga sai veidi kapotialust korrastatud ja tuli täitsa viisakas välja.
Praeguseks on mootorikatteplastiku kulunud jooned ka uuesti värvitud, samuti koltunud klapikambrikaaned.
Vahepeal ka salongi näpitud...
Esiistmed sai küll korralikult paika pandud, sest tahtsin veenduda, et istmed ikka töötavad. Asi selles, et kuna mu eelmisel autol olid riidest ja manuaalsed istmed, need aga täiselektrilised ja mäludega, tahtsin teada, kas põrandavaiba alt leitud pistik paneb istmed tööle.
Selle jaoks sain ka istmete kaablid.
Kusjuures nende kaablitega oli ka selline huvitav seik, et see inimene, kelle käest ma need ostsin, ostis need kaablid omakorda sellelt inimeselt, kellelt mina istmed ostsin ning pärit oli kogu see kupatus samalt autolt
Ja istmed töötasid. Kõik muu aga, nii uksepolstrid kui ka tagaiste sai tegelikult suht ainult pildi tegemise jaoks külge pandud ning teatavasti pole see teab mis suur töö.
Kusjuures see sisu on ka täpselt selline, nagu ma taga ajasingi- ma ei tahtnud kindlasti mitte musta ja tavalist nahksisu, vaid just sellist, nagu siin piltidel on.
Ja kinnitan, et tegu ei ole netist laenatud piltidega, samuti ei ole istmeid töödeldud ei fotodel ega päriselt, vaid just sellised need mul on