#21

ja need zim-id, mis müüa...hinnad on kroonides.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#22

Kopli-Zimist minagi kuulnud (paar aastat tagasi). Omanikuks pidi olema mingi vana mees (venelane), kelle enda jõud masinast enam üle ei käi, aga müügist ei tahtvat kuuldagi...
Zim ja 2500eek - need sõnad küll ühte lausesse ei mahu...?
Vasta
#23

noo, see 2500-ne ilma usteta kere ja kallimal ustega kere. sillad ja kast ka mõlemal jutu järgi all pidid olema.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#24

Hommikul vene kuulutuste lehte Privat Info-t sirvides jäi silma kui keegi huvi tunneb siis Smile

müüakse
remonti vajav ZIM 051 66 167

tac.

Dodge Journey Cool
Vasta
#25

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TacjaZ
Hommikul vene kuulutuste lehte Privat Info-t sirvides jäi silma kui keegi huvi tunneb siis Smile

müüakse
remonti vajav ZIM 051 66 167


tac.

See ZIMi müügikuulutus on Kuldses
Börsis üleval olnud juba oma kaks
kuud.,Paraku paistab, et tehing on
jäänud senini veel tegemata.

Mel
Vasta
#26

Eile juhtusin õigel hetkel vaatama Prillitoosi nimelist saadet, nimelt näidati dokumentaal kaadrit 60- ndatel a. kellegi tähtsa või kuulsa tegelase matustest Tallinnas? , matuse autoks oli minu arvates ZIM, kabiin lõppes peale esimesi uksi ja sealt oli lahtine kast, mitte kandiline vaid tagumiste uste alumine osa ja tagatiivad olid ühtlaselt ja ilusti kinni ehitatud. Arvan et,selline ZIM oli tehases või hiljem ehitatud mõnele matuse büroole, partei vanakeste viimaseks sõiduvahendiks.
On keegi sellist aparaati ehk ise kohanud või leidub pilte?
Vasta
#27

See oli ametlik siinse ministrite nõukogu autobaasi matuseauto, kui ma ei eksi, siis näiteks Ekseko (Viljandi seakombinaadi) kunagise direktori Vello Tire matustel oli see masin täiesti kasutusel. Aasta oli vist siis 1986...

Mingi aeg kasutati ka vist seda Tšaikat, mida isand Leivategija juba pikemat aega edutult müütab.

Asp

Vasta
#28

Valeri Kirsil on ju see valge kas oli Tšaika ja see oli seal Palmse mõisas väljanäitusel. Juhi tagant algas kast ja päris stiilne. Tutvustus auto juures andis teada keda ja palju sellega viimsele teekonnale on sõidutatud.

tac.

Dodge Journey Cool
Vasta
#29

see zim mida Soovis müüakse,seisab betooni tänaval-kuid paraku pole sealt midagi võtta.Üks seisab Tondil hoovis kuid see on mingi põhjanaabri oma ja ta ei müü.See mis seisab Räägu tänaval on vilets ja tõenäoliselt ka ei taha müüa.See mis on pärnus on zim.Kuid see on Teppandi oma ja ta ka ei müü.Lihula Zimi ostsin ise ära.küll aga oman mõningast infot Zimide kohta.Kõikidele Zim i meestele jõudu!
Vasta
#30

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Juks
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dad
Nii et jookske poisid ... hinnad olid vist 2500 ja 4500

Dollarit?Eurot?:???
Vaatasin siin kuulutustelehte: kered endiselt müügis. Kas mõni on neid ka oma silmaga näinud: kuidas põhi välja näeb, kas väga mäda. Hüüru mehed lubasid mulle küll pildid saata aga pole veel jõudnud.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#31

laupäeva hommikul tuli mulle Männikul (linnast väljas) Zim vastu:bounce
must, värvkate paistis ok olevat. Kroomvidinate olemasolus ei jõudnud veendudaSad
aga tore näha oma lemmikmasinat liikvel! Loodame, et üks kaasfoorumlane kah oma \"võite\" kunagi meiega jagama hakkab...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhard
Harri ( Garri ) Evart (1913-1977) Töötas Gorki autotehases 40-70-ndatel aastatel ja oli ka KB juhataja.
...
Evarti nimel on mootoriehituses mitmeid rahvusvaheliselt kaitstud patente.
kõrvu jäänud, et NL insenerid ei saanud asju patenteerida???
kas teadus-saavutused \"kuulusid rahvale\"?
kas Suurel Kodumaal oli üldse mingi patendiameti moodi institutsioon? Kas see töötas koostöös Läänega???

teet,
noor ja rumal

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#32

> kas Suurel Kodumaal oli üldse mingi
> patendiameti moodi institutsioon? Kas > see töötas koostöös Läänega???

Koostöös Läänega... hehh, naljatilk :yes

N Liit tegutses Lääne vastu ju... ja kõik
ressursid olid suunatud Läänest ideede varastamiseks... Kas ja mismoodi see asi Läänes kaitse all oli, see ei huvitanud kedagi.

Ainus erand oli ehk veidi kola, mida ise eksporditi.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#33

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
laupäeva hommikul tuli mulle Männikul (linnast väljas) Zim vastu:bounce
must, värvkate paistis ok olevat. Kroomvidinate olemasolus ei jõudnud veendudaSad
aga tore näha oma lemmikmasinat liikvel! Loodame, et üks kaasfoorumlane kah oma \"võite\" kunagi meiega jagama hakkab...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhard
Harri ( Garri ) Evart (1913-1977) Töötas Gorki autotehases 40-70-ndatel aastatel ja oli ka KB juhataja.
...
Evarti nimel on mootoriehituses mitmeid rahvusvaheliselt kaitstud patente.
kõrvu jäänud, et NL insenerid ei saanud asju patenteerida???
kas teadus-saavutused \"kuulusid rahvale\"?
kas Suurel Kodumaal oli üldse mingi patendiameti moodi institutsioon? Kas see töötas koostöös Läänega???

teet,
noor ja rumal
Tegelikult oli ja seda valdkonda reguleerisid mitmed õigusaktid: oli autoritunnistuste ja patentide süsteem, vahe oli minu mäletamist mööda selles, et autoritunnistuse saamiseks tuli vähem riigilõivu välja käia, kuna kontrollmehhanism leiutise originaalsuse kindlaks tegemiseks ei olnud nii põhjalik. See võib olla õige, et kui töötasid KB-s ja sinu ülesanne oligi uute lahenduste väljatöötamine, siis ei pruugitud konkreetse konstruktori nimele patenti vormistada. Autoritunnistusi vormistati üksikisikutele ja teadlaste kollektiivide liikmetele aga ka personaalselt. Ja päris naljanumber nagu võibolla keegi arvab see siiski polnud: Nõuk Liiduski oli Hindi desintegraatortehnoloogia kaitstud mitmete patentidega mida ka näiteks Jaapan ostis. Eks leidur sai ka väikse kopika. Autoritunnistuse väljastamisel võis saada näiteks riigikassast 30 rubla.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#34

Tallinnas nähtud ZIM-i Big Grin
[Pilt: zim2.jpg]
Vasta
#35

ZIM-i puhul on vist tegemist suurima uunikute import artikliga idast. Ise olen näinud kahte Venemaalt toodud ZIM-i, paraku seisukord oli neil kahtlane, ühel isegi linoleumist polster sees. Korralikud isendid vahetavad omanikke kusagil alates 100000 krooni juures. Venemaalt on mullegi helistatud (??? ei tea miks just mulle???) ja suuri musti autosid pakutud. Paraku on nende eest ka tahetud summasid, mis ei ole väärilised konkureerima sarnaste ameeriklastega.
ZIM-i restaureerimine tundub siiski olevat reaalsem unistus hakkajatele noortele kui miski muu idast pärit valitsuse auto. Juppe ikka liigub, sest nimetatud runga peale tehti nii kiirabisid kui marsruuttaksosid.

PS. Leivategija pakub ZIM-i huvilistele katust! St. kõige korralikumad detailid on tal katused, mis müügis on.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#36

vana Kirjutas:.
On keegi sellist aparaati ehk ise kohanud või leidub pilte?
leidsin pildi http://denisovets.narod.ru/gaz/gazprototips/GAZ12_5.jpg

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#37

8.juunil sain Õismäel pildile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#38

wax Kirjutas:Tallinnas nähtud ZIM-i Big Grin
[Pilt: zim2.jpg]

Olen selle omanikuga rääkinud. Ta ema oli selle auto uuena saanud ja taat on loobuma nõus vaid uue auto eest.Samas on selles Zimis väga vähe originaal, kui mitte plekke arvestada.Sillad, armatuur, mootor pärinevad Gaz 24 ja esiklaas pole ka originaal. Sisuliselt on tegu vaid kerega.

Sõidame suurtega...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne