02-02-2022, 13:17 PM
Ärgu nüüd kaasfoorumlased arvaku, et Formika on täiesti aru kaotanud, endal 6 projekti lõpetamata ja sipleb raskustes, et nendegagi ühele poole saada. Aga näe hakkas Horchi ehitama. Tegelikult asi palju proosalisem, nimelt mul paluti seda projekti siin kajastada, omaniku loal ja teostaja, ehk Võru firma Car Restauration õnnistusel.
Tegu siis siin foorumis juba hr. Indrek Sirk poolt promotud Horchiga, mis hiljaaegu müügis oli. Tegu saab olema üli raske projektiga, mis tõenäoliselt võtab aastaid. Midagi sarnast minu L-1 projektiga.
Tegu siis tõenäoliselt kunagise trofee autoga, mis pärast sõda kuidagi siia sattunud. Originaalis siis peaks välja nägema selline.
Kui kellelgi on informatsiooni, siis paluks pilte või mälestusi sellest autost siia postitada. On ju 930-ne puhul tegemist väga haruldase isendiga ja neid limusiin variante on säilinud üksikud isendid. Tegu siis võrdväärse partneriga nii Mercedesle kui Maybath-ile 30-ndate aastate Saksamaal.
Momendi seisukord on kurb. Auto on kunagi kellegi poolt koost lahti võetud kuid tõenäoliselt aduti selle projekti raskust ja hinda - loobuti. Tõenäoliselt on ka selle tõttu aastate jooksul üht-teist kaduma läinud. Momendil siis auto sellisel kujul Võrru toodud.
Meie esmane ülesanne - Panna uuesti auto kokku, kaardistada puuduvad detailid, eemaldada mitte originaalsed juurde ehitised. Puhastada detailid roostest, konserveerida või vajadusel taastada. Kere ja raami liivaprits ja kere keevitus.
Kui selgub puuduolevate detailide nimekiri, siis muidugi panen selle ka siia imetlemiseks ja lootuses, et kellelgi jääb interneti avarustes midagi silma. Kui üldse sellele autole midagigi liigub.
Tegu siis siin foorumis juba hr. Indrek Sirk poolt promotud Horchiga, mis hiljaaegu müügis oli. Tegu saab olema üli raske projektiga, mis tõenäoliselt võtab aastaid. Midagi sarnast minu L-1 projektiga.
Tegu siis tõenäoliselt kunagise trofee autoga, mis pärast sõda kuidagi siia sattunud. Originaalis siis peaks välja nägema selline.
Kui kellelgi on informatsiooni, siis paluks pilte või mälestusi sellest autost siia postitada. On ju 930-ne puhul tegemist väga haruldase isendiga ja neid limusiin variante on säilinud üksikud isendid. Tegu siis võrdväärse partneriga nii Mercedesle kui Maybath-ile 30-ndate aastate Saksamaal.
Momendi seisukord on kurb. Auto on kunagi kellegi poolt koost lahti võetud kuid tõenäoliselt aduti selle projekti raskust ja hinda - loobuti. Tõenäoliselt on ka selle tõttu aastate jooksul üht-teist kaduma läinud. Momendil siis auto sellisel kujul Võrru toodud.
Meie esmane ülesanne - Panna uuesti auto kokku, kaardistada puuduvad detailid, eemaldada mitte originaalsed juurde ehitised. Puhastada detailid roostest, konserveerida või vajadusel taastada. Kere ja raami liivaprits ja kere keevitus.
Kui selgub puuduolevate detailide nimekiri, siis muidugi panen selle ka siia imetlemiseks ja lootuses, et kellelgi jääb interneti avarustes midagi silma. Kui üldse sellele autole midagigi liigub.