13-02-2023, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2023, 00:07 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Selleks ajaks, kui mina garaazi jõudsin, oli konn Kermit juba väljunud. Katted maas, kleeepsud peal, geneka ja roolivõimu rihmad ka. Merekooli tudeng jätkas tööd Sorento kallal, ära sai võetud esimene gardaan, mille käisesse ei läinud määre sisse, kuna määrdenibu poolses otsas oli lihtsalt auk sees. Kui jõud oli taga ja auk kinni, läks määre ka soovitud kohta ja asendas seal muidu resideerunud roostese vee. Tagamise kardaani ristid said ka määritud ning tagasilda pea liiter õli peale valatud. Salong sai ka kokku tänu ksf. Nastiku üliinimlikule pingutusele.
Õhtu jooksul laekus mitu saadetist erinevat varustust ka, mida koormasse pakkida.
Igati kordaläinud õhtu.
Nüüd tuleb kaubik üle vaadata, naelrehvid lamellide vastu vahetada, G-vitarale viimane lihv, koormad peale ja minema. Kõlab jube lihtsalt.
Õhtu jooksul laekus mitu saadetist erinevat varustust ka, mida koormasse pakkida.
Igati kordaläinud õhtu.
Nüüd tuleb kaubik üle vaadata, naelrehvid lamellide vastu vahetada, G-vitarale viimane lihv, koormad peale ja minema. Kõlab jube lihtsalt.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.