18-03-2023, 11:10 AM
(18-03-2023, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:Piisonipoja tagurdamine on muidugi kõikse põnevam tegevus tänu lühikesele tiislile, eriti suurema autoga, kui teda peeglitest näha pole enne kui risti ...(18-03-2023, 02:03 AM)Telc Kirjutas: ...
KUI UKRAINLASTEL ON ZUBRJONOKIT VAJA, VIIME SELLE KASVÕI TAGURDADES KOHALE.
Lisaks on subrik üsna maastikuvõimeline olematu pikkuse tõttu. ...
Maastikuvõimekust kinnitan, käin temaga hiina pisitraka haakes metsatöödel.
Aga teelpüsivus ja veduri minemaviimine - no ei tea, iga käru võib nii koormata, et läheb käest ära. Selle piisonipojaga omal ajal käidud venes turul, nii et paha hakkab mõtlemiselegi ja ilma probleemideta. Oluline on veduri ja käru kaalu suhe, tühjalt turult tulles oli see käru ka mosse ja nullkaheksa haakes kui konservikarp kassi saba küljes, st et 140 sõites rattad peaaegu maad ei puutunud ja tuli järgi küll. Raskele maasturile ei tohiks olla probleemiks ka täiskoormaga piisonipoja juhitavus, üle koormata ei tohi.