08-04-2023, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2023, 14:50 PM ja muutjaks oli nastik.)
Eile tegelesid Isandpauk ja ksf Telc Sorento 148AUH kütuserõhu probleemidega. Vahetatud on seal mitmeid juppe sh kõrgsurvepump. Kui ma kell 22:00 garaažist lahkusin siis oli voolikute otsa kinnitatud veel tagurpidi pudelid ja käis rõhkude, ülevoolude jms testimine. Kuidagi raskelt läheb selle auto paranemine. Kohale tulles arvasin, et sellele tuleb teha õlivahetus, pidurid ja värv aga nüüd hõivab erinevate üllatustega juba üle nädala garaaži põrandapinda.
Ma kiskusin lahti Sorento 064ATP tagumised pidurikettad. Ratas oli luuks plokeerunud ja nii ei saa autot hästi hoovi peal liigutada. Hea uudis on see, et tagasild paistab korras olevat ja sisse luustunud olid mingil põhjusel käsipiduriklotsid.
Lisaks tegelesin Sorento LVI-909 kütusenäidiku tööle saamisega. Hetkearusaama järgi on paagianduri juhe katki kuskil paagi ja ukseposti vahel. Ilmselt võtan täna tagaistme uuesti välja, põrandamati tagant üles ja veendun selle teooria paikapidavuses.
Ma kiskusin lahti Sorento 064ATP tagumised pidurikettad. Ratas oli luuks plokeerunud ja nii ei saa autot hästi hoovi peal liigutada. Hea uudis on see, et tagasild paistab korras olevat ja sisse luustunud olid mingil põhjusel käsipiduriklotsid.
Lisaks tegelesin Sorento LVI-909 kütusenäidiku tööle saamisega. Hetkearusaama järgi on paagianduri juhe katki kuskil paagi ja ukseposti vahel. Ilmselt võtan täna tagaistme uuesti välja, põrandamati tagant üles ja veendun selle teooria paikapidavuses.