24-04-2023, 11:24 AM
Üks tossu kurja juur (üleliigne pihusti seib kolmanda silindri pealt) sai jah leitud. Eemaldamiseks tegime keermepulgast ja pumba käepidemest spetstööriista.
Siin pildil on seib juba otsas ja august väljunud.
Toss pigem vähenes aga ikka tuleb ülemäära. Enne sai veel diagnostikat ja andmeanalüüsi tehtud võrdluses samasuguse töötava masinaga ja ainuke märgatav vahe tundub olevat see, et kütust pihustatakse rohkem. Gaasipedaali andur liigub ilusti 0 - 100% mõlemal ja õhuvoolud paistavad sarnased olevat.
Ainuke viga endiselt P0405 EGR Circuit Low aga EGRi on eelmine omanik Soomes juba ära vahetanud. Nii et kui aus olla siis eriti hetkel rohkem ideid ei ole.
Lisaks on hea uudis, et õuele on siginenud 2 Berlingot hinnaga 350.- ja 500.- € tükk. Kuna Isandpaugul paistab olevat väike lapsepõlvetrauma seoses seda tüüpi autodega siis oleks tervitatav kui saaksime mai alguses toimuva reisiga ühe neist Ukraina poole juba ära saata.
Siin pildil on seib juba otsas ja august väljunud.
Toss pigem vähenes aga ikka tuleb ülemäära. Enne sai veel diagnostikat ja andmeanalüüsi tehtud võrdluses samasuguse töötava masinaga ja ainuke märgatav vahe tundub olevat see, et kütust pihustatakse rohkem. Gaasipedaali andur liigub ilusti 0 - 100% mõlemal ja õhuvoolud paistavad sarnased olevat.
Ainuke viga endiselt P0405 EGR Circuit Low aga EGRi on eelmine omanik Soomes juba ära vahetanud. Nii et kui aus olla siis eriti hetkel rohkem ideid ei ole.
Lisaks on hea uudis, et õuele on siginenud 2 Berlingot hinnaga 350.- ja 500.- € tükk. Kuna Isandpaugul paistab olevat väike lapsepõlvetrauma seoses seda tüüpi autodega siis oleks tervitatav kui saaksime mai alguses toimuva reisiga ühe neist Ukraina poole juba ära saata.