22-07-2023, 10:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2023, 10:07 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Rehvivahetuses käidud. Pildil vivaro kaubik, laeni täidetud u. 20 rehviga.
Rangeri üks kasutuskõlbliku mustriga esiratastest alandati varuratta seisusesse, ülejäänud said uued rehvid peale ja tasakaalu.
Soront sai ka uued rehvid alla ning varuratta remonditud. Sorondi üks velgedest oli kõver ja praoga, õnneks oli riiulist võtta varuvelg. Lisaks sai parandatud ühe remondi ootel oleva Sorondi ratas, mis läbi lasi ning parandatud sai ka H1 varuratas. Hiljem viisime 9 vana rehvi jäätmejaama ära ka.
Peale seda viisime koski 224 kilo akusid ning nüüdseks on sel aastal utiliseeritud akude kogus ületanud tonni - 1071kg. Poole aasta kohta pole paha tulemus, eelmine aasta oli kokku 1449kg. Katkise velje utiliseerisime samuti. Juulis utiliseeritud vanaraud on nüüd peaaegu kahe masina rehvide maksumuse katnud.
Rangeri üks kasutuskõlbliku mustriga esiratastest alandati varuratta seisusesse, ülejäänud said uued rehvid peale ja tasakaalu.
Soront sai ka uued rehvid alla ning varuratta remonditud. Sorondi üks velgedest oli kõver ja praoga, õnneks oli riiulist võtta varuvelg. Lisaks sai parandatud ühe remondi ootel oleva Sorondi ratas, mis läbi lasi ning parandatud sai ka H1 varuratas. Hiljem viisime 9 vana rehvi jäätmejaama ära ka.
Peale seda viisime koski 224 kilo akusid ning nüüdseks on sel aastal utiliseeritud akude kogus ületanud tonni - 1071kg. Poole aasta kohta pole paha tulemus, eelmine aasta oli kokku 1449kg. Katkise velje utiliseerisime samuti. Juulis utiliseeritud vanaraud on nüüd peaaegu kahe masina rehvide maksumuse katnud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.