04-09-2023, 12:11 PM
Just alles hiljuti tegelesin ka Rangeri (Mazda BT50) paagiga.
Seal paagi sees on tavaline reostaat ehk vastavalt kogusele muutub takistus. Puhasta pistik ära või lõika see plastik minema kui klemmid on mädad. Jooda juhtmed otse klemmidele ning multimeeter juhtmetele.
Kui paaki kallutad/keerad ringi siis peaks takistus muutuma.
Kui takistus ei muutu siis on viga seal paagi sees.
Kokku pannes vist ei olnud vahet kumb juhe kuhu käib või mul sattus kohe õigeks. Juhtmed tinutasin põhjaall kokku ja termokahanev läks katteks.
Võid joota külge ka pikemad juhtmed ning ühendada autoga. Hiljem kui paak all ja toimib siis lõikad parajaks ja joodad kokku.
Seal paagi sees on tavaline reostaat ehk vastavalt kogusele muutub takistus. Puhasta pistik ära või lõika see plastik minema kui klemmid on mädad. Jooda juhtmed otse klemmidele ning multimeeter juhtmetele.
Kui paaki kallutad/keerad ringi siis peaks takistus muutuma.
Kui takistus ei muutu siis on viga seal paagi sees.
Kokku pannes vist ei olnud vahet kumb juhe kuhu käib või mul sattus kohe õigeks. Juhtmed tinutasin põhjaall kokku ja termokahanev läks katteks.
Võid joota külge ka pikemad juhtmed ning ühendada autoga. Hiljem kui paak all ja toimib siis lõikad parajaks ja joodad kokku.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.