05-09-2023, 11:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2023, 11:46 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
(04-09-2023, 10:01 AM)isandpauk Kirjutas: Kuidas tuvastada vea asukoht kütusetaseme anduri ahelas, andke teada. Paagi andurisse läheb kaks juhet. Anduri poldid on roostes.Ei ole küll eluski Rangerit näppinud, aga kuna 100 aasta jooksul ei ole autotehnikas midagi eriti muutunud, võtame analoogia järgi. Kaks juhet anduris võiks tähendada seda, et üks on osutile ja teine reservi signaallambile. Sellele viitaks ka see, kui nad oleks peenikesed, umbes ühejämedused. Pistik tuleb kõigepealt lahti võtta ja korrosiooni hinnata, nagu ka eespool öeldi. Rohelist saab puhastada, täiesti puuduvatega pole midagi teda. Siin aitavad ainult osavad näpud. Kas vahetus või mingi kolhoos, jääb töö teostaja fantaasia valdkonda. Kui pistik on ilus, uurime elektriosa. Võtame mingi kontrolllambi, ühendame selle ühe otsa korralikku massi ja sisselülitatud süüte korral ühendame kontrolllambi teise otsa pistiku autopoolse ühe pin'i külge. Vastavalt sellele, kumba ahelasse satuti (osuti või signaallamp) peaks signaallamp minema põlema (kui kontrolllamp on kasvõi natukenegi võimsam, kui signaallamp) või osuti andma mingeid elumärke. Liigub see osuti kas ülespoole või allapoole, sõltub ehitusest. Osuti või olla piduriga ja reageerida viivitusega. Kui nüüd need mõlemad funktsioonid toimivad, on auto juhtmestik eeldatavalt korras ja viga jääb pistikust paagi poole. Kas on andur tuksis, või pole paagil (või õigemini anduril) massi, mida võiks rohke rooste järgi kahtlustada.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.