25-11-2023, 11:08 AM
Esisilla vabastus jah. Kui see ei toimi, siis on poolteljed difriga ühendatud ja ajam pöörleb koos ratastega kaasa. Ega sellest suurt häda muidugi ei teki, sest kütusekulu vahe on üsna olematu selle kolaka puhul. Rohkem on häda kulunud ülekande vibratsioonides...
Ksf! Mart Laanelepp kirjeldas kasutamise juba ära.
Kas teie isendil nelikveole lülitades hakkavad põlema nii roheline nelikveo tuli kui kollane RFW? Ja tagaveole lülitudes kustub nelikveo tuli ära ning RFW jääb põlema? Julgen arvata, et teie isendil on esiajam pidevalt ühendatud.
Lihtne viis kontrollida on töötava mootoriga visata selili ja püüda tagaveole lülitatud ajamiga autol esikardaani pöörata. See peab pöörlema vabalt, ilma rattaid kaasa haakimata. Või siis teistpidi: tõstad töötava mootoriga auto üles ja pöörad mõlemat esiratast samas suunas. Kardaan ei tohi pöörelda.
Ksf! Mart Laanelepp kirjeldas kasutamise juba ära.
Kas teie isendil nelikveole lülitades hakkavad põlema nii roheline nelikveo tuli kui kollane RFW? Ja tagaveole lülitudes kustub nelikveo tuli ära ning RFW jääb põlema? Julgen arvata, et teie isendil on esiajam pidevalt ühendatud.
Lihtne viis kontrollida on töötava mootoriga visata selili ja püüda tagaveole lülitatud ajamiga autol esikardaani pöörata. See peab pöörlema vabalt, ilma rattaid kaasa haakimata. Või siis teistpidi: tõstad töötava mootoriga auto üles ja pöörad mõlemat esiratast samas suunas. Kardaan ei tohi pöörelda.