21-01-2024, 14:37 PM
Ja no kui ikka proua on kodust ära ja teismeline tütar teatab,et tahab sõbrantsidega eurolaulu saadet "rahus" vaadata ei jää ju muud üle kui garaazi minna
Fronteral siis esikardaan alt ära ja lisaks roostes ja loksuvale ristile on ka nuutide osa(see mis peaks laskma pikkuses liikuma) täiesti kinni jäänud. No ikka kohe täitsa kinni ja ei liigu isegi suure 5kg peata venelasega kolkimisel. Õnneks hoovis ju doonor. Natuke külmetamist selili auto all ja käes ta oligi. Nuudi osa määritud ja liigub kenasti aga samuti üks rist täitsa läbi. Sipsti uus rist(25.-) külge ja kardaaniga korras. Siis sai laiali lammutatud tagasilla vasak nurk,et keevitada kuidagigi kinni vedrukanduri ülemine osa ja teha uus tagumise nurga kütusepaagi hoidja. Töö üle uhke ei ole,aga hoiab ja püsib. Kuna AGAMIXgaas sai otsa,siis esimest korda elus keevitasin Co2 kustuti gaasiga. No see ei ole ikka normaalne. Aga no kinni hoiab.
Siis sai nurk kokku jälle lapitud koos uue amordiga(38.-) Aega läks kella 18.00..00.30 ni ehk 6h ja 30min
Nüüd siis veel parema poolega sama asi teha ja siis on keevitustega äkki ühel pool sellel autol.
Fronteral siis esikardaan alt ära ja lisaks roostes ja loksuvale ristile on ka nuutide osa(see mis peaks laskma pikkuses liikuma) täiesti kinni jäänud. No ikka kohe täitsa kinni ja ei liigu isegi suure 5kg peata venelasega kolkimisel. Õnneks hoovis ju doonor. Natuke külmetamist selili auto all ja käes ta oligi. Nuudi osa määritud ja liigub kenasti aga samuti üks rist täitsa läbi. Sipsti uus rist(25.-) külge ja kardaaniga korras. Siis sai laiali lammutatud tagasilla vasak nurk,et keevitada kuidagigi kinni vedrukanduri ülemine osa ja teha uus tagumise nurga kütusepaagi hoidja. Töö üle uhke ei ole,aga hoiab ja püsib. Kuna AGAMIXgaas sai otsa,siis esimest korda elus keevitasin Co2 kustuti gaasiga. No see ei ole ikka normaalne. Aga no kinni hoiab.
Siis sai nurk kokku jälle lapitud koos uue amordiga(38.-) Aega läks kella 18.00..00.30 ni ehk 6h ja 30min
Nüüd siis veel parema poolega sama asi teha ja siis on keevitustega äkki ühel pool sellel autol.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)