15-02-2024, 23:33 PM
Ei möödunud ka Viimsi osakonna esindaja sõbrapäev mujal kui ikka garaazis. Peale tööpäeva siis hobide aeg
Kuna Frontera läheb suht varsti liikvele,siis on teha veel mõned asjad. Parem alumine zarniir loksus ja termostaat oli jäädavalt lahti ning mootor oli kogu aeg nii öelda külmas reziimis.
Zarniiri vahetus tundus ju möödaminnes olema. Reaalsus nagu ikka tiba teine. Aga kõlge ta sai ja enam ei klobise. Termostaat ka sai uus külge koos temp anduriga mis seal kohe küljes oli. Proovisõidul aga läks temp näidik kusagile 100 juurde ja siis püsis seal. Tekkis kerge paanika,et mida krdit nüüd. Samas sai käega lõdvikust kinni hoida. FLIR näitas 85.
Võtsin doonorilt teise anduri ja näidik kukkus ka normaalseks. Ehk uus andur oli rikkis Aga mootor käis ikka külmas reziimis. Tudeerides selgus,et on kasutusel kaks temp andurit. Üks ühe otsaga ainult näidikule ja teine kahe otsaga ajule. See oli kuidagi pool küps ja midagi nagu tegi aga mitte nii nagu vaja. Doonorilt see ka teine ja hoopis teine tera. Pöörded kukkusid alla ja arvuti näitas ka,et kõiksugu temp tabelid olid täidetud. Siis läksid alla ka uued Sailuni AT rehvid ja hõbedased veljed said ka roheliseks. Lisaks kaapisin tagavaradest välja ka tagavararatta. Kleepsud ka peale ja ongi nagu suht valmis. Natuke igasugu kontrollimis veel tegelt aga vaikselt võib Sergole ja Eesti sõdurpoisile kellele ka auto läheb hakata natuke kraami autosse laadima.
Kuna Frontera läheb suht varsti liikvele,siis on teha veel mõned asjad. Parem alumine zarniir loksus ja termostaat oli jäädavalt lahti ning mootor oli kogu aeg nii öelda külmas reziimis.
Zarniiri vahetus tundus ju möödaminnes olema. Reaalsus nagu ikka tiba teine. Aga kõlge ta sai ja enam ei klobise. Termostaat ka sai uus külge koos temp anduriga mis seal kohe küljes oli. Proovisõidul aga läks temp näidik kusagile 100 juurde ja siis püsis seal. Tekkis kerge paanika,et mida krdit nüüd. Samas sai käega lõdvikust kinni hoida. FLIR näitas 85.
Võtsin doonorilt teise anduri ja näidik kukkus ka normaalseks. Ehk uus andur oli rikkis Aga mootor käis ikka külmas reziimis. Tudeerides selgus,et on kasutusel kaks temp andurit. Üks ühe otsaga ainult näidikule ja teine kahe otsaga ajule. See oli kuidagi pool küps ja midagi nagu tegi aga mitte nii nagu vaja. Doonorilt see ka teine ja hoopis teine tera. Pöörded kukkusid alla ja arvuti näitas ka,et kõiksugu temp tabelid olid täidetud. Siis läksid alla ka uued Sailuni AT rehvid ja hõbedased veljed said ka roheliseks. Lisaks kaapisin tagavaradest välja ka tagavararatta. Kleepsud ka peale ja ongi nagu suht valmis. Natuke igasugu kontrollimis veel tegelt aga vaikselt võib Sergole ja Eesti sõdurpoisile kellele ka auto läheb hakata natuke kraami autosse laadima.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)