Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Mar 2022
Maine:
1
29-03-2022, 17:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2023, 21:18 PM ja muutjaks oli
maarius.)
Tere olen üks 14 aastane tehnika huviline ja see on minu väike projektikas. Täpsemalt hiina mootori komplekt jalgratta peale pandud. alguses oli tutaval mõte see enne osta, aga ma jõudsin ette. tõpsemalt on see aliexpressist pärit. Kuna aliexpressist jõuavad asjad umbes paari kuuga siis see jõudis umbes nädalaga uke ette. Tuli kohale ühes kastis ise ei pidanud midagi juurde muretsema, sest kõik oli kaasas, aga raami pidin natuke kohendama ja auke puurima, et mootorit saaks kinnitada. esimesel testil avastasin, et sidur on peal natuke ja oli väga lihtne põhjus. Kuna seda mootorit pole tehases testitud siis vajas siduri katet natuke väljapoole tuua ehk panime poltidele seibid alla ja siis käis matsust. Kuna olen seda nüüd üle aasta omanud siis on ka midagi juhtunud. läksime mere äärde ja kui juba sinna sõitsin kuulsin imelike hääli mootorist ja peale seda kui ma mootori välja lülitasin oli mootor kinni põhjus oli see, et väntvõll oli nihkunud võlja poole ja mootori kinni poonud tegime selle korda ja masin käis jälle. Viimaste testide põhjal on kindel, et see teeb riga 13 tuule alla. Hetkel veedab ta mul suve mall, et saaks tuua septembri koju ja saaks hakkata sellega koolikäima.Kuna pilte veel lisada ei oska siis panen video.
Postitused: 1,783
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
15
Kindel et see pada on 49cc? Kiire otsing alis andis samasuguste töömahuks 80cc, mis lähevad ca. 50 kmh välja. 49cc müüjate andmetel üle 30-ne ei tohiks minna.
Kui suur kolvi läbimõõt on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,306
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
16
Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 147
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
2
26-11-2023, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2023, 11:37 AM ja muutjaks oli
jaan mmc.)
Võibolla saab suurema küttedüüsiga jõudu juurde. Kvaliteetne, mootori parameetreid arvestav põissummuti teeb ka 2-taktisega imet. Eks võimsuse tõus mõjutab ka mootori eluiga ja soovitavalt võiks siis ka ainult kvaliteetset seguõli kasutada. Ilmselt oleks mõistlik uurida antud mootorile pakutavaid usaldusväärseid nn. tuuning komplekte ja selline koostöötama häälestatud komplekt paigaldada. Eraldi tähelepanu tasuks pöörata võimalikule võimsuse kaole madalamatel pööretel sest kehvalt tuunitud kahetaksistel kipub juhtuma nii, et kõrgematel pööretel on hea aga madalalt pole jõudu. Seega uuri, enne kui midagi ostad.
Üks asi veel, pane sellele rattale korralikud suured helkurid (sh. külgedele) ja tuled et SA OLEKS NÄHTAV. Kiivri värv on hea! Põis summuti vaata ka eemaldava resoka või nn. db killeriga sest kui lähed tihedamasse liiklusse on parem kui sind ka kuuldakse. Mittemärkamine on peamine rattaõnnetuste põhjus.
Kiiruse kasv tähendab ka paremat ehk kaitsmetega riietust. Nt. põlvekaitse annab külmas ka arvestava tuule/külmakaitse.
Postitused: 3,179
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Lapsepõlvest on meeles, et me panime võrrile mopeedi pikad sumpad. Sellega jooksis tunduvalt paremini kui võrri originaaliga.
Kui oli vaja erilist võidusõitu teha siis võeti sumpa üldse maha ja leegitoru otsa läks sirge ca 25-30 cm pikkune kummitoru. Sellega oli kõige parem minek.
Ja kui viitsiti siis võeti ka üks rõngas kolvi pealt maha. Jõud küll kannatas aga kiirust andis tuntavalt juurde.
Talvel läks tagarattale jalgratta esimene hammasratas poltidega originaali külge. Siis sai ka lumes mürada.
Väikesed tuuningunipud siis seitsmekümnendate keskelt kus midagi saada polnud ja kõik pidi tehtama kättesaadavatest materjalidest.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,306
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
16
Tõsta korv vasakule ja tee korviratas vedavaks.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,306
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
16
Muidu äge pill on.
Ma oma põrssapõlvest mäletan, et kui venitasid gaasitrossi üle paagikorgi siis oli justkui püsikiirushoidjaga "punn põhjas" ja sai ühe käega rooli hoida.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,783
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
15
(26-11-2023, 22:28 PM)maarius Kirjutas: Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.
ei ole mõistlik kuna sellega liigun iga päev kooli jne ja ma osalen linna liikluses siis on vaja seda 47 kuni 52 km/h kiirust
Kas diskopoisid pole sind sellega rajalt maha võtnud - loodan et sa ikka tead mis liikuriga seaduse silmis on tegu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)