11-07-2022, 13:47 PM
Rebin autoteemast lahti kastiteema.
Kuna autoga on tekkinud ootamatult tihe ajagraafik (esimese olulise sõiduni) ning katse-eksituse jaoks ei pruugi aega ülemäära jääda, siis prooviksin siinse know-how baasil mingi esmase ettekujutuse saada.
AW03-71LE teemal on kirjutatud varasemalt:
Kast poogitud Opeli C30LE mootori külge. Ainsaks ühenduseks mootori ja kasti vahel on gaasipedaali poolt tõmmatav õhuklapi ja kick-downi tross. Kastiaju puudub.
Proovisõidul (kick-down veel ühendamata) auto D peal käike ei vahetanud. (Vist) startis paigalt kolmanda käiguga.
Kastist tuleb välja juhtmekimp 2 pistikuga. Ühest pistikust tulevad signaalid näidikuploki; starteri blokeeringu ja R tulede tarvis.
Teine pistik koosneb 4 PIN-ist: 2 pin suurema ristlõikega kaabliga, 2 pin väiksema ristlõikega kaabliga.
Kas võiks olla reaalne:
2 suurema ristlõikega juhet on 12V + ja -
2 väiksema ristlõikega juhmele kordamööda ja korraga + 12V peale andes saab moodustada eelpool välja toodud 4 lülituskombinatsiooni?
Kuna autoga on tekkinud ootamatult tihe ajagraafik (esimese olulise sõiduni) ning katse-eksituse jaoks ei pruugi aega ülemäära jääda, siis prooviksin siinse know-how baasil mingi esmase ettekujutuse saada.
AW03-71LE teemal on kirjutatud varasemalt:
(02-08-2016, 00:53 AM)TeeTL Kirjutas: Elektrooniline juhtimine väga palju lisa pin'e kaabelduses ei vaja - 2tk 2 solenoidi jaoks ja 1 kastist väljuv signaal kasti kiiruseandurist TransECUsse. Solenoididele kastis antakse nende 2 otsaga siis sisuliselt 4 võimalikku "koodi" (OFF-OFF, ON-OFF, OFF-ON, ON-ON) ehk 4 lülituskombinatsiooni (1,2,3 +OD) edaspidikäikude jaoks.
LE tüübil peaks extension housing'u küljes olema kiiruseandur (sisemise governor valve asemel), 03-71 ja 03-71L seda ei peaks omama/vajama. Kick-down otsus peaks LE puhul tulema "koodiga" läbi TransECU ja TPS anduri, aga 03-71 ja 03-71L läbi throttle cable.
Aga eks neid 03-71xx kaste tehti päris paljude automarkide ja turgude jaoks ja neil võib olla mitmeid erinevusi, lisaks turbiinile, turbiinikojale ja extensionile.
Kast poogitud Opeli C30LE mootori külge. Ainsaks ühenduseks mootori ja kasti vahel on gaasipedaali poolt tõmmatav õhuklapi ja kick-downi tross. Kastiaju puudub.
Proovisõidul (kick-down veel ühendamata) auto D peal käike ei vahetanud. (Vist) startis paigalt kolmanda käiguga.
Kastist tuleb välja juhtmekimp 2 pistikuga. Ühest pistikust tulevad signaalid näidikuploki; starteri blokeeringu ja R tulede tarvis.
Teine pistik koosneb 4 PIN-ist: 2 pin suurema ristlõikega kaabliga, 2 pin väiksema ristlõikega kaabliga.
Kas võiks olla reaalne:
2 suurema ristlõikega juhet on 12V + ja -
2 väiksema ristlõikega juhmele kordamööda ja korraga + 12V peale andes saab moodustada eelpool välja toodud 4 lülituskombinatsiooni?