Moskvits 401 mootor(id)
#1

Oskab keegi öelda, kui võimsaid mootoreid on sellelele masinale vahele istutatud või mis oleks kõige etem...
Vasta
#2

mis originaalil häda on=? olen kuulnud et mõn´i on pannud ziguli mõni m408 või m407 mootori . . .

M401 55a, Zaz965a 66a, Vaz2101 75a, Transit 83a, Vaz2106 84a, Zaz968m 88a ja kõik vanatehnikast...
Vasta
#3

BMW oma on ka pandud...ja Leivategija tegi Taunuse 2.0 mootoriga.Ise oman hetkel M 408 mootoriga 401-te.Originaal ikkka kõige etem sellise auto puhul.
Vasta
#4

Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#5

Olen näinud ühte M 400/401 millel oli M408 mootor peal aga nr polnud küljes ja üldse oli väga roostes, kaheldav kas üldse arvel oli.
Vasta
#6

Leivategija 401\'el on Fordi 2.0 V6 vahel.

Retro-Style




Vasta
#7

see ei ole enam 401, vaid tema baasil ehitatud uus auto...
gabariitide poolest pakuks tagaveolise Toyota oma koos automaatkastiga...sellist pole Eestis vist veel valmis ehitatud...
p.s. tagaveolist corollat pidasin silmas...
Vasta
#8

CoolZil on VÕIMAS
Vasta
#9

Mul on vist 407 mootor. Ma ei ole küll kindel aga vaata ise: minu mosse 401


[vaata seda mootori pilti]
Vasta
#10

väga ilusti annab sinna vahele panna ford sierra mootori...mõõtmiste järgi läheb julma ilusti see sinna vahele. tuleb suuremaks teha siduri tunnel ja see esiklaasi alumine osa on ka vaja lahti lõigata ja ümber teha...
Vasta
#11

ints Kirjutas:Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.

1980tel vurasid sellise tehnikaga Almasid siinmaal massiliselt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni septembri lõpuni oleme regulaarselt avatud R, L, P 11-18







Vasta
#12

Kui originaal mootorid ja sillad üle jäävad, andke teada.
Vasta
#13

Mulle laekunud teabe järgi plaanitakse mõned M401 vanarauda viia. Kellel huvi sealt juppe soetada, siis helistagu: 5157923 Margus
Vasta
#14

valdo Kirjutas:
ints Kirjutas:Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.

1980tel vurasid sellise tehnikaga Almasid siinmaal massiliselt.
Tehas väljastas 408 mootoreid ,õieti küll selle modifikatsioone mis olid mõeldud paigaldamiseks autodele 400,401.Veidi teine modifikatsioon oli autole 402.Sellest kirjutas 70 lõpul Za Ruljom päris põhjalikult.
401 oli ka üleminekumall 402,sel oli juba 402 mootoriga võrdne töömaht,aga lahjema surveastme tõttu pisut väiksem võimsus.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#15

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus haakub teemaga.
Kas M401-le tohib legaalselt(ilma ümberehituse loata) panna vahele M412 mootori ja sillad?
Vasta
#16

agaa Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus haakub teemaga.
Kas M401-le tohib legaalselt(ilma ümberehituse loata) panna vahele M412 mootori ja sillad?
****************************************************************
Tõesti ei teata või?Smile
Vasta
#17

ilmselt 412 siiski ei või panna....
Vasta
#18

Kunagi kusagilt lugesin (AutoRevüü vms.), et Moskvitsi tehas lubas ametlikult 412 mootorit ja sildasid peale panna.

3D CAD, laserlõikus, CNC freesimine, 3D-printimine ja palju ägedaid tööriistu
Teosta oma projekt Kultuurikatla MakerLabis
Vasta
#19

Eestis kehtib ju oma kord...Moskva kamandamisel on lõpp...
täpsem info www.ark.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne