Projekt: JUMZ 6KL 1990
#21

Ise tehes peab maski kandma, need vanad katted sisaldavad asbesti.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#22

(10-01-2024, 19:35 PM)tõnn Kirjutas:  Ise tehes peab maski kandma, need vanad katted sisaldavad asbesti.
Kas on suudetud ajupesu teha?
Vasta
#23

(10-01-2024, 19:46 PM)vwt2 Kirjutas:  
(10-01-2024, 19:35 PM)tõnn Kirjutas:  Ise tehes peab maski kandma, need vanad katted sisaldavad asbesti.
Kas on suudetud ajupesu teha?
Mis ajupesu? Kõigi tolmutamiste juures on mask oluline!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#24

Õige jah, Eesti mees ei kanna maski vaid kougib pärast näpuga ninast tolmu välja.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#25

Jätkan. Tagatiivad said keevitatud, mädad kohad välja lõigatud ja uued plekid painutatud. See osutus kokkuvõttes päris töömahukaks ülesandeks, läks julgelt 1 päev ja pisut pealegi. Nüüd said kõvad ja viisakad.
Paremal küljel veel roolivõimendi vajas tegemist, sai ka see tehtud ja remonditud/reguleeritud. 
   
Edasi sai vasakpoolne ratas maha võetud ja ohtralt puhastatud, ka kütusepaak sai maha, et käigukasti kaanele pealt ligi pääseda. JVV kang liigub väga minimaalselt, kas ta ongi nii väikese liikumismaaga? Oskab keegi oma reaalset kogemust jagada? On tunda, et lülitus toimub, aga kang ise liigub vast 3-4 cm, mis on vene lülitustejuures kuidagi pigem haruldane... Igatahes on näha, et kangi võlli ja difrluku hoova vahelt ka on õli tulnud, vaja sinnagi uued O-rõngad panna. 
Armatuur ja kogu juhtmestik sai ka maha tõstetud. Sellel on juhtmestik üsna enam-vähem, et ei hakka uut tegema vaid renoveerin olemasoleva ära.
Käigukang vajab uut katet, proovin selle ka õmmelda. Originaal on mingist termatiini laadsest asjast, aga on jalgadega puruks hõõrutud.
Jumz on ikka üsna hästi isoleeritud müra suhtes, käigukasti peal on täies pikkuses viltmatt pluss paks kummimatt. Ja seda täitsa tehase seades. Poritiibadel ja armatuuril katted peal, täitsa omaaja lux pill!
Tööd on veel omajagu teha!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#26

Traktor ikka edeneb. JVV eemaldamisel selgus kurb tõsiasi, et võlli esimene ots on tuksis. Seega, seda on uut vaja. Veel on vaja tagasilla blokeeringu kahvli hooba. Seda mis pildil. Kui kellelgi on neid pakkuda, andke julgelt märku.
     
Edasi sai tegeletud akukasti kohandamisega, see sai tehtud 14 cm pikemaks, et vähe suurem aku ka sinna ära mahuks. Vasakpoolsed pidurid ja rummutihendid said vahetatud ning rööbe seatud max laiaks - Otepää kuppelmaastikul teisiti ei kannata.
Praegu olen siis eelpool mainitud kahe detaili ootel....

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#27

Taas sai toimetatud töökojas. Paikka sai uus JVV, mille leidsin kiirelt Agromarketist Türilt. Selle paigaldamine on ikka omaette täpsust nõudev ülesanne. Aga paikka ta sai. Edasi liikusin hüdropaagi juurde, et see vajas kinnitamist jms. Selgus aga, et see on hoopis alt katki ning seda on uut vaja. Ehk siis kui kellelgi on pakkuda tervet keevitamata paaki, siis julgelt märku anda. Lisan pildi ka otsitavast. Lisaks on mingil põhjusel katki ka hüdrofiltri korpus.
   
Edasi sai tegeletud käigukangiga. Üks pealmise stopperi polt oli sisse murtud ja see sai välja puuritud, et saaks uue naha panna. Lasin uue naha õmmelda, aga krt ülemise ava öös, kust käigukang läbi läheb, sai suts pisike, tuleb see ringi teha. 
Edasi võtsin lahti esisilla parema rummu, et lekkiv simmer asendada. Seal oli midagi juhtunud simmeri taga oleva vilt tihendiga, mille toetusrõngas oli simmeri sisuliselt pooleks lõiganud. Natuke mässamist ja sai seegi korda.
Teine pool ka vaja teha ja puuduv paak leida ning ka tagasilla blokeeringu detail, siis saab tõsisemalt kokkupanemisele mõtlema hakata.
Vahepeal sai istmemees uued istme katted ka valmis, Respect, tiptop töö tema poolt!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#28

Ma olen üsnagi kindel et seda hüdropaaki tervena leida on nagu loto peavõit.
Ilmselt olid nad juba esimene aasta katki kui traktor pidevalt töötas ja see on veel üllatavalt viisakas tooraine mida keevitada.
Sellise õhukese pleki külge jagaja ja kangid panna ning jätta vibreerima koos mootoriga saab tulemus ainult selline ollagi.
Pealegi kui meeldiv seda veel vahetada on...
Vasta
#29

(29-01-2024, 13:11 PM)2715 Kirjutas:  Ma olen üsnagi kindel et seda hüdropaaki tervena leida on nagu loto peavõit.
Ilmselt olid nad juba esimene aasta katki kui traktor pidevalt töötas ja see on veel üllatavalt viisakas tooraine mida keevitada.
Sellise õhukese pleki külge jagaja ja kangid panna ning jätta vibreerima koos mootoriga saab tulemus ainult selline ollagi.
Pealegi kui meeldiv seda veel vahetada on...
Ma isegi ei ole nii kindel, et see üliväga keeruline on. Neid ikka liigub. Mul endalgi kopa oma täitsa terve. Aga tõsi, sõltuvalt kasutajate pohhuismi tasemest, on asjad erinevad.
Seda paaki keevitaks täitsa hea meelega, aga põhi viga seisneb selles, et ta juba on keevitatud, paraku on parandused vist tehtud traktorilt mahavõtmata ja kõrvad on valesse kohta sattunud. See ilmselt seletab ka asjaolu, miks tal polte altpoolt pandud ei olnud. Niiet, endiselt otsin!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#30

Sain selle lotovõidu kätte eile õhtul. Suur suur aitäh Oliver Land, kes andis aitäh eest paagi, et üks vanake jälle elule turgutada.
   
Üks huvitav tähelepanek ka. Otsisin läbi Facbooki, sain mitmeid pakkumisi kenasti koos hinnaga aga mis ei sobinud, mitte hinna pärast, vaid seetõttu, et mulle üllatuseks on neid paake erinevaid, vähemalt kolme sorti.  Teine omapärane asi on see, et kirjutab mingi võõras tegelane, mul paak olemas, mis pakud? Ühtegi pilti ega midagi ei ole, mis ma oskan pakkuda. Et siis ilmuvad välja mingid ärikad, kellele jääb vaid edu soovida.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#31

Igasugu pettureid on palju FB-s ja mujal, muist neis inimese nimega robotid isegi. Ostmisel tasub ära mainida, et müüja tulgu pildi ja hinnaga, paku hindajad ja hinna pakkujad astugu eemale.
Vasta
#32

(31-01-2024, 14:05 PM)speedsta Kirjutas:  Igasugu pettureid on palju FB-s ja mujal, muist neis inimese nimega robotid isegi. Ostmisel tasub ära mainida, et müüja tulgu pildi ja hinnaga, paku hindajad ja hinna pakkujad astugu eemale.
ohvtopik: kui kästakse hinda pakkuda, siis ma vastan: "1 euro". Pull vaadata, kuidas mõni põlema läheb.
Vasta
#33

Kas keegi oskab öelda, millisest poest otsida alumiiniumist või vasest tihendusseibe M22 x36. Nii laia ma ei leia nagunii, aga võimalikult laiu, mida olete nt jagaja stutside juures kasutanud?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#34

Kunagi oli sike agris.
Vasta
#35

Taas toimetusi tehtud. Hüdropaak koos jagaja ja hüdrosüsteemiga sai paikka, torusi õgvendatud, parandatud jms tehtud. Kabiini kandurid said ka tagasi omale kohale, kütusepaagi aluse toru pidin uue tegema, ka see sai valmis. Renoveerisin armatuuri, parandasin ja asendasin viletsad ja katkised juhtmed ja nii see nädalavahetus jälle mööda läkski. Järgmine kord teen ka pildimaterjali.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#36

Taaskord omajagu töökojas tehtud. Paikka sai panud tagasilla blokeeringu kahvel koos hoovaga, mille leidsin ulmeliselt kalli hinnaga osta.ee-st. Edasi sai panna paikka juba kütusepaagi koos uute torude ja kraanidega, hüdrotoru otsad, tagumised poritiivad, põhjaplekid, armatuuri ja enamus juhtmestikust tagasi pandud. Oli päris tegus toimetamine. Aga midagi hakkab juba vaikselt kooruma.
   
   
   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#37

Viimased vaegtööd selle masina sättimisel hakkavad lõppema ning möödunud nädalate jooksul sai krunditud ja värvitud. Nüüd pisut kuivamisaega ja siis kabiin peale ja veel pisut nokitsemist ning kevadel võiks põllule saada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#38

Praegu on otsitav selline jupp:
   
Asub käigukangi peal ja fikseerib selle, et käigukang oleks omal kohal.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne