Lisaksin veel juurde:
I põlvkond: Õlifilter ei asu mitte mootoriruumi seinal vaid mootori kohal. Seinal samas kohas asub birka auto andmetega, punasel taustal armatuuri kellad, näidikute plokis taustal punktid
II põlvkond: Õlifilter mootoriruumi seinal, muidugi käiguhoovastik roolil, alates ~52/53 aastast tulede ja käsigaasi lüliti kõrval signaallamp (punane), enne seda ei olnud radikal anduri kohta, birka parema lanseroni peal, punasel taustal armatuuri kellad, näidikute plokis taustal punktid
III põlvkond: Õlifilter samas kohas, veidi moderniseeritud mootor ( väljast ei saa aru suurt midagi), õhupuhasti ilma vaheosata (võis ka muutuda veidi varem), salongis kunstnahk tekstiilistmekatete ülaosas, uus rool (kroomrõngaga), uued kellad(halli tausta peal valged klaasil numbrid), näidikute plokis taustal kriipsud, antenn katusel (esiklaaside ülal keskel) jne jne
Soovitan enne läbi lugeda:
Ajalugu
Kus Valdo Praust on kokku kirjutanud ajaloo selle auto kohta
Veidi ehk aitavad pildid:
Meie autode pildid
Pobeda kodulehekülg
seal väljas autosid I,II ja III põlvkonnast
Kui veel infot vaja siis siin on linke erinevate kodukate kohta üle maailma:
Lingid automoto foorumis