Õhku annab kompressor CO 7
#1

Tekkis siis selline huvi soetada Leedukate kompressor CO7. Põhjuseks see, et hinna ja õhutootlikuse suhe on minuarvates hea kui mitte öelda parim Big Grin .Ning läänekad ei suutnud liivapritsi isu rahuldada. Saigi ühe Pärnumaa papiga kaubad tehtud ja kompressor koju tassitud. Koduteel juba kujutasin ette, kuidas suured õhupaagid hetkega täis lüüakse jne Big Grin .Kuna kompressor algselt töötas ja mingisugust õhkugi tootis siis ei osanud halba aimata. Reaalsus oli aga selline et  üle 3 bar see kompressor lüüa ei suutnud,lihtsalt ei suutnud ja kõik. Sai siis värsket ostu remontima asutud,selgus et kaks õhuklappi olid mingil ajal elust lahkunud ja klapi tükid olid endale uue pesa leidnud kolvi embuses..
  Klapide rikke põhjuseks oli ilmselt see, et keegi kunagi oli juba originaalid asendanud mingisuguse saelehe moodi metalliga,mis on selliseks tööks liiga rabe. Kiire konsulteerimine teadjamatega ja ohverdus metall joonlaua näol ning olidki "uued" klapid olemas. Sai ka paar tihendit lõigutud ning uued "katsed" võisid alata. Smile Seekord tekkis manomeetri näituks nagu naksti 9 bar i . Sai veel torustikust paar leket eemaldatud ja suurem puhumine võiski alata.
  Muret tekitas veel tõsiasi et see kompressor töötab niikaua kui keegi ta välja lülitab,ehk siis ei olnud rõhuautomaatikat. Sai natuke maad kuulatud ning kompressori keskus pakkus kõige odavamalt uut rõhulülitit ja tagasivooluklappi. Sai needki paigaldatud ning tänaseks päevaks töötab kompressor eeskujulikult 5-9 bari ulatuses.
  Algselt oli kompressoril täiskomplektsusest puudu kaks asja käepide millega seda riistapuud tirida saaks ning õlivarras,nende tarnimisega abistas Ksf H2rra.Tänud ohverduse eest Big Grin .
  Järgnevad mõtted on sellised, et töötame ja vaatame selle riistapuuga tuleva suve ,kui asi ennast õigustab siis võtan pulkadeks ning annan ka esteetiliselt ilusa välimuse uue värvkatte näol.

Andmed:
5,5 kw
550 l/min
õhupaagid olematud.


                                               

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#2

niipalju võin selle kompressori kohta ütelda, et pritsi jaoks jääb see väheseks. Ja nii kui pikemalt tööle jätad (õhu tarbimine) hakkab ära sulama rõhu maha laskmis plast toru. Endal see ümber tehtud - kompressori toru paaki on pandud vask ja vähe pikemalt, et õhu temp jõuaks ennem nati jahtuda. Nii on minu see plast toru kestnud. Muidu algul oli pidevalt pikema kasutusega pisike pauk ja susin lahti.
Vasta
#3

(19-03-2016, 20:02 PM)Dexter Kirjutas:  niipalju võin selle kompressori kohta ütelda, et pritsi jaoks jääb see väheseks. Ja nii kui pikemalt tööle jätad (õhu tarbimine) hakkab ära sulama rõhu maha laskmis plast toru. Endal see ümber tehtud - kompressori toru paaki on pandud vask ja vähe pikemalt, et õhu temp jõuaks ennem nati jahtuda. Nii on minu see plast toru kestnud. Muidu algul oli pidevalt pikema kasutusega pisike pauk ja susin lahti.

Oli omalgi regulaatoriga kaasas mingi plast toru aga suurema värvimise jooksul puhus selle lahti. Aircom`ist sain teflonist toru ja enam pole probleemi olnud.

Zurik käis minuoma enne ümberehitust piilumas .
Vasta
#4

Tuleviku mõte kui kompressor ennast õigustab on panna tööle kaks sellist pumpama ühte resiiver paaki. Teise kompressori alla on plaanis ehitada gaasiballoonidest resiiverid. See rõhutoru mis tundub plastikust on tegelikult mingisugune teflon toru mis peaks kuuma taluma, kompressori keskuses vähemalt öeldi nii. Aga selline tähelepanek küll, et see toru mis komressori peast tuleb, läheb 5 min tööga nii kuumaks et hakkab soojendama resiiver paaki mis on kompressori all. Toru peal aga ilmselt võiks teed teha Big Grin

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#5

Kuna õhk kokkusurudes kuumeneb ja tänu sellele vajab kompressor jahutust, saab seda soojust kasutada ruumi kütmiseks. Sisseimetava õhu filter ja toru tuleks viia õue, sest see tekitab kõige suuremat müra. Kompressorist väljuv õhk aga tahab saada koheselt kiiret jahutust, et aur kondenseeruks veeks ja selle saaks enne kasutamist kätte. Selleks oli mõte kasutada MAZ tüüpi veoki spiraal jahutit ja sellega koos on ka "sülitaja"           

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

Olen natuke mööda internetti kolanud ja otsinud, aga pole leidnud, remont komplekti CO7 kompressorile. Enne kui joonlauda lõikama hakkan ja ise uusi tihendeid tegema, mõtlesin, et laoks võimalikult palju uusi juppe sisse. Otsides leidsin ainult ostu kuulutuse, aga selline komplekt nagu pildil pakuks kindlasti huvi https://www.okidoki.ee/item/3983263/   Niiet kui keegi oskab juhatada rem. komplekti suunas, oleksin väga tänulik.
Vasta
#7

http://akroprom.su/arsenal-zif-sb-243-1 
Kas sealt õnnestub miskit hankida, ei tea.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

(15-09-2018, 16:49 PM)aavu Kirjutas:  http://akroprom.su/arsenal-zif-sb-243-1 
Kas sealt õnnestub miskit hankida, ei tea.

Tegin neile hommikul tellimuse aga vastati viiisakalt, et on asjad olemas, kuid tulge ise Peterburi järgi.....tõenäoliselt ei viitsida tollinduse jamaga tegeleda vms.

Põhimõtteliselt ilma kolvirõngaste vahetuseta saaks hakkama, sest seda tüüpi aparaatidel on juba tehase poolt määratud 
õlikulu töötunni kohta.
Laoks kokku tagasi. Ainus probleem on see, et ei tea,
kes müüb tihendi materjali või ei tea millest ise teha. 
Soovitage palun.

Kunagi lipsas läbi siit foorumist ka mingi läti või leedu firma (kompressor on leedu omaaegne toodang) , kes varuosi
pakub, aga ei suuda praegu leida.

vanakooli austaja
Vasta
#9

(22-03-2021, 12:04 PM)Kalle1 Kirjutas:  Ainus probleem on see, et ei tea,
kes müüb tihendi materjali või ei tea millest ise teha. 
Soovitage palun.
paroniit - esimene googeldus andis: 
https://www.pmkaubamaja.ee/et/catalogsea...q=paroniit

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#10

Ise sain valmis tihendid siit samast foorumist ühe kasutaja käest. Pakkus nii uusi tihendeid, kui ka klappe. Suhtlesin meili teel: https://forum.automoto.ee/member.php?act...&uid=19674

13piisab muutis postitust: abivalmidus on tore asi, aga ärme palun teiste inimeste meiliaadresse üles riputa
Vasta
#11

Siit peaks saama tellida. Ise pole proovinud. https://www.kompresors.lv/index.php?categoryID=176
Vasta
#12

Tea, mis õli võiks CO7 sisse panna? Originaalis mingi KC-19, kas mingit lääne vastet ka sellele olemas on või läheks ka mingi suvaline mineraalõli?
Vasta
#13

(22-03-2021, 20:41 PM)kolentin Kirjutas:  Tea, mis õli võiks CO7 sisse panna? Originaalis mingi KC-19, kas mingit lääne vastet ka sellele olemas on või läheks ka mingi suvaline mineraalõli?

Kolbkompressori õli on ju poodides täitsa saadaval.
Vasta
#14

Oskab keegi öelda, mille poolest kolbkompressori õli erineb mootoriõlist? Peale nimetuse ja hinna?
Vasta
#15

(23-03-2021, 09:27 AM)v6sa Kirjutas:  Oskab keegi öelda, mille poolest kolbkompressori õli erineb mootoriõlist? Peale nimetuse ja hinna?
Ega põhimõtteliselt ei erinegi ja võib julgelt kasutada mootoriõli.
Kompressoriõli sisaldab vähem kleepuvaid lisandeid, mis annavad mootoriõlile paremad omadused näiteks silindriseina küljes püsimiseks. Seda siis sellepärast, et kui õli satub läbi kolvirõngaste suruõhu sisse ei kleebiks ta kinni surõhutööriistade mootorite labasid. Aga kuna kompressoris on kolvile mõjuvad jõud tunduvalt väiksemad kui sisepõlemismootoris, pole neid lisandeid sinna ka vaja.
Vasta
#16

Kolbkompressori õli erinevusest. Kunagi sai teemat uuritud ja üheks argumendiks oli parem temperatuuri taluvus. Lubatud töötemperatuur on 200 kraadi ja gramm peale.
Palju on aga tavalisel automootori mineraalil?
Kolbkompressoril läheb ikka see temperatuur suht kõrgele hagu andes.
Näiteks. Mõni aeg tagasi sai liivapritsi toiteks kasutatud vene V6 kompressori plokiga isendit.
   

Tund aega järjest tööd ja kuskil 15 kraadise välistemperatuuriga selline näit. Silindri temperatuur.
   

Karteris oli 110 kraadi kanti.
Olles kasutanud ka samas aparaadis 10W-30 õli, siis autoõliga oli selle kulu ka tuntavalt suurem.
Kes aga rehve pumpab ja muid pisitöid teeb, siis seal tõesti pole vahet, mis näpu vahel libe aine karteris on.
Vasta
#17

Isegi sõiduautol näitab töösooja mootoriga  õli temperatuuriks 110 kraadi.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#18

Sai endal ka lahti kakutud Co7 kompressor. Silindriseintel on korralikud jutid sees, mida on sõrmega tunda ning ühe kolvi pealne ka täkkeid täis nagu oleks killustiki hekseldanud.
Oskab keegi ehk pakkuda mis nende silindriseinte taastamine maksma võiks minna koos uue sisuga?
Kes üldse nende silindriseinte taastamise ette võtaks? Ükskõik milline mootoriplokkide taastamisega tegelev ettevõte?
Üks Läti firma pakub sellele kompressorile kolvirõngaid ja muid väiksemaid varuosi aga uusi kolbe pole silma hakanud, kust neile sobivaid leida?
Vasta
#19

(30-03-2022, 16:44 PM)Alfafanatico Kirjutas:  Sai endal ka lahti kakutud Co7 kompressor. Silindriseintel on korralikud jutid sees, mida on sõrmega tunda ning ühe kolvi pealne ka täkkeid täis nagu oleks killustiki hekseldanud.
Oskab keegi ehk pakkuda mis nende silindriseinte taastamine maksma võiks minna koos uue sisuga?
Kes üldse nende silindriseinte taastamise ette võtaks? Ükskõik milline mootoriplokkide taastamisega tegelev ettevõte?
Üks Läti firma pakub sellele kompressorile kolvirõngaid ja muid väiksemaid varuosi aga uusi kolbe pole silma hakanud, kust neile sobivaid leida?
Tutikad kolbed ja pead saadaval,säilinud vene ajast ja võid omapoolse pakkumise teha kui soovid,keilasmasuvad.
Vasta
#20

Ksf. H2rra lasnakoskis on selliseid aparaate saadaval, ma käisin hiljuti sarnase murega tal külas - ehk saaks ühe co7 kompressori tööorgani osas kaubale, saab vana rahulikult remontida, kuni teine nurgas töötab. Peale kimbu õllede manustamist ei saanudki teada, mis maksab. Proovi, ehk on sul rohkem õnne.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne