Projekt: Volvo EW 200
#1

Kuna tänavu on suuremad mullatööd ümber talu plaanis siis sai JCB'le suurem vend ka lisaks soetatud, seegi pärineb seal maalt kus elab põder. Seekord päris omal jalal koju ei sõitnud, laeva aga küll lasin oma sammuga ja välja ka, ning tallinnast sai treila järgi kutsutud ja mägieestisse toodud. 

Lühidalt:

Volvo EW200, raudteevarustusega (selle võtan lähiajal maha)
1997a
107kw
17500kg
Encon jms jutud. 

Alustuseks sai starter kerge hoolduse, ei hoidnud pendiksit sees. 
Nüüd omajagu tööd teinud, järgmisena peaks välja vahetama veepumba mis lekib veidi.  Muus osas kalla ja talla. Igasugused skeemid ja pdf juhendid tuleks kasuks kui kellegil on pakkuda.


                               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Täna oli kerge salenduskuur Volvole, võtsin abirattad küljest, üks kuramuse silindri tapp jäi veel paigale. Peab pressiga vist lähenema. Lisaraskust mootori ruumi tagant läks ka paremaid päevi ootama, pole tarvis enam. 

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Mille juurdepääsuluuki lisaraskus blokeeris?
Vasta
#4

(09-05-2025, 07:38 AM)v6sa Kirjutas:  Mille juurdepääsuluuki lisaraskus blokeeris?

Ülevalt käib ka luuk lahti aga näiteks geneka rihma ei pinguta muidu kuidagi kui tagumisi luuke lahti ei saa. Veepumba vahetus oleks ka üsnagi katsumusterohke. Ja seda lisaraskust pole nagunii vaja kui enam raudteele ei lähe, kompenseeris kitsast toetuspinda.

Antyd masinaga ise kokku puutunud head mitmed aastad. Korra suudeti isegi sirge tee peal külili saada...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Raudteel sõitmise varustus on väga kasulik lisa.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#6

(09-05-2025, 09:16 AM)Sillu Kirjutas:  Raudteel sõitmise varustus on kasulik lisa.

On tõesti aga masin tänaseks nii vana et ei lasta enam rajale, pealegi soomes 1524mm lai raudtee, meil eestis 1435mm, seega peaks teljed lühemaks tegema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

(09-05-2025, 10:10 AM)mlsluik Kirjutas:  
(09-05-2025, 09:16 AM)Sillu Kirjutas:  Raudteel sõitmise varustus on kasulik lisa.

On tõesti aga masin tänaseks nii vana et ei lasta enam rajale, pealegi soomes 1524mm lai raudtee, meil eestis 1435mm, seega peaks teljed lühemaks tegema.
Ikka vastupidi need laiused. Tsaaririigi ajast. Ka soomes kui tsaaririigi osal.
Tsitaat:Balti riikides on kasutusel nn vene rööpmelaius 1520 millimeetrit. Ühtne rööpmelaius, mida soovitab Euroopa Komisjon ja mis on kasutusel suures osas Euroopast, on 1435 millimeetrit.
https://www.err.ee/1608705319/euroopa-ro...rdit-eurot

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Ärge tekitage segadust nende raudtee laiustega. Eestis on laius 1520/1524mm, Soomes 1524mm, Rail Baltica tuleb 1435mm.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne