Minu kaks Pobi
#1

See halli värvi on minu vanaisa pobi, mis on suht orginaali lähedane 1957 aastast.
Teine kollakas pobi sai ostetud eelmine aasta ühelt vanamehelt.Kollasel põhi üpris hea.Kollane tehti korda vist umbes 90a algul ning sõitis ta kuuldavasti tallinna tänavatel taksot,sellest oli talle paigaldatud ka ette kaks istet,volga mootor ning üsna nõme kunst nahk salongis.
       
       
   
Vasta
#2

Martti Kirjutas:Kollasel paistavad esimesed rehvid uued olema, või on taastatud. Kui suured rehvid üldse Pobedal on? On see ikka kuiv garaaž kus Pobeda(hall) seisab?

No kui vaadata roostekahjustusi kerel ja uksepolstri plekke ,siis see garaaž ikka kuiv küll ei ole ,kuid kroom on küll üllatavlt hästi säilinud.
Vasta
#3

Jah,kollase parem rehv on täitsa tuttikas teised vähe rohkem kulunud.Mis mõõte oleks vaja -peast kõiki ei tea.Hall pobi on siiski üpris kuivas garaazis, sai sinna pandud sügisel.See rooste kerel ei ole hiljuti tekkinud, vaid varem kui pobi taeva all seisis.Kuid kroom osad on tõesti üllatavalt hästi säilinud,Parimas korras on orginaal lingid salongis,mis näevad välja kui uued.Suhteliselt heas olukorras on ka esistange,tagumine veits kehvem.Täna sain just hea uudise nimelt sain armatuuri kõik plastmass osad, ütleks et vägagi korralikud.
Vasta
#4

Polt Kirjutas:Jah,kollase parem rehv on täitsa tuttikas teised vähe rohkem kulunud.Mis mõõte oleks vaja -peast kõiki ei tea.

Pobeda rehvimõõt on 6,00x16\". Originaalmuster on sellised pikad väljavenitatud rombid. Paljud on alla pannud \"villise\" kumme (GAZ-67/69 ja UAZidel kasutatuid) mõõdus 6,50-16 ja Nysa kumme 6,50-16 aga see pole see, kui taastada asja originaalina. Samuti uued 16-tollised radiaalrehvid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Ilmselt OT, aga see kulumata rehv tundub olevat vana RAF-i ja JeRAZ-i rehv mõõdus 7,00-15 või 7,10-15 ja ilmselt protekteeritud.
Protekteeritud nõukogude rehvidega saate valmistada oma autost Kirde-Eesti karjääridest tuttava sammuva ekskavaatori.
Muidugi tundub uskumatu ja kadestama panev kui mees lihtsalt juhuslikult leiab korraga kõik ilusad plastdetailid, millede pärast on pidanud huvilised halle juukseid saama.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Piibur Kirjutas:Muidugi tundub uskumatu ja kadestama panev kui mees lihtsalt juhuslikult leiab korraga kõik ilusad plastdetailid, millede pärast on pidanud huvilised halle juukseid saama.

Nojah, minulgi on asi kaugel sellest, et mul oleksid olemas IDEAALSED plastosad. Mul on olemas mingisugused mitte väga hävinudplastosad, millest annab suure töö tulemusena ehk vaadatavad plastosad teha, mis seesistuja silma ei just väga ei riiva. Õnneks olen ma omandanud plastosade painutamise tehnoloogia (vähemalt 4 Pobi peaks Eestis liikuma minu poolt sirutatud osadega) ning usun et ka plastosade lappimise/liimimise tehnoloogia, mis ei jäta just ülearu märgatavaid jälgi.

Loomulikult - isegi olen jätkuvalt huvitatud IDEAALSES korras plastosadest... kevadtalvel oli mul Lõuna-Eestis kaup koos ja käisin isegi vaatamas kohapeal, aga... siis jäi asi katki, kuna kaotasin inimesega kontakti ära, st ei saanud teda vaatamata pingutustele kätte enam.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Sellest autost ehk lisandub Eestisse üks korralik restareeritud pobeda?! Või on omanikul teised plaanid?

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne