Postitused: 52
Teemad: 4
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Tere,
Tegu on nö \"valge ikarusega\". Viimane lühike reisijateveo oma oli kaheksakümnendate alguses Kirovil, lõõtsad sõitsid samal ajal veel ka liini (28. näiteks).
Üleüldse viimane, mis Tallinnas liikus, oli vist trollipargi tehniline abi.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Trollipargi tehnoabi oli 260 .Tehnoabi 556/180 oli Tallinna Autovedude 5 filiaalis.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
26-03-2005, 15:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2005, 15:27 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Wabandust ! Näpud es ole täna kõige täpsemad.Tolle bussi teine pool seisis koos Tr15(408)tagaosaga trollipargi aia ääres.Kas keegi on käinud Wõru lähisistel Ridali(a) lennuwäljal .Sääl oli 86 aastal veel soojakuteks ehitatud Zis busse ,vist 3 tükki.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Tartu lähedal seisab üks KAVZ 685 või 3270.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Pääle SSSR sissemarssi 1940 olewat Tallinna linnaliinidele toodud ka 5 säälmaal valmistatud bussi.Nii väidab V.Vende oma raamatus.Mis marki need bussid olid(ise arvan,et GAZ või ZIS).Väheusutaw ,et neist mingigi teawe alles on.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Loodan,et väga rukkise es pane.Kas too 1036 ei kandnud enne numbrit 2036 oli eest 4 tulega ja sõitis tihti 22 liinil?
Postitused: 1,920
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
14
27-03-2005, 14:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2005, 14:42 PM ja muutjaks oli
Volli.)
Tegelikult on vähemalt üks Ikarus 260 aastast 1978 kandnud veel sellist numbrit: suvel läks sõitu partii, milles 83-85 eaf (must nr., slaavi f) oli ka 2036, aga kui kaua, ei mäleta. Tean, et mingil ajal nummerdati see buss 2869-ks ja Lasnamäe pargi tekkides läks ta sinna numbri alla 5012. 1987.aastaks pidi see buss juba kadunud olema, sest siis tuli numbri alla 5012 juba uus Ikarus 280, reg. nr. 18-07 EAM
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
27-03-2005, 15:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2005, 18:31 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Mina mäletan toda 2036 aastatest 86-88.Kui ilmus edimene Tartu SCANIA oli Wabaduse platsil veel väljanäitus bussidest.Siis oli sääl ka 2036 ka aga juba uutes toonides.Mul oli tol ajal TAK is üks kena säutus ka aga sellest kunagi hiljem.Kollasena mäletan toda bussi kui endisel Lomonossovil liiklus väike,et sai parkida ETV maja ees.Ja see buss jäigi meelde nonde 4 tule pärast ja ilukilpide tõttu.Linnaliinidel oli sellise disainiga busse vähe ja 22 sõitsid enamuses ikka Mustamäe pargi bussid.Sellegipoolest tänud abi eest!
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
27-03-2005, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2005, 13:45 PM ja muutjaks oli
mrali.)
Seal Kasahhi lehel on vast huvitavaim NL masin TARZ-Tadžikistan.Mida TARZ tähendada võiks...ilmselt Tadžikskii Avtoremontnõi Zavod???
Samal lehel on Kubanide tootjaks pandud Krasnojarski (ilmselt trükiviga, tõenäoliselt mõeldud Krasnodari) mehaanikatehas \"Kuban\".
Ning OT,kuid niipalju uusi Hiina ja Korea imebussimarke pole küll varem näinud,samuti ka kasahhide oma masinat \"AlmatõElektroTrans\"...
Edit:Mudelitähis oli \"Tadžikistanil\" ilmselt TARZ-002,toodeti neid igatahes 1970.aastaist kuni 1990-teni.Samuti leidsin veel sellise bussinime kui \"Kazahstanets\",millega täpsemalt tegu,on aga müstika....
Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
Tõesti huvipakkuv lehekülg. Kuid \"näpukad\" sees : kirjutatakse mudeliks \"Tšernigov\", aga pilt on \"Kubani\" oma ... Kui õigesti aru sain, siis liigub Alma-Ata tänavail neid veel praegugi kaks ?!