Vanad bussid2

Regardman Kirjutas:http://tallinn.mashke.org/t4/258/25812.jpg
Mis huvitav buss-soojak seal taga on ?
Puhvet-söökla, selliseid busse on aegade jooksul mitmeid nähtud. TTTK-l olid ju ka sööklatrollid, mis käisid trollide lõpp-peatustes. Aga Ülemistel käis buss sellest ajast alates, kui dispetšerimajas kunagine puhvet likvideeriti.
Vasta

Tere,
Tegu on nö \"valge ikarusega\". Viimane lühike reisijateveo oma oli kaheksakümnendate alguses Kirovil, lõõtsad sõitsid samal ajal veel ka liini (28. näiteks).
Üleüldse viimane, mis Tallinnas liikus, oli vist trollipargi tehniline abi.
Vasta

Trollipargi tehnoabi oli 260 .Tehnoabi 556/180 oli Tallinna Autovedude 5 filiaalis.
Vasta

PETSS Kirjutas:Trollipargi tehnoabi oli 260 .Tehnoabi 556/180 oli Tallinna Autovedude 5 filiaalis.
Viimane Ikarus tehnoabi trollipargis oli küll Ikarus 280-st, mille tagumine sektsioon oli eemaldatud. See tehnoabi tehti kunagisest TAK-i bussist 2823.
Vasta

Wabandust ! Näpud es ole täna kõige täpsemad.Tolle bussi teine pool seisis koos Tr15(408)tagaosaga trollipargi aia ääres.Kas keegi on käinud Wõru lähisistel Ridali(a) lennuwäljal .Sääl oli 86 aastal veel soojakuteks ehitatud Zis busse ,vist 3 tükki.
Vasta

Smile
pidasin silmas seda bussi, mis oli trollipargil tehnoabiks enne 280-t.
kusagil kaheksakümnendatel.
katus oli tumekollane, küljed punakaspruunid.
Vasta

Lauri Laanoja Kirjutas:Smile
pidasin silmas seda bussi, mis oli trollipargil tehnoabiks enne 280-t.
kusagil kaheksakümnendatel.
katus oli tumekollane, küljed punakaspruunid.
Enne seda 280-t oli neil Ik-260 63-43 ean, kunagine buss 2086 1974. aastast.
Vasta

Tartu lähedal seisab üks KAVZ 685 või 3270.
Vasta

6631 Kirjutas:
Lauri Laanoja Kirjutas:Smile
pidasin silmas seda bussi, mis oli trollipargil tehnoabiks enne 280-t.
kusagil kaheksakümnendatel.
katus oli tumekollane, küljed punakaspruunid.
Enne seda 280-t oli neil Ik-260 63-43 ean, kunagine buss 2086 1974. aastast.
Jah, oli ka Ikarus 260, mul see ka kirjas, aga enne panin peast selle 280-e kohta ja varasem 260 ei tulnud meelde Smile
Vasta

Pääle SSSR sissemarssi 1940 olewat Tallinna linnaliinidele toodud ka 5 säälmaal valmistatud bussi.Nii väidab V.Vende oma raamatus.Mis marki need bussid olid(ise arvan,et GAZ või ZIS).Väheusutaw ,et neist mingigi teawe alles on.
Vasta

PETSS Kirjutas:Pääle SSSR sissemarssi 1940 olewat Tallinna linnaliinidele toodud ka 5 säälmaal valmistatud bussi.Nii väidab V.Vende oma raamatus.Mis marki need bussid olid(ise arvan,et GAZ või ZIS).Väheusutaw ,et neist mingigi teawe alles on.
Siit leiad vastuse - Zis16
http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/ewtlv.html
Vasta

Loodan,et väga rukkise es pane.Kas too 1036 ei kandnud enne numbrit 2036 oli eest 4 tulega ja sõitis tihti 22 liinil?
Vasta

PETSS Kirjutas:Loodan,et väga rukkise es pane.Kas too 1036 ei kandnud enne numbrit 2036 oli eest 4 tulega ja sõitis tihti 22 liinil?
Sama ikka, tulede arvu ei mäleta, aga muid andmeid tean küll: tuli see buss meile suvel 1988 ja reg. nr oli tol ajal 52-19 EAM
Ja tol ajal olid ju kõik Mustamäe bussinumbrid 2.....
Vasta

Tegelikult on vähemalt üks Ikarus 260 aastast 1978 kandnud veel sellist numbrit: suvel läks sõitu partii, milles 83-85 eaf (must nr., slaavi f) oli ka 2036, aga kui kaua, ei mäleta. Tean, et mingil ajal nummerdati see buss 2869-ks ja Lasnamäe pargi tekkides läks ta sinna numbri alla 5012. 1987.aastaks pidi see buss juba kadunud olema, sest siis tuli numbri alla 5012 juba uus Ikarus 280, reg. nr. 18-07 EAM
Vasta

Mina mäletan toda 2036 aastatest 86-88.Kui ilmus edimene Tartu SCANIA oli Wabaduse platsil veel väljanäitus bussidest.Siis oli sääl ka 2036 ka aga juba uutes toonides.Mul oli tol ajal TAK is üks kena säutus ka aga sellest kunagi hiljem.Kollasena mäletan toda bussi kui endisel Lomonossovil liiklus väike,et sai parkida ETV maja ees.Ja see buss jäigi meelde nonde 4 tule pärast ja ilukilpide tõttu.Linnaliinidel oli sellise disainiga busse vähe ja 22 sõitsid enamuses ikka Mustamäe pargi bussid.Sellegipoolest tänud abi eest!
Vasta

Kuskil mingis teemas oli hiljuti küsimus, mis on saanud Eesti Bussi Leylanditest. Internetis kolades leidsin juhuslikult vettpidavat informatsiooni 465AKP edasise käekäigu kohta.
[Pilt: aphansen_brzeg.jpg]
Nagu näha müüdud Poola.
Siin ka link taani keele oskajatele
http://myldretid.dk/billeder/vis_billede...oto_id=277
Vasta

Siin pilte Kasahhide autobusedest.

loll on loll olla.
Vasta

Seal Kasahhi lehel on vast huvitavaim NL masin TARZ-Tadžikistan.Mida TARZ tähendada võiks...ilmselt Tadžikskii Avtoremontnõi Zavod???
Samal lehel on Kubanide tootjaks pandud Krasnojarski (ilmselt trükiviga, tõenäoliselt mõeldud Krasnodari) mehaanikatehas \"Kuban\".
Ning OT,kuid niipalju uusi Hiina ja Korea imebussimarke pole küll varem näinud,samuti ka kasahhide oma masinat \"AlmatõElektroTrans\"...

Edit:Mudelitähis oli \"Tadžikistanil\" ilmselt TARZ-002,toodeti neid igatahes 1970.aastaist kuni 1990-teni.Samuti leidsin veel sellise bussinime kui \"Kazahstanets\",millega täpsemalt tegu,on aga müstika....
Vasta

Tõesti huvipakkuv lehekülg. Kuid \"näpukad\" sees : kirjutatakse mudeliks \"Tšernigov\", aga pilt on \"Kubani\" oma ... Kui õigesti aru sain, siis liigub Alma-Ata tänavail neid veel praegugi kaks ?!
Vasta

Sealt lehelt loeb veel seda välja,et viimased ümarad LAZid olid kasahhidel linnaliinidel käigus veel 1996 ning viimased uued 695-d tulid 1993.Ning paistab,et ka seal likvideeritakse vaikselt bensiini-LAZe,liassikuid, vanemaid KaVZ-e ja PAZe.RAFide asemele seal tõenäoliselt tulnud kozlikud.

Leidsin veel sellise aegunud lehekülje,kus aastal 2000 oli tehaseuue 695 hind bensumootoriga 15900 $ ning turbo-Belarussiga variant oli 3000 $ kallim.Vt ka http://laz.newmail.ru/prise.htm

LAZ-i kodukas on aga vahepeal uuenenud,vt ka www.laz.ua
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne