Rakveres sõitsid LAZ-id linnaliine nii 70-ndate teise pooleni, siis asendati nad algul LIAZ-idega, mis vaid kolm aastat vastu pidasid, ja hiljem kollaste Ikarustega. LIAZ-ides vist veel olid piletikassad, Ikarustes küll enam mitte, neid asendasid kompostrid ja pileteid müüdi leheputkades (mis olid enamasti kinni, kui piletit vaja oli
). Maaliini-LAZ-ides ei olnud muidugi konduktoreid ega piletikassasid, pileteid müüs bussijuht. LAZ-ides tulid üsna varakult kasutusele vändaga piletimasinad, kus juht telefoniketta sarnase numbrikettaga hinna valis ja siis pileti välja väntas. PAZ-i juhid pidid läbi ajama piletirullidega, kust siis juht pileteid rebis. Oli 5-kopikane põhipilet, musta kirjaga, ja punase kirjaga lisapiletid, vist 5 kop., 10 kop. ja 30 kop. Kaugliinibussides, kus piletihinnad juba rublades, kasutasid juhid tihti lõigatavaid pileteid. Need olid üsna suured paberid, pakki köidetud, igal lehel taustaks bussi (vist Ikaruse) pilt ja kõrval tabel hindadega. Bussijuht kirjutas pastakaga piletile sihtkoha ja lõikas siis kääridega pileti õige hinna kohalt ära. Selliseid pileteid müüdi ka mõnel pool bussijaama kassas.