14-08-2004, 13:23 PM
Asi selles,et ostsin endale suve alguses mini mopeedi, sai siis ka mootorile kap remont tehtud...jne, käima hakkas üllatavalt hästi, ning vajadusel saab ka asfaldil ratta ringi käima :) aga esimene probleem oleks tippkiirus,mis mitte mitte ei taha üle 45km/h tõusta, pöörded on liiga kõrged, kas väiksem hammasratas parandaks asja? Siis teine mure on külmkäivitus, vändast läheb esimesest löögist korra käima, aga sureb kohe välja, ning ei aita muu,kui lükkamine, kuid,kui mootor soojaks saab käib väga hästi.
Nüüd tuli üks idee, kui aretada sinna vahele kavrossi 175cc mootor, seda tean,et raami alt tuleb mootorikinnituste jaoks veel üks toru keevitada. Aga kas sobib kasutada mini enda ketti, või tuleb osta tugevam/laiem, ning vahetada tagumine hammasratas? Kas mini raam, eelkõige tagakiige kannatab seda valu välja?, ning kas minile oleks võimalik aretada mingi teise ratta/mopeedi esihark, koos amortidega, kuna minil teatavasti on originaalis ainult vedrud, tänu sellele on kruusal suht kehv sõita.
üks küsimus veel,et kui ehitamiseks läheb, kas v50 mootorile oleks turgu?
Mart
Nüüd tuli üks idee, kui aretada sinna vahele kavrossi 175cc mootor, seda tean,et raami alt tuleb mootorikinnituste jaoks veel üks toru keevitada. Aga kas sobib kasutada mini enda ketti, või tuleb osta tugevam/laiem, ning vahetada tagumine hammasratas? Kas mini raam, eelkõige tagakiige kannatab seda valu välja?, ning kas minile oleks võimalik aretada mingi teise ratta/mopeedi esihark, koos amortidega, kuna minil teatavasti on originaalis ainult vedrud, tänu sellele on kruusal suht kehv sõita.
üks küsimus veel,et kui ehitamiseks läheb, kas v50 mootorile oleks turgu?
Mart