Toyota Crown RS60
#41

Siin on veel alles raami üks osa keevitatud.

[Pilt: raam1.jpg]
Vasta
#42

Nüüd ka olemas eraldi galerii, mis asub sellel aadressil.
Vasta
#43

Väga tõsine ettevõtmine ja peen töö, minu lugupidamine sel puhul.

Mismoodi kavatsed raami talade/torude sees roostetõrjet teha - lihtsalt pritsiga õli sisse? Olen enda MS112 raami vaadanud ja uurinud, aga midagi paremat vist küll välja ei mõtle - sisemisest roostest päris lahti niikuinii ei saa.
Vasta
#44

s-teet Kirjutas:Mismoodi kavatsed raami talade/torude sees roostetõrjet teha - lihtsalt pritsiga õli sisse?

Mingi sarnane mõte jah, aga mitte õli pole peas keerelnud vaid mingi värvitaolin asi mida sisse pritsidaToungue

s-teet Kirjutas:Olen enda MS112 raami vaadanud ja uurinud, aga midagi paremat vist küll välja ei mõtle - sisemisest roostest päris lahti niikuinii ei saa.

Saaks küll kui oleks võimalus raami pista happe vanni, kuid seda kahjuks pole. Plaanis on enne värvi või muu sarnase asja pritsimise ja ujutamisega ka veits roostesurma ohtrates kogustes sisse valada.
Vasta
#45

metsalane Kirjutas:Saaks küll kui oleks võimalus raami pista happe vanni, kuid seda kahjuks pole.

mõtle hästi järgi, kas tõesti ei saa - raam on sul tõenäoliselt viimast korda autost eraldi Wink
Põhimõtteliselt polegi ju vanni vaja - mõnest(kümnest) liitrist peaks piisama, et kallata hapet talade sisse nagu suurde purki (talade sees olevad augukesed enne kummipruntidega kinni) ja pärast neutraliseeriv leeliselahus samamoodi sisse lasta.

metsalane Kirjutas:Plaanis on enne värvi või muu sarnase asja pritsimise ja ujutamisega ka veits roostesurma ohtrates kogustes sisse valada.
ilma keemilise või mehhaanilise roosteemalduseta pole sel suurt mõtet - roostesurm ei tapa paksu roostet ja rooste peale kantud värv ainult seob/varjab niiskust. Vaeva on palju, aga kasu mitte niigi palju.
Seevastu korrosiooniinhibiitoreid sisaldav õli/mastiksi segu tungib igalepoole rooste vahele ja muudab pinnakatte vetthülgavaks. Muidugi peab see segu olema ühtaegu voolav ja roomav, et tungida igasse roostepoori, ning samas hästitarduv et moodustada võimalikult püsivat pinnakatet.
Teine variant on muidugi spetsialistide poole pöörduda - neil on nii segud kui tehnoloogia Wink
Vasta
#46

Jaapani Crowni mingi site.
http://www5a.biglobe.ne.jp/%7Eclassics/toppage.htm

Ja uudista ka:
http://www.mooneyes.co.jp ning gallery alt leiad ka mitmeid huvitavaid pille. Ja noh, linkide alt ka, seal seda Crowni teemat päris palju ja väga spetsid.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#47

chopper Kirjutas:Jaapani Crowni mingi site.
http://www5a.biglobe.ne.jp/%7Eclassics/toppage.htm

Ja uudista ka:
http://www.mooneyes.co.jp ning gallery alt leiad ka mitmeid huvitavaid pille. Ja noh, linkide alt ka, seal seda Crowni teemat päris palju ja väga spetsid.

Crowni teemaga ma väga tuttav ja ka kõik saidid suuremalt jaolt läbi tuhnitudToungue Aga tänan info eest ikkagi, kindlasti see äratab huvi selle margi vastu ka paljudel teistel.
Vasta
#48

(pool)raamidest saab roostepuru ilmselt enam-vähem rahuldavalt välja suruõhuga.
omal sain pärast liivapritsiga \"mängimist\" karpidest liiva+roostejama suht hästi välja vana piduritoru püstolina kasutades. Seda, et liiv+rooste heaste välja tuli, tean just seetõttu, et pärast otsustasin ikka lappimise asemel karbid vahetada ning puurisin-lõikusin nad lahti.
Vasta
#49

nüüd saavad crowni teema huvilised vaadata ka pilte masina leiukohast koju toomisest.

http://www.metslane.pri.ee/gallery/album01

masin oli umbes 7 aastat kuuse all seisnud ,et igas võimalikus praos oli kuuse okkad mullaks mädanenud,kust kasvasid naadid ja elasid vihmaussid.
Vasta
#50

Njaaa - vanakooli tagaveolised japsid on stiilsed klassikud omaette Smile
Vasta
#51

lahe auto sul
Vasta
#52

makuke Kirjutas:lahe auto sul

on kyll laheToungue Kuid kurvastuseks, pole sellega saanud kaua tegeldaSad
Katsun siit maalt otsida puuduolevaid esemeid, nii kaua kui ma siin ka olen(Soomes)... Arvatavasti kuu jooksul saan korraks ka käed kylge lyya...
Vasta
#53

mismoodi ARK uuele mootorile vaatab? Võrreldes originaalis paigutatud suurima 4M 2.6L motoga on 5kW lisaks. See mahub küll ümberehitusel lubatud võimsuse kõikumise piiridesse, aga asjaajamise sujuvuse huvides tahab ARK vist, et neilt luba küsitakse enne ehitamist, mitte pärast?
Vasta
#54

TeeTL Kirjutas:mismoodi ARK uuele mootorile vaatab? Võrreldes originaalis paigutatud suurima 4M 2.6L motoga on 5kW lisaks. See mahub küll ümberehitusel lubatud võimsuse kõikumise piiridesse, aga asjaajamise sujuvuse huvides tahab ARK vist, et neilt luba küsitakse enne ehitamist, mitte pärast?

no ma ei tea mitte koheSmile aga nüüd seal soomes on hakanud ideed tulema, et istutaks peale hoopis 5,0 V8Big Grin
eks seal ARK\'is peab vaikselt konjakit kinkima hakkama, siis ei hakata nii imelikult vaatamaWink
Vasta
#55

mul sõbral 2 sellist juppideks puistatud
tahtis tegema hakata aga... aega ei ole


helista äkki saad juppi mõnd hää pappi eest 51 905 377 võru mees
Vasta
#56

Kas pole siin kellelgi yle sidurikoda?
tegelikult on soov uazile diisel peale istutada ja toyota Crowni koda pidavat olema hea variant uazi kasti kohapealt
Jaanus


56210710
Vasta
#57

peaks sobima ka ford scorpa diisel alla kui ei eksi siis sel võrumehel just see all ongi
Vasta
#58

Mootor ju juba ammu olemasSmile Ma eriti neid diisleid ei vaataWink Aga aitäh sellegi poolestSmile
Vasta
#59

Mul sama isend 74a.Kus kohast sellisele juppe saada?
Vasta
#60

Kas tõesti keegi ei tea?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne