Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

kylminaator Kirjutas:Majapidamises siis sesiab üks roomik masin DT-75 peaks olema ümara kabiiniga, isa kunagi selle soetas odavalt aga masin seisab, sooviks teist käivitada ning liikuma ajada kui endal puuduvad teadmised. Keegi võiks kabiinisisese juhthoovastiku lahtiseletada kange ja pedaale omajagu, samuti käivitusmootori kangid et kuidas teist käima ajada, seal miskid kangid mida liigutama peab aga mida ning millal ei tea. Äkki mõni targem oskab rääkida.

Kustkandist asud? Lihtsam on keegi appi kutsuda. Nende seisnud masinatega, eriti lintidega on see õnnetu jant, et asjad tükivad kinni kiiluma, eriti sidur ja külgülekanded. Võid ise ka üritada, kuid eelnevalt uuri kirjandust põhjalikult, läbi foorumi õpetada on raske.
Vasta

Eks mõne teadjama mehe appi kindlasti kutsuma epab aga proovin end ennem kurssi viia.
Vasta

Tere!
Esimeste öökülmade tõttu vaatasin igaksjuhuks üle oma t-74.
Ning selgus tõsiasi, et käigukast oli vett täis.
Nüüd ongi mure, et kust kohast see vesi sinna kasti pääseda võis, sest remondi käigus sai pandud kõik korralikud tihendid ja ka silikooni igasuguste kaante vahele.
Praegu lasin vee koos õliga välja ja pean endamisi aru kuidas saada vesi sealt õli vahelt kätte. Õliks siis mingi TEP(?) igaljuhul väga paks ja eriti ei voola.
Uut õli hetkel sisse ei vala, kui vaja masinat liigutada, eks siis kallan enne sisseSmile

Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Vasta

Masin seisis lageda taeva all? Garaaþis nagu sellist võimalust ei ole.
Vasta

Seisab ta jah õues, sest pole hetkel veel sellist garaazi kuhu too elukas sisse mahutadaSmile
Et olukorda natukenegi leevendada, siis tõmbasin suure kattepresendi üle traktori. See vist üldse kõige parem lahendus, sain koerale kohe ka varjualuseRolleyes Oli see traktor ainuke käepärane objekt kuhu külge koer ketiga panna, et lahti ei rebiksBig Grin

Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Vasta

reymo1995 Kirjutas:Lisan siia kaks erxk02´lt saadud pilti Toungue
[Pilt: IMG_0224.jpg]
[Pilt: IMG_0225.jpg]

...on hetki, mida ei saa kuidagi kadestada...
Vasta

kylminaator Kirjutas:Majapidamises siis sesiab üks roomik masin DT-75 peaks olema ümara kabiiniga, isa kunagi selle soetas odavalt aga masin seisab, sooviks teist käivitada ning liikuma ajada kui endal puuuduvad teadmised. Keegi võiks kabiinisisese juhthoovastiku lahtiseletada kange ja pedaale omajagu, samuti käivitusmootori kangid et kuidas teist käima ajada, seal miskid kangid mida liigutama peab aga mida ning millal ei tea. Äkki mõni targem oskab rääkida.
Üks liikuv ümarpea seisab minugi hoovil, kui liigud Harjumaal, astu läbi, teen lühikursuse ära. Kui jääb kaugeks, astu läbi mõnest asjalikumast raamatukogust ja saad vastused pea igast raamatust kus lintraktor kaanel.
Vasta

noglik Kirjutas:
reymo1995 Kirjutas:Lisan siia kaks erxk02´lt saadud pilti Toungue
[Pilt: IMG_0224.jpg]
[Pilt: IMG_0225.jpg]

...on hetki, mida ei saa kuidagi kadestada...

Minu jaoks on arusaamatu, et kas roomik on ise suure pinge all tüki välja visanud või on see sealt ära võetud, et masinat muda seest (ilma roomikuta) üldse kätte saada? Endale tundub viimane variant loogilisem.
Vasta

Muidugi on loogilisem, et saad masina muda seest kätte, kui ühel roomikul lüli ära võtad.
Vasta

Minumeelest on ikkagi roomik enda pooleks visanud (T-130B/T-170B tuntud-teada viga esimese käiguga), kuna sellisest mudast saab [peaks] masin probleemideta välja...Noglik, kui inimene ei tea, siis ta küsib. Sarkastilist solvamist meil siin vaja ei ole.

Pealegi, misasi see tal taga on? Mingisugune ader?
Vasta

Mulle meenutab see kaabliatra.
Timm Kirjutas:Pealegi, misasi see tal taga on? Mingisugune ader?
Vasta

Timm Kirjutas:Minumeelest on ikkagi roomik enda pooleks visanud (T-130B/T-170B tuntud-teada viga esimese käiguga), kuna sellisest mudast saab [peaks] masin probleemideta välja...Noglik, kui inimene ei tea, siis ta küsib. Sarkastilist solvamist meil siin vaja ei ole.

Pealegi, misasi see tal taga on? Mingisugune ader?

Mis viga on? Viskasin natukene villast, kohe solvuja platsis...nupust nikastanud oled või, polnud ju mingit sarkastilist solvamist. Eriline ruupor ütlema, keda siia vaja keda mitte, näe vähem vaenlasi enda ümber, magad paremini.
Vasta

Igal inimesel oma arvamus, isegi kui see vastukarva peaks olema... Minule tundus see hetkel lihtsalt niimoodi. Kui väga häirib, palun, ütle ainult ja olen meelsasti valmis oma postitust muutma.

Aga Reymole... Kaabliader on üks võimalus, mida ka mina kaalusin, kuid milleks tross üle kabiini...?
Vasta

Timm Kirjutas:Igal inimesel oma arvamus, isegi kui see vastukarva peaks olema... Minule tundus see hetkel lihtsalt niimoodi. Kui väga häirib, palun, ütle ainult ja olen meelsasti valmis oma postitust muutma.

Aga Reymole... Kaabliader on üks võimalus, mida ka mina kaalusin, kuid milleks tross üle kabiini...?

Las olla, kõik on korras, asi unustatud, pealegi said sa ise ka juba aru, et igal inimesel on oma arvamus, isegi kui see sulle vastukarva peaks olema Smile
Vasta

Ei ole mina veel näinud ega kuulnud,et kollasel jossil kett katki läheb.Küll on katki läinud vanal hallil.Ja kõik mis on katkeva keti poolel saab ka sellisel juhul viga.
Vasta

Laial lindil on muide esimene käik üldse kinni pandud,sest muidu tõmbabki lindi puruks,kuna laiema lindiga on suurem haardepind ja jossil jõudu esimese käiguga kah kõvasti.Mudast ja muudest ekstreem kohtadest saab isegi käivitusmootori abiga välja sõita,kuid seda "abi" ei saa väga kaua kasutada kuna käivitusmootor on mõeldud ju ainult lühiajaliseks töötamiseks(käivitamiseks).Käivitusmootori abil ronimine muidu väga lihtne:suurel mootoril kompressioon maha,käivitusmootoril aeglasem käik sisse,jossil endal kõige aeglasem käik sisse,käivitusmootor käima ja hakkadki vaikselt ronima.Ise seda asja proovinud pole,aga seda on teinud minu isa,kes on töödanud jossi peal 13 aastat(hallidest alustades ja kollastega lõpetades).Tema on mulle ikka rääkinud kuidas mõnest hullust olukorrast on väljapääsenud ja mõnda asja olen ka pealt näinud,sest pidevalt oli ju vaja isale tööle kaasa ronida ja siis tähtsa näoga kabiinis istuda nagu oleks ise mingi jossimeesBig Grin.Kui keegi väidab vastupidist selle esimese käigu kinnipanekust tehase poolt,siis pole ta järelikult täielikult tutikat jossi näppida saanud,tavaliselt võtsid traktoristid ise selle blokeeringu maha,mis oli lihtsalt mingi poldi ja mingi metallitükikese eemaldamine.Samamoodi tehti ringi ka kõrgsurvepump,mis tehaseseades töötas tühikäigul ainult kahe pütaga,mis hakkas aga tervise peale ja nii vahetatigi pumbas 2 plunþripaari välja ja joss toksis ka tühikäigul 4 pütaga.
Vasta

...kuidas see käivitusmootoriga väljasõit töötavast mootorist parem on?
Vasta

Tava mootoriga proovides on käik ikkagi liiga kiire,olgu pöörded kui madalad tahes.Lihtsalt kaabib tühja.
Vasta

...näed siis ja mina loll vajutasin teraga esiotsa üles ja panin lintidele midagi alla, et põhja pealt lahti saada...kuigi, kui juba vajus läbi, on põhja peal kinni ja kaabib tühja, mis tähendabki kinni olemist...siis. Aaahh, las jääda...vaja mul siin kõike aru saada.

Tegelikus elus on muidugi nii, et tehaseteradega masinatel on tavaliselt olemas väga aeglane käik ja pöörded maha võttes saadakse sellest väga, väga aeglane käik. Kui sellest abi ei ole, ei aita ka käivitusmootori purunemisega riskimine ega sellest saadav väga, väga, väga aeglane käik enam mudaaugust välja. Sellest arusaamiseks ei pea kuskil mudaaugus käivitusmootorit remontima, ausõna ei pea.
Vasta

noglik Kirjutas:...

... .Kui sellest abi ei ole, ei aita ka käivitusmootori purunemisega riskimine ega sellest saadav väga, väga, väga aeglane käik enam mudaaugust välja. ...

Siis tuuakse teine/kolmas masin appiSmile Välja saadakse niikuinii.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne