Minsk 125 ehitus.
#21

huvitav kas tegu on sama paagiga.
http://beta.album.ee/node/10394396/50058091
Vasta
#22

[Pilt: 10394396_R8DF.jpg]
Sinu pakutud pildil on paak, mida kasutati
Riga-13, Riga-22, Mini


Kõnealune paak on selline
[Pilt: paagid.jpg]

[Pilt: krmopipaak7rn.jpg]
Vasta
#23

goonster15 Kirjutas:Nimelt nagu Vootele ütles ,et Ideaaljuhul peaks olema tagakiige liigend samal joonel esimese ketiratta ja tagaratta võlliga.
katsun sedasi ka teha.Wink

Täpsustaks, et joonel peab siis olema, kui peale istud.
Vasta
#24

Valgustaks siis oma järgmise plaani tsikli kallal.
Järgmine nädal tahaks hakata siis nagu sumpat tegema.
Keegi võisk selle koha pealt head nõu anda. Kas oleks mõtekas mingi paun sisse teha nagu krosadel või panna tavaline leegikas ja siis summutaja otsa jne.
Keegi teind omale ,siis võib ju teadmisi jagadaSmile

Tänud!
Vasta
#25

Loomulikult on mõttekas teha resonaator. Isegi tavalisel Minski summutil on resonaatorkamber sisse ehitatud, ilma selleta on mootoril jaksu tunduvalt vähem.
Kunagi tegin oma Minimopp Minskile sellise resoka:
http://akamai.tehnokratt.net/gems/moto/sumps.pdf
[Pilt: image.php?iid=286]
Töötas küll, minek oli pöörete peal sellega ülihea.
Alguses tasub katongist variant teha, sest need laotused seal joonisel ei ole päris õiged. Kleeplindiga kokku...pärast saad laiali lammutada ja juppide järgi juba plekist osad välja lõigata.

PS. kui tahad täpsemaid laotuse kujusid, siis tasuks need välja arvutada sellise programmiga nagu Plate-n'sheet. Täisversioon suudab ka 1:1 laotusi välja printida.
Vasta
#26

Aitäh Smile
Sellest oli abi. Ma ise ei oskaks seda programmi arvatavasti kasutadagi, nii et teen nende jooniste järgi mis Vootele andis.
Eksa ma katsun resonaatori tegemisest ka pilti tehaSmile
Vasta
#27

Oi jahSmile Kindlasti on mu sadadel fännidel tekkinud küsimus , et kus maal projekt onSmile
Asi siis nii kaugel, et selle ketiga tuli tublisti jama. Mõtlesin, et aitab, teen nii nagu targad rääkisid. Nüüdseks on viidud kiigeliigend hammakaga ühele jooneleSmile Pole veel ratast alla saanud sest õhukumm läks ka veel katkiSmile Tänu sellele kiige muudatusele on nüüd masin madalam. Aga ''fekaal'' on asja juures see, et esiots jälle kõrgeBig Grin Nüüd siis järgmisena kavatsen kuidagi moodi esimesed amordid lühemaks tehaSmile Jamamist on veel küllaga.


Ahjaa seda ka ,et resonaatori laotused sain ka välja lõigata ja paberist resokas on nagu valmisBig Grin
Pilti ka paberist resokastSmile : http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4820768
Vasta
#28

No nii!
Olen ikkagi vahepeal ratta kallal tegelenud.
Nimelt, siisin tagu kiige esimese hammakaga ühele joonele.
Tõesti asi toimib ja enam seda keti jama ei ole.
Kuna tagukiige asukohta sai natukene muudetud , langes tagumine osa madalaks. Sai siis esikahvel ka lühemaks tehtud.
Nüüd peaks asi palansis olema. Kuigi jah, nüüd on see masin päris pisikeCool
Need kere muutused tehtud siis alustasin raami värvimist.
Tulemusest pildid ka:
http://fotoalbum.ee/photos/kabbakas/6175986
http://fotoalbum.ee/photos/kabbakas/6175987
Jään kommentaare ootama.
Vasta
#29

päris kobe raam... Sellisega paneks küll mööda maad Wink

värv tundub kah ilus olevat. BTW, kas esihargi alumisest otsast tead rääkida? Tundub et mu IZil samasugune kahvel ees. Sul alumine osa mustaks värvitud, ma ei näegi täpselt. Kas see osa on alumiiniumist ja alt käivad teljega risti veel pisikesed poldid läbi, mis asja kokku tõmbavad?
Vasta
#30

Jah see osa on alumiiniumist, ja käivad teljega risti veel pisikesed poldid läbi.
Usun , et Teil ongi sama hark.
Vasta
#31

See peaks olema Planeta Sport esihark.
Vasta
#32

Kui see on P-Sport esihark... Siis pean lausa uurima, ehk on siin külavahel ka ülejäänu sellest Spordist olemas. Kui minu planeta avarii tegi eelmise omaniku käes, leidis see hark tee Planeta 2 peale. Kuskilt peab see ju pärit olema. Ka tagaamordid on mul Planeta Spordi omad, seega... Tuleb vaadata, kas see doonoriks osutunud PS kah kuskil veel alles on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne