Ujukinõel va vigur
#1

Kuuldavasti pidi seda liigutades jõudu ja kiirust juurde saama aga kuhu seda liigutada kas üles või alla poole?
Vasta
#2

BmX Kirjutas:Kuuldavasti pidi seda liigutades jõudu ja kiirust juurde saama aga kuhu seda liigutada kas üles või alla poole?

Mõningatel vanematüübilistel karburaatoritel, millel segukruvi puudub, saab ujuki asendit nõela suhtes liigutades (spetsiaalsete ringõnaruste ja lukustusseibi abil) segu rikkust reguleerida. Ehk siis sääraselt ujukiruumi asuva kütuse nivoo abil mootori õiget tööresiimi sättida.

Ning naised olevat kunagi saunas rääkinud, et vales resiimis töötaval ehk reguleerimata mootoril ei ole ei kiirust ega ka jõudu Wink Wink Wink

Kui mu vana mälu mind ei peta, siis käib see niiviisi näiteks 125ste \"võrr-moskvalaste\" karburaatoritel K-30 (vanemad isendid) ja K-55 (uuemad isendid).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne