Kui soov on saada vaid keret, siis siinsel foorumlasel \"vana\" oli pikka aega pakkuda üsna korralik kõva pobikere, klaasid ees, sillad all. Äkki on alles? Kui see läinud, siis vast tean ühte-kahte keret veel.
Korralikke autosid liigub müügis vähe ja originaalseid hoopis harva. Reeglina ikka tegemist tahavad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Selline lugu ,et jääb ilmselt üle üks kere millelt tahan teisele masinale tehnika ümber laduda. Rooste on asja üpris ära närinud aga kui muud ei ole siis aitab see ka.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2004, 16:51 PM ja muutjaks oli valdo.)
Seakoot Kirjutas:Ostaks hea meelega esitiivad 1953. a. masinale. kui kuskil leidub andke teada.
Ülidefitsiit - pruugitud isenditel (st oma seisukorra tõttu doonoriks kasutatavatel) asjad tihti mädad. Uued varuosad saadavatest kohtadest huviliste poolt üles korjatud. Kui just mõne senini kinnise ja kraami hoidva papi varandusekuur just-just avaneb... ja sellega ei kaasne emeksirumalust. Kui leiad, oled õnnega pooleks
Teine võimalus on vahetada tuledeümbrused ja koopaservad kui hävinuimad piirkonnad - kuldsete kätega meistrid teevad \"rootsi riistade\" abil need uued ja traatkeevitusega saab kenasti paigata... Mida kolmemõõtmelisem \"läbiussitanud\" koht on, seda raske muidugi teha/taastada...
Ja veel - 1953. aasta nõuab algsena taastamisel 2. seeria tiivaääri... uute varuosadena liikuvad tiivad on ülienamikus pärit ajastust peale 1950te lõppu ehk siis 3. seeria kaanonite järgi valmistet ird-varuosad. Muide - tasub vaadata ehk ka Poola poole - seal kuni 1973. aastani valmistet Warszawad evisid äärte osas kuni lõpuni Pobi 2. seeria tiibade malle. Aga... neil tuleb vahetada (valmistada) väikese tule ümbrus, mis Pobil teistsugune.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
tvxtvx Kirjutas:sel müüdaval on ju vaz 2101 tagatuled taga. Minuarust rikub see asja ää, originaal ikka ehedam ja ilusam.
See on kergesti kõrvaldatav viga. Tule korpusi ja klaase ikka liigub. Hädapärast võib korpuse ka ise õhukesest plekist teha. Kõige raskem on aga leida korralikku kummitihendit ja kroomvõru. Samas kere paistab sel eksemplaril kõva olevat.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Kummitihendeid on tõesti suht keeruline saada kuid Volga poest võib saada tihtilugu võileiva hinna eest terve tule (ilma tagumise korpuseta). Olen näinud hindasid 30-35 krooni.
pkuldsaar Kirjutas:Kummitihendeid on tõesti suht keeruline saada kuid Volga poest võib saada tihtilugu võileiva hinna eest terve tule (ilma tagumise korpuseta). Olen näinud hindasid 30-35 krooni.
Veel nende klaaside ja võrude kohta: Tahtmatult osutusin Volga poes, kus käin vast korra kvartalis, kuulma ostja küsimise peale lauset, et Pobi tagatuled ja tulevõrud viisid endaga hulgi kaasa miskid rootslased.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.