uunikumide laat
#41

eberhard Kirjutas:Mu Zimi üsnagi tümad tagatiivad teevad mulle muret ja muidugi va õnnetu puuduv rool.

Plekke oli palju aga ma ei teadnud, et tagatiibu igatsed. Rooli ei olnud; tegelikult loe seda - ei näinud, sest paar asja võis puhtjuhuslikult kahe silma vahele jääda, kuigi tõenäosus väike, sest 4-5 tiiru sai peale tehtud platsile. Ses osas kehtib meie vana ammune kokkulepe, et rooli otsa komistades on esmategevus Sinule helistamine Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#42

Sm. Taskule
Paraku leidis just üks selline, Teie poolt äramainimist leidnud roostest näritud raibe ehk M 401 endale juba esimese kolme tunni jooksul uue õnneliku omaniku. Ja nii mõnelgi potensiaalsel kiibitsejal jäi kõrvalt vaadates seetõttu meel õnnetuks. Näit. olid valusalt löödud kui kuulsid, et jäidki hiljaks, üks soliidne Soome vanapaar kes millegipärast on nii ebaerudeeritud, et näikse Mobilistit mitte tellivat (küll aga on nad kummalisel kombel hästi kursis Kurtna Täika ning selle imeliste eurohindadega)
Muide, oma mõlkis kooriku all (sirged ja korralikud uksed/tiivad samas kõrvalletil 75 kr./tk) varjas see auto parimas noorukieas (24 tuh.km. läbisõitu) laitmatult toimivat originaaltehnikat.
Enamus inimesi kes suudavad arutleda teemal, et Eestimaa kui selline on täis sadu sõitvaid ja seisvaid Volgasid (millest küll paraku tühine osa on tõeliselt head) leiavad ennast aeg ajalt endalt küsivat, et aga kus on jäänud kõik Almad. Ja vastavadki samas sama kurvalt, et neid lihtsalt pole enam. Veelvähem sellist mis ise häältki oleks võimelised tegema, rääkimata sõitmisest.
Ka enamus möödajalutanud foorumlasi keda au tunda on, olid seda meelt, et miks ta nii odav on. Oli ka teine suur grupp kes ei saanud aru miks ta nii kallis on. (Muide just see teine rühmitus oli eriti varmas end ja oma kaaskondlasi auto taustal fotograafile poseerida laskma)
Ja veel üks sovitus turulistele, millisest turuvormist nad siis ka edaspidi osa ei oleks sunnitud võtma. Minge sinna oma olemasoleva tehnika või projektiga ning tehke nagu müüksite seda. Ja uskuge, Te saate imekspandavalt palju kontakte inimestaga, kes teavad enesel midagi sarnast olemas olevat ja on nõus selle Teile kui selle ala suurimale asjatundale/huvilisele soodsalt loovutama. Sest turul olles on kõikidel nendest turuhindadest kõrini. Seda vankumatut psühholoogilist tõde mis on muuseas karm tõsiasi ei ole muuseas välja mõelnud mina.
Lõpetuseks, sm. Tasku - ärge kunagi ronige teiste tasku. Arvan ennast olevat piisavalt kogenud ja piisavalt palju ostnud ja müünud vanatehnikat, et teada mis asjad väärt on.

Edu kõigile!
Alar Hermanson
Vasta
#43

Krt...see Mossu on ostjat leidnud...ausalt öeldes kui mina sildi \"1500\" esmalt nägin siis mõtlesin et see on kroonides hind...tegemist oli aga eurodega....aga eks vedas omanikule et lahti sai sellest.
Muide, ZIMi rooli nägin selle Ida Virumaa treilas...või siis oli see pobi oma, aga kindlasti mitte Volga...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#44

Kui see mosse kolme tunniga müüdud oli ( kell 6 alga, siis 9-ks müüdud), miks siis kell 13.00 veel silt peal oli 1500€, loogiliselt oleks müüja ikka pannud siis juba sildi et MÜÜDUD. Ise usun, et soomlased teavad samuti et Eestist saab odavamalt ja ilusama isendi kui see, seal. Lõpetuseks, igal omanikul on õigus hind ise määrata, ja eriti õnnelik kui see masin müüdigi 1500€ maha, sel juhul tekib minul kihk oodata kevadet ja oma muhule panna silt 5555€ Smile
Vasta
#45

Mosu jõudis platsile enne kella kümmet. Välja aga ei olnud võimalik saada enne kolme. Viimased tunnid neist seisis ta juba kindlalt ilma igasuguste siltideta. Pealekauba oli treileril ka veel ka muud kila kola pakkuda.
Hind on niikaua paras kui on ostja. Ja veel. Olen kindel, et kui sellel sildil onuks hind 1500 krooni, jäänuks see auto igasuguse huvi puuduse tõttu lihtsalt ja labaselt müümata.
Muuseas nymmik, Sinu pakutud enda sapaka hind on siis eesti rahas ca 80 K. Vaata Carratingus Ostwageni muhku ja tea, et olen selles osas su mõttekaaslane. Ja kui pole ostjat, mida selle raha eest muidugi ei ole, siis pole ka müüki. Ja ongi tore. meie sapikad on meie!
Vasta
#46

Ost Wagen Kirjutas:Ja veel üks soovitus turulistele, millisest turuvormist nad siis ka edaspidi osa ei oleks sunnitud võtma. Minge sinna oma olemasoleva tehnika või projektiga ning tehke nagu müüksite seda. Ja uskuge, Te saate imekspandavalt palju kontakte inimestaga, kes teavad enesel midagi sarnast olemas olevat ja on nõus selle Teile kui selle ala suurimale asjatundale/huvilisele soodsalt loovutama. Sest turul olles on kõikidel nendest turuhindadest kõrini. Seda vankumatut psühholoogilist tõde mis on muuseas karm tõsiasi ei ole muuseas välja mõelnud mina.
Alar Hermanson

Siia kohta oligi plaanis välja jõuda ja selles ongi tulevase \"Restauraatorite päeva\" mõte. Eesti vanatehnika kultuur ei püsi ostul-müügil vaid teadmistel ja informatsioonil. Üks juhuslik jupp võib olla kallis või odav aga informatsioon: mis jupp see on, kust seda saab ja kuidas seda töödelda on siiski tunduvalt väärtuslikum teadmine vanatehnika harrastajale.
Samast vallast on ka küsimused: miks tuntud veoautotaastaja laotab puitkabiini jäänused sinna kõigile näha ja miks Muhumaa mees koguaeg vana Volgaga Tagadil käib või Rapla mees ZIM-iga roostes kolu veab, nagu mingit pakibussi ei oskaks rentida. See eristabki vanatehnikahuvilist ärikast või \"haudade lahti kaevajast\" Vanatehnika ei ole turu nišš ja kõik vana ei ole väärtuslik rahalises vääringus.

Ja nüüd vastus ka tuhandetele laadal esitatud küsimustele: PILETIMÜÜGI PUTKA (KAVZ) EI OLE MÜÜGIKS!!!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#47

denis23 Kirjutas:Esitleks oli kohal see Ida Virumaa pärit treila kus oli ZIMi varuosad laotud kuhjaga ning paaris kohas paistsid silma ka kasutatud kuid korras plekid. Nägin ka üht vanameest Zimi esitiiva tassimas..
Jah, nende meestega sain eelmine laat ka tuttavaks ja sai ka treileri kastis sobratud. Ei saanudki päris aru kas neil (Zim-i) varuosaväljapanek pidevalt täieneb või on need mingid vanad jäägid millest tasapisi vabanetakse.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#48

denis23 Kirjutas:Muide, ZIMi rooli nägin selle Ida Virumaa treilas...või siis oli see pobi oma, aga kindlasti mitte Volga...

Oli Pobi 3. seeria ja (peaaegu) väga heas korras. ZIMi oma seal neil ei olnud.

Juhtnöörid eristamiseks - Pobi roolide kodarad (nende mõttelised pikendused) läbivad ratta keskpunkti, st ring oleks nagu sektoriteks jaotatud; ZIMil mitte. St ZIMi ülemised \"pulgad\" asuvad ühel joonel ja alumine on nendega risti.

Volga (21) rooli kodarad on selles osas ZIMi omadega sarnase asetusega, aga ei ole mitte peened ja värvitud nagu Pobil/ZIMil, vaid on sellised \"jämedad\" plastiga kaetud (kes on kord 21 rooli näinud, tunneb ära).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#49

Jah, Valdo nüüd ma mäletan tõesti. ZIMi rooli võib näha ühes Kalevi kommivabriku lähistel seisval komplektsel ZIMil

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#50

Ost Wagen Kirjutas:Ja veel üks sovitus turulistele, millisest turuvormist nad siis ka edaspidi osa ei oleks sunnitud võtma. Minge sinna oma olemasoleva tehnika või projektiga ning tehke nagu müüksite seda. Ja uskuge, Te saate imekspandavalt palju kontakte inimestaga, kes teavad enesel midagi sarnast olemas olevat ja on nõus selle Teile kui selle ala suurimale asjatundale/huvilisele soodsalt loovutama.

Selle asja nimi on lääne terminoloogias Swap Meet ja loodetavasti midagi sellist ka tulevikus välja kujuneb. Eesti keeles võiks seda näiteks tõlkida kui \"kokkutulek varuosadega\" Smile
Vasta
#51

Minul oli igal juhul paljude eelnevate kordadega võrreldes rohkem vanatehnikaürituse tunne. Teisisõnu tsiklite ja autodega seonduvat tundus rohkem olevat kui näiteks eelneval 3-4 korral. Isiklikult sai täiendatud tehnilise kirjanduse varusid samuti sai ostetud mõned \"tunglerid\" ja vidinad, mida kusagilt poest loomulikult enam saada pole. Ja mõned kasulikud kontaktid veel kauba peale. Ning üritusest rääkides on seda tarvis ühel või teisel moel, kuna huvilisi jagub. Au ja kiitus kodanik Piiburile ning kõigile korraldajatele, et nad viitsivad ja jaksavad seda kõike meie heaks teha.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#52

Lugedes eelnevaid arvamusi on rõõm tõdeda, et vanatehnikaharrastajate terve mõistus kaalub hooga üles spekulatiivse mõtteviisi. Nii et seltsimehed spekulandid, ärge hüsteeritsege, kui end ootamatult ära tunnete.
Aga mina olin laadal koos kahe paksu soomlasega, kellest üks oli juhuslikult VolgaClubFinlandi asepresident ja teine juhuslikult Mobilisti üks toimetaja. Viisime läbi terve rea \"loomkatseid\", st. ostuoperatsioone. Tuleb tõdeda, et hind üleküsimisel eesti või soome keeles erines kordades ja üldjuhul ülespoole. Mida tegelikult ju oligi oodata aga lõbus oli ikkagi ja ostud ei jäänud kõigele vaatamata tegemata. Näiteks MB 1938 manualbook maksis kõigest 64,5 EURi ja Gaz-21 täiesti uued porilapakad ainult 25,8 EURi. Siis veel GAZ-14 mudel 32,2 EURiga! Oleks veelgi ostnud aga soomlastel lõppesid EURid otsa ja lähim sularaha ATM pidamavat olema raplas või kusagil.

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Vasta
#53

Ma ei saa aru sellest tati pritsimisest!

No kas tõesti ei saa siis viisakalt asju aetud ... kes mida müüb ja millise hinnaga on IGAÜHE OMA ASI!!! Kui müüdud saab siis järelikult on hind õige ... ülejäänud hoiavad oma moka maas.
Kriitika peab olema ikkagi asjalik ... mitte pealiskaudne ja Naised Saunas Rääkisid tasemel.

Dad.
Vasta
#54

Tõepoolest. Ühtlasi oleks mõistlik see hindade virr-varri teema ka sulgeda.

Vasta
#55

selleks, et nii mõnegi mehe postituse tegelikke tagamaid taibata, peab temaga tuttav olema. peidetud iroonia valgub päevavalgele vaid sellisel juhul. selles teemas on tunda üksteisest möödarääkimist, mis on tingitud nii eavahest kui ka naljasoone puudumisest / erinevusest.

kokkuvõttes on kõigil õigus, kuid tundub siiski, et mõni on iroonilise taustaga naljast liiga tõsiselt kinni võtnud. mina suhtun asjasse vähemalt nii ja närvid jäävad nikastamata.

klaabu@notõestieisaaarumiksnaliteiseküljekeerab
Vasta
#56

Ega mind ei koti eriti hinnad. Pigem minule isiklikult käis närvidele see et vajalikud asjad upusid igasuguse asjasse mittepuutuva kraami sisse, millel ei olnud mingi seost ei auto ei moto ei antiigiga.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#57

denis23 Kirjutas:Ega mind ei koti eriti hinnad. Pigem minule isiklikult käis närvidele see et vajalikud asjad upusid igasuguse asjasse mittepuutuva kraami sisse, millel ei olnud mingi seost ei auto ei moto ei antiigiga.

Filosoofiliseks minnes (vahel olen end infoühiskonna harrastusfilosoofiks tituleerinud) võin öelda, et seesinane maailm ongi kõikjal nii korraldatud, et tuleb see õige asi ballasti seast üles leida ja ära tunda. Ehk siis - ka vormitu kivi on elus skulptuur kui kõik liigne eemaldada Smile


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#58

Minule Kurtna mõningane boheemlik kaubavalik just meeldibki. Kunagi ei tea, mille otsa komistad, kui mõnd näiliselt ebahuvitavat kolahunnikut vaatad.

Seekord laada lõpus antiigimehe laual räbaldunud saksa ajakirjade vahel kaks Noorte Hääle erinumbrit 1949.aastast, pühendet ringrajasõidule Tallinnas. Või aastaid tagasi kolmerattalise invaliidikäru tehaseinstruktsioon miskis suvalises ilukirjanduse hunnikus.

\"Mama always said life was like a box a chocolates, never know what you\'re gonna get. \" Forrest Gump

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#59

Mina kolalaadal ei käinud. Oleks üht-teist nii vaja kui ära anda, kuid no ei viitsi seal lolli mängida. Omamoodi tore üritus, kuid... Pooldan igati Piiburi ideed see jama lõpetada ja ainult tõsiste inimeste kogunemine teha.
Kui päris aus olla, siis mulle isiklikult käib üldse see vana kolaga ÄRITSEMINE närvidele. Iga sitatüki eest tahetakse \"miljon\". Kui Sul vedeleb ja kellelgi teisel on seda tõesti VAJA, siis kingi ära. Mina kinkisin äsja ära Pobi tagatule klaasi koos võruga. Iga asja ei saa rahasse arvutada. Ahjaa, mis veel: meil ei ole tekkinud oma autode promomise kultuuri, kus siis KÕIK kaasaaitajad eraldi ära tänatakse. No ei ole saite, ei ole tekste, midagi pole. Mulle meeldiks küll kolm korda rohkem lugeda oma nime mõne projekti kaasaaitajate nimekirjas. 25 krooni või 50 ei tee ei mind rikkamaks ega teist vaesemaks, kuid asi peaks olema põhimõttes. Kodanik Piibur kinkis meite Elitele miilides spidomeetri näiteks. Tean, et tal hetkel vaja Mosse kroomsarvedega esistanget, otsin.
Kola, mis lambist meelde tuleb ja on siis abivajajatele kinkimiseks: kaks BMW/EMW korralikku velge Volga21 kummidega + veel üks velg, vist sama auto poolass, 4ukselise EMW tagumised väikesed aknad(kolmas aken küljel), miskisugused Gaz21 iluliistud, tunduvad osad esiakna ääred ja muu selline olema. Kindlasti on veel midagi.
Mulle võiks kinkida Elite tagumise parempoolse stange, vasak pool ja keskmine kate endal olemas. Jne, jne.
Vasta
#60

Minule on Pavel Tartust kes BMW taastamisega tegeleb on kinkinud Volga veljed koos korralike kummidega))))))))))))))

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne