Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
See ju masin millele on alla aretatud 412(2140) sillad... minuarust sobib see masin kohe kindlasti ümberehitus projektiks, sest sellega on seal juba algust ka tehtud...
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mina soovitaksin aparaadi 408/412/2140 tehnikal valmis ehitada, sest tõepolest on sellega algust tehtud. Säilitades välimuses ja salongis niipaklju kui võimalik originaalset ja stiilset.
Sest ma usun, et Sinu eesmärgiks on saada sellest pilkupüüdev liikur, mitte kulutada pikki aastaid ja suuri summasid originaali tagaajamisel (millest väga palju puudu), samuti aretada asjale kalleid tükke ja keerulisi ümberhitusi külge ja muuta kerekuju, mis ka väga kallis ja kulukas.
Jõudu tööle igatahes!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Masin on olnud 408 tehnika peal. Kusjuures ehitajal on kohati stiilitunnet olnud.
Mingid paprid ja numbrid on ka olemas, aga need on suht kasutud (vt. lähemalt tulemüüri pilte).
Kas 408 ja vanemate mossede mootoreid on kuidagi võimalik mootorinumbri järgi eristada?
412 mootorit annab legaalselt vahele panna?
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Omapärane isend tööl käimiseks.
Dad.
Postitused: 33
Teemad: 3
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
miks mitte aretada sinna peale mõni lääne tüübi moto ja käimakast, need vähe töökindlamad. Ise läksin seda teed ja olen rahul.Väljast ja seest viid võimalikult palju originaali ilus värv ja ongi OK! Ma isiklikult pooldan seda siis kui originaal on juba ära \"situtud\".
Postitused: 33
Teemad: 3
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
kui hull töö?...pealehakkamist ja püsivust...oleneb ka sellest et kus teed ja kui hea tehnika ja ....natsa plönni.Käimakast on neljane ja arvan et piisab,kütusekulu keskmine tiksub sinna 6,5-7 liitri sisse.
Mis vahe mis moto paned?? no on ikka küll,mõnda lihtsalt peab ju rohkem näppima
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Kevadeni aega mõelda, vaadata ja otsustada. Siis peab moki oma praeguse \"parkimisplatsi\" vabastama - läheb see siis minu garaazhi \"igaveseks projektiks\" (*** ei kõla nii hästi kui soomekeelne \"ikuisuusprojekti\"), mõnele järgmisele huvilisele või viimases hädas vanametalli.
Postitused: 2,534
Teemad: 258
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Almale pidavat ülihästi peale minema tagaveolise Opel Kadeti 1,2 mootor koos käigukastiga,samad mootorid olid ka esimestel esiveolistel kadettidel peal.Ise ma selle ümberehitusega ei ole tegelenud,kuid üleelmisel suvel Soomes trehvasin sellist isendit nägema ,millel Opeli tehnika.Peremees rääkis ,et ümber ei olegi peaaegu midagi vaja ehitada ,isegi mootorikinnitused pidid kõlbama.Ainus probleem on käiguvahetushoovad käima saada.
Postitused: 2,534
Teemad: 258
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Ei oskagi sildade kohta täpselt öelda,igatahes velg oli 16\" ja kummid kitsad.Velg oli väga mosse velje moodi ,kummid küll vene omad ei olnud.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
pppp Kirjutas:Sai lisatud üks pilt Alma küljes kasutatud tagatuledest.
Tegemist muidugimõista Gaz 51/69/69A suunatulega millel valge klaas punasega asendatud. Neid ikka liigub, kuid enamjaolt on juhtmesukk juba tootmises plastiga asendatud. Tagatuli e stopptuli oli juba nende mossede tootmise ajal suur defitsiit.
Mu isa rääkis veel kümmekond aastat hiljem kuidas otsis klaasi kogenematusest puu vastu \"ärarihitud\" mosse stopptulele.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Kas neid punaseid klaase kasutati mõnel masinal originaalis kah?