Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
kroomitud ega nikeltatud nad ei olnud (pole läikivad ja kroomi/nikli jälgi pole näha) Ehk siis on tsingitud aga kus tsinkimist teha saab ja kuidas kodarad ja niplid korralikult puhtaks saada?
Minu idee on selline, et kiskuda nad ratta küljest ära ja panna Flora roostesurma sisse ligunema pikaks ajaks. Kardan muidugi, et pean panema terve ratta, sest kidara niplid on päris kinni roostetanud ja neid on raske eraldada.
Kuna pöiad ja rummud olid värvitud (osaliselt ka värv säilinud), siis värvin need üle. Või siis õigemini lasen värvida. Olen ise nii aru saanud, et kui peaksin ostma kõik krundid puhastusvahendid ja värvi siis läheks see kallimalt kui viia värvimisse.
Kas see pulber on siis tõesti nii halb? Minu teada on see ikka päris hea välja nägemisega ja parajalt tugev ka. Happe krundid ja aluskrundid maksavad ka oma jagu ja olgem ausad, et raha tahaks ikka võimalikult vähe kulutada, sest ratta laagrid ja muud sellised asjad maksavad ka oma jagu.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Ma ise mõtlesin \"Gaujal\" ja 1950ndate meesterattal kasutada Husqvarna või kaasaegsete lääne rataste roostevabasid kodaraid. Aga veel kahtlen, sest originaal ta ikkagi ei ole kuigi välimus oleks ilus.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
aga kas siis kõige parema tulemuse saab kodaraid värvides? Ise mõtlesin ka, et kui lased roostes kodatad ära tsinkida või kroomida, siis jäävad nad suht koledad kui enne siledaks tehtud pole. Ja kodaraid siledaks teha on ka parajalt mõttetu...
Postitused: 2,673
Teemad: 267
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Kui on, kust uusi otsida, siis loomulikult pane uued!Autentsuse säilitamine on muidugi kiiduväärt asi, aga liiale ka ei maksa minna.Kui mõtteline osa kodarast on parematele jahimaadele läinud ,siis ei ole ju taastamisel mõtet.On jah võimalik roostetanud kohad täis keevitada ja siis maha lihvida ja siis näiteks kroomida, aga see peab küll olema üliharuldane ratas, et kõige selle jamaga tegeleda.Võib-olla leiad oma tsiklile terve uue ratta või siis uued kodarad.Ise ausalt öeldes ei olegi näinud ,et keegi viitsiks kodarate taastamisega tegeleda.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
teema kaldub nüüd küll ära aga oleks vaja kuskilt saada head pilti kus on originaal M1A või K-55 rattad... eks ma siis otsin...