Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?

http://www.pzl-wola.pl/index.php?page=home&lang=eng

Selle Poola mootoritehase koduleht,asub see Varssavis ja toodab erinevat sorti raskediisleid.
Vasta

Aga kui sellel uuel Zilil röntgeniaparatuur töötab, mis te sellega siis teete? Kas laenate kiirabile erakorralistel juhtudel? Ja kui ma õieti aru sain siis peaks masin ise ka sõitma ju?

Maamees linnast.
Vasta

andris Kirjutas:Aga kui sellel uuel Zilil röntgeniaparatuur töötab, mis te sellega siis teete? Kas laenate kiirabile erakorralistel juhtudel? Ja kui ma õieti aru sain siis peaks masin ise ka sõitma ju?

Röntgeniaparatuur ei ole nähtavasti asi, millega asjatundmatu "veidi vigureid "teha võiks. Kui tõesti tegemist erakorralise juhtumiga, leitud spetsialist, kes väidab, et seade tõepoolest töötab - siis miks ka mitte laenutada ... Kui korras on auto, seda veel pole jõudnud põhjalikumalt uurida. Küll on aga teada, et Kuusakoski õuele sõitis ise. Aku jäeti peale ja süütevõtmed ette. Peale paarikuist seismist nimetatud ettevõttes oli vaid bensiinipaak kuivaks auranud ja ventilaatori tiivik haihtunud ...
Vasta

Järjekordse meeldiva üllatusega said hakkama varjupaiga vanad sõbrad Lokuta Vabatahtlikust Tuletõrjeseltsist. Nad lihtsalt tulid ja hakkasid tööle. Ja nüüd on varjupaiga idapoolsele küljele püsti pandud ligi 90 m pikkune aiapostide rida. Suur, suur tänu! Kui nüüd veel ühed talgud korraldada ja kasutajate TAR`i ja Regardmani`i abiga soetatud võrkaed püsti panna, siis oleks territoorium piiritletud.
Aga veidi oleme kollektsioneerimisega ka tegelenud:

2006 soetusaasta :

1. GAZ 53/ AT-30-106
2. IŽ 412
3. Nysa 522
4. Respo treiler
5. ZIL 130
6. Bedford
7. M 427
8. Gaz 51/AS-2UM
9. Gaz 52-01
10.PAZ 3205
11.M 433
12.1-teljeline iseehitatud haagis
~ furgoon (paigaldasime Gaz 52-01 alusele)

Suured tänud kõigile annetajatele ja kasutusvaldusse andjatele!

Vasta

Üllatuste ahel pikenes jälle! Järjekordselt võtsid ühendust Lokuta mehed - varjupaiga tõelised fännid - ja pakkusid välja jätkata talgutega. Nii sündiski mõte korraldada pühapäeval, 7.mail kell 10.00 kokkusaamine varjupaigas. Võtaksime tööriistad, neli Gaz-53 ratast, ühe tagasilla ja sõidaksime komplekteerima Kavz bussi, mille vastu on lubatud meile Ikarus 620 vahetada. Kui mõistlikul ajal tagasi jõuame, siis vast paneme veel ka kuus viimast aiaposti püsti. Ja mis seejärel sünnib, otsustatakse kohapeal ...
Vasta

Värskemaid pilte "Vanaauto varjupaigast" laupäevase (6.05.2006) seisuga näeb alates Sellest pildist.
Vasta

Suvel tulen ka jalgrattaga läbi sealt, kui aega saab (kindlasti saab!). Maakoht ainult circa 30km sealt. Fotoka võtan ka kindlasti kaasaSmile

Maamees linnast.
Vasta

muuseumipapa Kirjutas:Üllatuste ahel pikenes jälle! Järjekordselt võtsid ühendust Lokuta mehed - varjupaiga tõelised fännid - ja pakkusid välja jätkata talgutega. Nii sündiski mõte korraldada pühapäeval, 7.mail kell 10.00 kokkusaamine varjupaigas. Võtaksime tööriistad, neli Gaz-53 ratast, ühe tagasilla ja sõidaksime komplekteerima Kavz bussi, mille vastu on lubatud meile Ikarus 620 vahetada.
Kui mõistlikul ajal tagasi jõuame, siis vast paneme veel ka kuus viimast aiaposti püsti. Ja mis seejärel sünnib, otsustatakse kohapeal ...
Nimetatud aktsioonikene sai ka ellu viidud Smile Objektile, Vaimastverre, jõudes oli seis selline:
[Pilt: p50727284pk.th.jpg] [Pilt: p50727297oc.th.jpg]
Esirattad said kiirelt alla, tagasillaga oli veidi rohkem pusimist:
[Pilt: p50727378hc.th.jpg]
Nimelt eeldasime, et KAVZ bussil on tagasild abivedrudega, nagu GAZ-53 veokal ja võtsime kaasa vastavad kammitsad. Kohapeal selgus, et abivedrusid siiski polnud! Mida nüüd teha? ... Abi leidus siiski sealsamal platsil - sobiva läbimõõduga raudtoru ning sellest lõigatud paraja pikkusega jupid. Peagi olid vajalik hulk rattaid - 4 - KAVZ-il all (vahemärkus: KAVZi mudel on 3271, vl.aasta 1991). Ning varsti:
[Pilt: p50727392qp.th.jpg]

Aiapostidega ühele poole saanud, oli parasjagu aega see aparaat liikuma saada ja ka väike prooviring teha. Aparaadi läbisõit nüüdseks 119 km Smile . Päev lõppes, nagu mitmel korral varemgi, kuumas "Sauna-Leilis".

Millal KAVZ-i teekond jätkub, sellest räägib juba Muuseumipapa, kui õige aeg käes on.

Kui teie telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

Tõepoolest, sellekevadised II talgud möödusid edukalt. Sai kõigepealt demonteeritud Gaz 53 tagasild, otsitud-pumbatud 4 rehvi ja velge ning sõidetud Vaimastverre. Justkui nõiaväel sai korrastatud roolimehhanismi, paigaldatud tagasild ja rattad. Sel ajal kui teised kõvasti tööd tegid, hankisid osad vanadelt masinatelt pirkasid, esituleklaase, klaasitihendeid ja muud huvitavat vanavara. Aga juba mõne aja pärast osutus Kavz varjupaiga territooriumil olevaks. Kuna perenaine ei osanud meie nii kiiret naasmist oodata ja talgusupp polnud veel valmis, siis otsustati veel viimased aia- ja väravapostid paigaldada. Magustoitu jäi ka veidi puudu - seda võeti lisaks ATS`ile hinge sisse puhudes. Hiljem saunaauto laval sai peetud VÄGA SUURI PLAANE. Et need täituvad, ei ole kahtlust. Sellele annab kindlust senitehtu.
Kõige selle suure töö eest SUURIMAD TÄNUD Lokuta meestele Enole, Aivarile, Kasparile, Peetrile, Jürile ja Tallinna mees Mikole!
Vasta

1) Viidi lõpule aktsioon "Sürgavere IK 620 toomine Järva-Jaani varjupaika?" Osales 26 foorumlast ja nende sõpra. Vt. samanimelist teemat!
2) Kollektsioon täienes lisaks Ikarus 620-le veel ka Zaz 1102 Tauria ja furgooniga Gaz 51 võrra.
3) Nostalgiasektorisse lisandus nõukaaegne ajaleheputka, mille vitriinidele leiti kiiresti ajastukohaseid ajalehti-ajakirju, kõrsikute pakk ja muud huvitavat. Siit ka üleskutse: need kaasfoorumlased, kes kunagi lubasid ajaleheputkasse stiilset väljapanekut, olge head ja võtke ühendust! Ootame "erilisi" ajakirjandusväljaandeid, vasest pastakasüdamikke, žiletiterade- ja suitsupakke, hambapasta pakendit jpms. Samas huvitaks ka info, mida sügaval stagnaajal üldse ajaleheputkast müüdi.
4) Laupäevaku lõpetamise ettevalmistuste ajal, siis kui supp veel kees ja saun alles soojenes, panid Lokuta mehed graatsiliste liigutustega ette mõned puuduvad esiklaasid vanadele autodele.
5) Laupäevaku lõpetamise ajal külastasid varjupaika pr.Ede ja hr.Udo Reinaru, kes meil asuva trammiga nr. 294 üle kümne aasta töötanud. Lubasid edaspidi tuua vanu fotosid ning jutustada trammiga seonduvat.
6) Laupäevaku lõpetamise lõpu eel tuli telefonitsi pakkumine järgmise Tauria varjupaigale kinkimisest ... ning Avia ja Elite-mosse soetamise võimalikkusest.
Vasta

kui teine tauria puht juhuslikult antakse võiksite selle siiski võtta, saab ju kahest 1 kokku panna, ning tagavara osi ka võtta, kui plaan on see jätkuvalt liikuma. Samuti hea meel tõdeda, et pakutakse teile midagi, ja ka kogu täieneb.

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta

Juttu oli ajaleheputkast, võiksin pakkuda mõningad selleaegsed ajalehed, aastaarvu pean vaatama, kuid KK otsuseid olen sealt ikka lugenud.
Vasta

Suvel teid külastades on ajalehekioskisse tuua mõned veneaegsed pasta-
pliiatsid,täispakk НЕВА žilette,Tallinn`a suitsupakk(täis) ja kindlasti mõned Tehnika ja Tootmine numbrid kuuekümmnendatest.
Margi albumeid sai ka vist sealt osta,olivad veel kahte mõõtu.Mul mõlemad olemas,saavad needki kaasa võetud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta

Teine Tauria (ehk hellitavalt Täpp) on poolel teel varjupaika ehk tänu kaasfoorumlasele Kallele tõime ta esialgu mu õuele, kus üritan varjupaika minekuks mõned ettevalmistused teha. Kaks aastat seisnud masin käivitus probleemideta omalt akult, kuid kolmel rattal olid pidurid kinni, sama ka siduril ja pensupumba ning karbussi vaheline voolik lekkis. Loodetavasti leiab ta oma auväärse koha Tipi kõrval.

Veelkord tänud Kallele, kelle asjatundlikul abil masin oma vanalt kohalt ära toodud sai.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta

kris Kirjutas:Teine Tauria (ehk hellitavalt Täpp) on poolel teel varjupaika ehk tänu kaasfoorumlasele Kallele tõime ta esialgu mu õuele, kus üritan varjupaika minekuks mõned ettevalmistused teha. Kaks aastat seisnud masin käivitus probleemideta omalt akult, kuid kolmel rattal olid pidurid kinni, sama ka siduril ja pensupumba ning karbussi vaheline voolik lekkis. Loodetavasti leiab ta oma auväärse koha Tipi kõrval.

Veelkord tänud Kallele, kelle asjatundlikul abil masin oma vanalt kohalt ära toodud sai.
Masin selline:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_0019
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_0020
Vasta

Varjupaiga vist uusim eksponaat:


Rooli ja istmega "tuunitud" autoroller:



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

vabandage, et siin teemas küsin, agas kas varjupaika pole vaja M408E'd ?
isal seisab üks selline juba aastaid põllupeal, mustad numbrimärgid küljes ning temaga ei tehta midagi. taga siis üleni punased tuled, ees 4 tuld, ees pikk iste (punane sisu) ning käigukang on roolisamba küljes. auto jäi seisma täiesti komplektsena, ning tänaseks on sealt läinud osad mootori jupid, natuke armatuuri vist (paljud armatuuri plastik jubinad on päikesega täiesti süsiks põlenud). viimati sisse piilusin oli minumeelest sisu isegi täiesti heas olukorras. igas vinidaid, tagatule klaase jne peaks veel kaasas ka olema. mina olen märganud ainult pindmist roostet uste, läbivad ei tohiks väga olla. paar kehva pilti ka, lähiajal teen paremaid kui vajaka.

lisaks, kui varjupaika külastama tulen, toon ka võibolla kaasa mõned vanad pastakad, vist isegi vanu vihikuid leiab, ning lisaks on mitu portsu soomekeelseid 70-80'te moe ja riide ajakirju, vb leiab muudki kirjandust ajalehe putkasse.



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Kui kellelgi leidub SSSR ile sõbralike sots maade ajalehti ajakirju (neid müüdi ka kioskites)siis võiks ka need esindatud olla.Omalt poolt oleks pakkuda Soome kommarite Kansan Uutiset.
Vasta

Sm. Ivo Kirjutas:vabandage, et siin teemas küsin, agas kas varjupaika pole vaja M408E'd ?
isal seisab üks selline juba aastaid põllupeal, mustad numbrimärgid küljes ning temaga ei tehta midagi. taga siis üleni punased tuled, ees 4 tuld, ees pikk iste (punane sisu) ning käigukang on roolisamba küljes. auto jäi seisma täiesti komplektsena, ning tänaseks on sealt läinud osad mootori jupid, natuke armatuuri vist (paljud armatuuri plastik jubinad on päikesega täiesti süsiks põlenud). viimati sisse piilusin oli minumeelest sisu isegi täiesti heas olukorras. igas vinidaid, tagatule klaase jne peaks veel kaasas ka olema. mina olen märganud ainult pindmist roostet uste, läbivad ei tohiks väga olla. paar kehva pilti ka, lähiajal teen paremaid kui vajaka.

lisaks, kui varjupaika külastama tulen, toon ka võibolla kaasa mõned vanad pastakad, vist isegi vanu vihikuid leiab, ning lisaks on mitu portsu soomekeelseid 70-80'te moe ja riide ajakirju, vb leiab muudki kirjandust ajalehe putkasse.

Minu teada ei ole varjupaigal üldse 408-t - ei eksport ega kodurtarbijale mõeldut. Usun, et varjupaik võtaks rõõmuga uue liikme vastu!

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta

PETSS Kirjutas:Kui kellelgi leidub SSSR ile sõbralike sots maade ajalehti ajakirju (neid müüdi ka kioskites)siis võiks ka need esindatud olla.Omalt poolt oleks pakkuda Soome kommarite Kanan Uutiset.

Hea idee,Svet Motoru(tšehhi)mõned numbrid veel täitsa eksponeerimiskõlblikud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne