31-07-2007, 08:02 AM
Taaskord olid Lokuta mehed varjupaigas tublit tööd tegemas. ATS sai korraliku veokasti põranda, millele ka hulk istmeid kinnitati. Lisaks kallati releeregulaatorist välja umbes üks liiter (!) vett ... Kinnitati turvakette ja tehti veel töid teistegi eksponaatide juures. Samal ajal tegid noorlokutalased ettevalmistusi VPL`ilt mootori mahavõtmiseks, kuna nukkvõll vajab vahetamist. Kaasfoorumlane Sillu aga tegeles kaherattaliste sektoris : putitas jalgrattaid “Ukraina” ja “Turist” ning komplekteeris vanast jalgrattast “sääreväristaja” maketi, mis varsti “motopuu” otsa koha leiab.
Mingil hetkel aga saabus üllatusmoment : külla tuli kaasfoorumlane saark, kes tõi kingituseks oma onu annetusena uue mopeedi RMZ – 1.413 “Riga” (vt : http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=265) ja juba nimetatud jalgratta “Turist” Kaasas oli ka originaal tööriistakott koos varuosadega. Peale väikest nokitsemist, mille korraldasid Lokuta noored, võis juba Järva-Jaani rahvas näha muuseumipapat uue sõiduriista seljas alevis liiklemas. Puudus vaid sadul, mille ajutiselt asendasime jalgratta omaga. Kui keegi saaks aidata originaalsadula soetamisel, oleksin väga õnnelik.
Järjekordsed SUURED TÄNUD talgulistele, Kalev Saarele ja tema onule!
Mingil hetkel aga saabus üllatusmoment : külla tuli kaasfoorumlane saark, kes tõi kingituseks oma onu annetusena uue mopeedi RMZ – 1.413 “Riga” (vt : http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=265) ja juba nimetatud jalgratta “Turist” Kaasas oli ka originaal tööriistakott koos varuosadega. Peale väikest nokitsemist, mille korraldasid Lokuta noored, võis juba Järva-Jaani rahvas näha muuseumipapat uue sõiduriista seljas alevis liiklemas. Puudus vaid sadul, mille ajutiselt asendasime jalgratta omaga. Kui keegi saaks aidata originaalsadula soetamisel, oleksin väga õnnelik.
Järjekordsed SUURED TÄNUD talgulistele, Kalev Saarele ja tema onule!