mille kaan see on?
#1

vabandan piltide kvaliteedipärast.
piltidel on veel mingi spidokas?
tuula mootor vist?kui on siis mis tuula?
ja mingi jawa süütelukk.mis jawa?
Vasta
#2

automoto ei lase millegipärast pilte läbi. vabandan.homme proovin uuesti
Vasta
#3

vabandan et asja nii keeruliseks ajan aga pildid sellel aadresil
http://www.pilt.ee/view/246875/
ja moootor sellel
http://www.pilt.ee/view/246847/
(mootori peal on kirjas T200M)
Vasta
#4

Akki Tuula 200M,ega ma ka tapselt ei tea
Vasta
#5

kas neil mingi aasta or sm ka oli millal välja lasti selliste mootoritega.minuteada neid tuulasid oli igasuguseid...
Vasta
#6

Selline süütelukk koos ampermeetriga käis 40-50-date aastate Jawadel (\"Perakil\" ja vanematel 353/354-l) paagi peal. Toodeti aastani 1957, siis tulid välja mudelid 353/04 ja 354/04, millel oli süütelukk juba tavapärases kohas spidomeetri juures.
Vasta
#7

See mootor on küll Tula oma ,aga minu arvates on keegi seda kohendanud millegi muu jaoks, nt. aiatraktorile
Vasta
#8

jap.motoblokil oli see peal.
aga mis mopeedi kaan see on?oskab keegi öelda?
Vasta
#9

Esimene spidomeeter: Gaz-AA/MM/67/ZIS-5.
Ampermeeter koos võtmega: Jawa perak, 353/354 (kuni 1959.aprill), motoroller CZ.
Küljekaan: mopeed.
Mootor: Muravei, Tuula \"pesuvann\". Tõenäoliselt on seda kasutatud mõnel aiatraktoril

PS: kui võimalik, tee palun pilti selle Jawa süüteluku võtit. Mul sellise süüteluku/ampermeetriga Jawa, originaalvõti on aga kunagi rändama läinud.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

ok.tänud info eest.proovin võimalikult kähku pilti teha. sellest ampermeetrist.
küsimus veel. mille mopi kaan see on?
numbrite ja tähtede järgi võiks nagu järeldada et tegu pole tavalise mopi kaanega.
Vasta
#11

T200m mootorid olid peal rolleritel Tula, Tulitsa, Turist, Murovei.
Esimesed mootorid, mida pesuvannidel kasutati, olid markeeringus T200 ja olid ainult starterkäivitusega, paar aastat hiljem tuli T200M (M=modifitseeritud), millel oli lisaks starterile ka käivitusvänt. Põhimõtteliselt sama mootor, kergete muutustega, on muroveidel peal siiani.

Mopeedimootori küljekaan, nagu sealt pealt ka lugeda on, on Siauljai tehases \"Vairas\" toodetud mopeedimootorilt S-62 . Seda mootorit kasutati mopeedidel Riga22, Riga20Ju, Karpatõ ja esimestel Minidel. See mootor on esimene selle sarja elektronsüütega mopeedimootor, selle otsesed järglased on V-50(M) ja V-501(M).
Vasta
#12

asjalik jutt(Y)-tänud
Vasta
#13

Mis pesuvannidest jutt käib?

Tom.
Vasta
#14

Kasutasin lihtsalt aspelundiga sama terminit vanema, ümara kerega Tula rolleri kohta, kuna ka kandilise kerega tehti neid osasid Tula nime all. Vabandust segaduse tekitamise pärast.
Vasta
#15

[quote=w6rrimeez666]
Kasutasin lihtsalt aspelundiga sama terminit vanema, ümara kerega Tula rolleri kohta... .

Minu \"pesuvannil\" ka sama mootor peal. Täiesti kindel olen, et 1960 a. olid Tulad veel T-200 mootoriga ja 1965 a. T-200M mootoriga. Tootmine algas 1957 a.. Peast rohkem kindlaid daatumeid ei oska pakkuda.

Tom.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne