20-03-2008, 16:33 PM
Remondiäparudusi lugedes tuli endalgi üks lugu meelde. Juhtus mingi 2-3 aastat tagasi. Oli üks Scania 143 remondis (v8). Motoristil oli tööd palju ja pandi praktikant siis kolbe sisse panema. Hiljem kontrollis motorist kõik üle ja tunduski norm. Pani siis ise lõpuni kokku. Kui käima panime, siis õlirõhk kuidagi madalavõitu ja gaasi andes mootoril klõbin sees. Reguleerisime klappe, kuidas tahtsime, aga klõbinast jagu ei saand. Õlirõhku sai pumbast peale keeratud, siis oli enam-vähem. Kohe sai see ka Venemaale maha müüdud. Jõuti piiripunkti, kui mootoril kolin sees. Selle asemel, et mootor seisata, jättis juht selle käima ja hakkas kabiini üles tõstma, et vaadata, mis viga. Kui kabiin poole peal, jooksis mootor täitsa kinni ning starterit andes see vaid inises. Jõudsid selle kah veel läbi kärsatada. tassiti siis puksiiriga tagasi. Motorist võttis kõik plokikaaned maha ja 5-dal silindril kolb pikuti pooleks ja klapp selle sees püsti. Hülss ja plokikaas kah õhtal. siis tuli välja, et praktikant oli kolvid valepidi sisse pannud ja gaasi andes käis klapp vastu kolbi. Vahetati siis see kolb, hülss ja kaas välja, keerati ülejäänud täkilised kolvid ringi ja läks jälle