03-12-2008, 12:15 PM
Mul oli kunagi huvitav auto - Bedford Blitz kaubik. Inglise kere ja sillad, kõik tollmõõdus keermed. Mootor Opel Recordi diisel. Vaat seda sai alles tuunitud! Juppe polnud ju saada ja raha oli ka vähe.
Radiaator, esilaternad, ja kardaaniristid sai pandud Þiguli 2101 omad
Õhufilter VW Polo-lt
Pidurisilindrid Audi 100-lt
Kabiinisoojendus, suunatule lüliti, kärukonks, plokisoojendus ja kütusenäidik + andur Datsun 120Y-lt
Suuna-ja gabariidituled Bellarusilt
Gaasitross võrrilt
Sisepeegel Fiatilt
Välispeeglid rekkalt
Elektrisüsteem, kaitsmed, releed BMW-lt
Kongi küljeukse lukustatav käepide Moskvitðilt
Süütelukk Fordilt
Armatuuri signaallambid GAZilt
Lisaks hulga väiksemaid pudinaid. Ise tegin kabiini riiuli, kus oli makk ja kõlarid ning salongi valgustus. Elektroonikast oli omatehtud signa ja pingeindikaator. Kütusepaagi elektriküte käis 12V keeduspiraaliga, lisaks saastamarketist ostetud odav digitermomeeter, mis näitas kütuse temperatuuri paagis. Diislimehed teavad, milleks see kõik! Esimene kütusefilter(sõelaga) oli pandud kohe paagi juurde. Selleks lõikasin relakaga augu kongi põrandasse ja tegin luugi. Nii sai vajadusel kurja ilma eest varjul olles filtrit puhastada või vahetada. Üksikust vanast udulaternast sai tehtud tagurdustuli, millega sai ka tagant pimestajat häirida. Katusele käis isetehtud suur ja tugev pakiraam. Nii esi- kui tagastange oli kumera servaga karprauast ise tehtud, tagumine sirge, eesmine koolutatud. Otstes Honda plastmassotsikud. Tagumine kongiuks käis lahti tavalise ukselingiga, mis muidu kabiinis vedeles. Kojamehed olid tundmatu päritoluga, samuti kabiinivalgustus. Kongivalgustuse tegin Þiguli salongivalgustitega. Kogu kupatus sai üle värvitud tavalise välitööde värviga ja käis küll.
Tuttaval ülevaatuse mehel olid närvid juba läbi. Viimasel korral ütles mulle: "Ma lasen su seekord veel läbi, aga ÄRA SELLE AUTOGA ENAM TULE!!". Meest sõnast, kui aasta läbi sai, müüsin Bedfordi ühele ehitusmehele maha.
Radiaator, esilaternad, ja kardaaniristid sai pandud Þiguli 2101 omad
Õhufilter VW Polo-lt
Pidurisilindrid Audi 100-lt
Kabiinisoojendus, suunatule lüliti, kärukonks, plokisoojendus ja kütusenäidik + andur Datsun 120Y-lt
Suuna-ja gabariidituled Bellarusilt
Gaasitross võrrilt
Sisepeegel Fiatilt
Välispeeglid rekkalt
Elektrisüsteem, kaitsmed, releed BMW-lt
Kongi küljeukse lukustatav käepide Moskvitðilt
Süütelukk Fordilt
Armatuuri signaallambid GAZilt
Lisaks hulga väiksemaid pudinaid. Ise tegin kabiini riiuli, kus oli makk ja kõlarid ning salongi valgustus. Elektroonikast oli omatehtud signa ja pingeindikaator. Kütusepaagi elektriküte käis 12V keeduspiraaliga, lisaks saastamarketist ostetud odav digitermomeeter, mis näitas kütuse temperatuuri paagis. Diislimehed teavad, milleks see kõik! Esimene kütusefilter(sõelaga) oli pandud kohe paagi juurde. Selleks lõikasin relakaga augu kongi põrandasse ja tegin luugi. Nii sai vajadusel kurja ilma eest varjul olles filtrit puhastada või vahetada. Üksikust vanast udulaternast sai tehtud tagurdustuli, millega sai ka tagant pimestajat häirida. Katusele käis isetehtud suur ja tugev pakiraam. Nii esi- kui tagastange oli kumera servaga karprauast ise tehtud, tagumine sirge, eesmine koolutatud. Otstes Honda plastmassotsikud. Tagumine kongiuks käis lahti tavalise ukselingiga, mis muidu kabiinis vedeles. Kojamehed olid tundmatu päritoluga, samuti kabiinivalgustus. Kongivalgustuse tegin Þiguli salongivalgustitega. Kogu kupatus sai üle värvitud tavalise välitööde värviga ja käis küll.
Tuttaval ülevaatuse mehel olid närvid juba läbi. Viimasel korral ütles mulle: "Ma lasen su seekord veel läbi, aga ÄRA SELLE AUTOGA ENAM TULE!!". Meest sõnast, kui aasta läbi sai, müüsin Bedfordi ühele ehitusmehele maha.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.