14-05-2014, 08:51 AM
Kas nüüd päris Tatika-Jaani idee, aga äkki on kellelegi abiks.
Hiina päritolu bensumootoriga 2kW genekal murdus bensukraan paagi küljest ära. Täpselt sellist aga vähemalt meite kolkalinnas saada ei ole. Kuulsin, et on teistelgi sama probleemi olnud. Ilmselt fekaal materjal ja vibratsioon.
Vene kraani keermeosa on aga tunduvalt jämedam, ei sobi mingi valemiga. Avastasin, et mosse pidurivooliku isane tuts istub geneka paagile 1:1. Kuna kraanile jäi keermestatud osast korralik pikk känd alles ja see istub pidurivooliku emasesse otsa nagu valatult, kavatsen asja esialgu nii lahendada. Keermeteipi ja siilikärssa vahele ja küll ta peab.
Plaan B on lõigata pidurivoolik pooleks ja kasutada vooliku vahele käivat kraani, mille omandasin aia- ja metsatehnika poest Foral 2,5 eurorubla eest. Tõsi küll, see on plastist, aga kraan on kraan.
Hiina päritolu bensumootoriga 2kW genekal murdus bensukraan paagi küljest ära. Täpselt sellist aga vähemalt meite kolkalinnas saada ei ole. Kuulsin, et on teistelgi sama probleemi olnud. Ilmselt fekaal materjal ja vibratsioon.
Vene kraani keermeosa on aga tunduvalt jämedam, ei sobi mingi valemiga. Avastasin, et mosse pidurivooliku isane tuts istub geneka paagile 1:1. Kuna kraanile jäi keermestatud osast korralik pikk känd alles ja see istub pidurivooliku emasesse otsa nagu valatult, kavatsen asja esialgu nii lahendada. Keermeteipi ja siilikärssa vahele ja küll ta peab.
Plaan B on lõigata pidurivoolik pooleks ja kasutada vooliku vahele käivat kraani, mille omandasin aia- ja metsatehnika poest Foral 2,5 eurorubla eest. Tõsi küll, see on plastist, aga kraan on kraan.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.