16-05-2014, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2014, 10:29 AM ja muutjaks oli zazik.)
(15-05-2014, 23:44 PM)motamees Kirjutas:(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: ... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks.
Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.
Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.